Bir ömrün üstüne bir bardak soğuk su içmek gibi bir hâl. ile...
. Yürüdüm yürüdüm kâlbimin kırılmış dikenli sabrının canıma batan yanından kokuşmuş düzeni ruhuma çeke çeke kalka düşe şaşkınlıktan usa-pusa korkulu gözlerle aklımda teslim bayrağını diken o çelimsiz vâh ile.
.. Her şeye mi bu kadar güzel yakışır kırışmış inanca böyle mi denklenir ve ne güzel eklenir sindire sindire dikeni tel gibi boğaza saran bu cânım eyvallah.
... Gayrı külli halleri ayıklayarak sağılmış ve dağılmışlık her yan kapı zili bülbül gibi bir yalnızlığı alkışlarken vefası eksik cefası kıvamında bir dert serilir masa üstüne nankörlük tuz-biber..
.... Çok alışık bu haller gelip kurulurken başköşeye kral gibi kölesi olduğu zaaflar tatlı doğrular zehir-zemberek..
..... Herkes gibi tüm zamanları çöpe at sende duyma söylediğim hiçbir şeyi güncelle yalnızlığı bir kez daha cilala hüzünle kâlbini..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B'ölünme rüzgârları.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B'ölünme rüzgârları.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine buruk bir hikâyenin ardından cennetin yönünü bilirmişcesine uzanan el değmemiş satırlar. Her yeni bir gün veda sabahına uyanıyor gibiyiz şâirem. Zirâ kısacık ömrümüze upuzun hikâyeler düşlüyoruz.
yitik eylül gülüşlerinin mevsimi şimdi düşlerimizde postal sesleri dağarcığımızda üç numara saçlar kıyısından döndüğümüz ecelin uçurumları
yasakların gölgesinde sarılmak yaşamak sancısına düşen her yaprağa bin ah eklemek ve her yağmur sonrası bir anne ağıdı yakıp yitikler diyarına yar etmek...
kendimize mi tutunsak öyle ya kendimizden başlarsak Rabbi sırrı ve hayrı bileceğiz o zaman kanayan yaralarla saçlarımıza konan serçeler bizi birlikte mi büyütür keşke sadece gülümseyerek büyümenin bir yolu (mu) olsaydı ! tutunduğumuz yaralarımız elimizi yakmasaydı
......................................................MONTAIGNE.
............................................ Saygı ve Selamlar..