Bir baktım umut elinde ağustos çiçekleri cebinde şifalar heryer günlük güneşlik savaşlar hikaye olmuş barış ilke çocukların gözünde gökkuşağı hastalar mutlu annem yaşıyor elinde ceviz, gözleri papatya ben yürüyorum, kalbimde kelebek ayaklarımın dermanı tam her şey tam yarımlar bile tam aşıklar kavuşmuş hasretler vuslat kötü denen kelime unutulmuş gayesine ermiş yaşam fırtınalar ılımlı her şey süt-liman (...) Allahım biliyorum çok oldu hayalimin dozu hüzne dönüyorum kabul kabûsa devam..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayal not(a)ları.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayal not(a)ları.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uyandırmayın beni gördüğüm rüyadan böyle devam etsin her şey
el etek çekmişken zulüm bütün coğrafyalardan dinmişken gözlerin yaşı ne olursunuz ne olursunuz yeniden döndürmeyin beni yüreğimin ince sızılı zamanlarına
geri döneceğimizi unutup güle oynaya düşmüştük yollara...
"Bir baktım umut elinde ağustos çiçekleri cebinde şifalar heryer günlük güneşlik savaşlar hikaye olmuş barış ilke çocukların gözünde gökkuşağı hastalar mutlu annem yaşıyor elinde ceviz, gözleri papatya ben yürüyorum, kalbimde kelebek ayaklarımın dermanı tam her şey tam yarımlar bile tam"
biri beni bir çimdiklese dedim neredeymiş bu güzellik diyordum ki şiirin sonuna geldim hayalmiş...aslında dozajı fazla değil de bizim gibi çilekeş milletlere yüksek dozlu görünüyor. olsun, bir şiir boyu da olsa çok çok güzeldi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Hayalden gerçeğe dönmek...o ilk an özellikle...en acı olani belki de.
Sevgiyle nar.