Gülümsedim ve dedim ki geçecek nâr, dünya fani bu da geçecek..
Bir yudum huzur eksikliği içimizin bir gün hayalleri de toprak olacak..
.
Koşarken peşinden kaçan neşemizin ağulu bir su gibi, kezzap gibi d’ağlıyorduk damladığımız tenleri.
Bir yan da geçmiş zamanın tozunu alıyor içinden yalnızlık geçmiş şehirleri yanına vefa uğramamış insanları buluyor gömüyorduk kâlbimizin sulh köşesine.
Elleriniz kırık hikâyelerin cümlelerinde kanarken ellerim bir öksüzün umuduna kurdele gözlerine gül dudaklarına kiraz asıyordu yorgundu teli bile saçlarımın.
Sazımın kopuk teli bağlıyordu biten yolların ucunu bütünleşen bir yarayı hüzünleşen bir anneyi suskunlaşan bir babayı öpüyordu bü’yük bir saygı mahsun bir eda eşliğinde.
Kaybolan tamlar yarım bir güneş gibi kor gibi avuçlara düşmüş yılan gibi yolunu kaybeden kaya gibi sağlam ama içinde güve’n ince bir dert gibi ileriye daha derinlere inmeye yeminli kurt gibi s’üzülüp duruyordu gözbebeklerimizden acemice.
Annem elinde bir beyazgülüş cebinde bırakmadığı duâlar vazgeçmediği umut taşların da sek sek kalbinin paramparça yanıyla dünyayı siliyordu başaracağına inanıyordu babam temizlik imandandı.
Tuttuğumuz yerden kopan inandığımız yerden yaralanan güldüğümüz yerden ölen kötürüm yarışcılar ağıtları lâ’l ruhları âmâ bireylerdik oysa bilemedik yaşamayı.
Ölmenin kitabını yazıyoruz şimdilerde kabrimize akledip okuyanımız olmayacağını bile bile..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lâ'l gülüşler.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lâ'l gülüşler.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
canım arkadaşım, okumaya doyamadığım kaleminden güne de çok yakışan ötesinde yürekte iz bırakan bir ses. tüm yüreğimle kutluyorum. seni okumak ne güzel. tüm sevgimle sevgili Nar.
Hayalle gerçeğin harmanı müthiş imgelem gücü. Her dize, her sözcük ayrı düşüncelere salıyor okuyanı. Bambaşka dünyalara çekiyor şiir okudukça insanı. Çarpıcı betimlemeler. Kurgu harika. Hüzün harf harf düğüm düğüm dokunmuş ipek bir kilim misali. Şairin diğerkamlığı ayrı bir takdir konusu. Tebrik ediyor daim olsun diyorum. Saygılarımla... Elleriniz kırık hikâyelerin cümlelerinde kanarken ellerim bir öksüzün umuduna kurdele gözlerine gül dudaklarına kiraz asıyordu yorgundu teli bile saçlarımın.
Şiirinizden ilham alarak: Üşüyordu ellerim kırık hikâyelerin avucunda Bir öksüzün bakışlarının ucunda asılıydı yüreğim Karanfil renkli kurdeleler bağladım kirazın dallarına Yorgun gecelerimde koynuma alarak uyumaya çalıştım Kafdağı masallarını....
zakir tarafından 8/15/2017 9:16:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
anlamlı ve güzel bir şiirdi kutlarım saygı ve selamlarımla