Rüya değil kabuslu geçer bazı geceler. Tıpkı hayat gibi.
..
Büyük bir titizlikle annemin ütülediği mendiller gibi kat kat dizildi seneler içime bu sene diğer sene gelecek sene bir kedi gibi sessiz tilki gibi sinsi ateş düşmüş ipek gibi izli geldi ve geçti onca ömür alnımın çizgilerinden.
Büyük bir sessizlikle ustaca dizginlendi çığlıklarım annemin gülüşü gibi kelebek dolu kırlangıç uçuşlu hüznü naif, ağır pullu..
Bü’yük bir güvenle iç sesiyle vicdan ve kin ile kederi küllenmiş kalp sihrini yitirmiş peri gibi loş çerçeveli resimler eşliğinde nihavend, hicaz, nü makamı su’s ritimli sağır besteli türkümü d’inliyorum şimdilerde gri ve flu b’akıyor gözlerim hayıflanması gibi annemin alacaklı hayata, gül sulayıp gülümsüyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Su's ritimleri.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Su's ritimleri.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dost, hayat hep alacaklı zaten. Çok harika bir serzeniş şiiri. Senelerin nezdinde yaşamın olumsuzluklarına sitemin şiiri. Tebrik ediyor kutluyorum sizi.
Gönül dostu; Çok güzel duyguları dillendirmişsiniz...
............................................ Saygı ve Selamlar..