en derinlerin masalı bu gün`ü yeşil ormanlar dolusu yansımanın geri dönüşleri içimdeki yolculuk ve bağıran ıslıklar. rüzgar,zaman yağmur...
siyahı alsam da üzerinden onun bile anlamı oluyor birkaç kelimede yaşamak istenilen uzunca serüven yeni bir ağrı takvimde.
duaların varlığına sığan aşk adım ki, yazgısı doğacak defterin ihmaline koymadan maviyi uyudum/uyandım su`ya bile inandım ay güldü yüzünün bağrında usulca... imgelerime dolan kayıt başa alıyorum plağı hep. biçimleniyor ruhum sana benziyorum ve bir daha...
-beni kıvırcık saçlarımdan yakala-
ses at zamandan uğramadan kimsenin. uzanırken gece iplik iplik hudut aynı
gitme gece yüzümün çizgisinden. cennetin kıyısında kendimi arıyorum/ ten kokusunu ne oluyor bana usul usul iniyor o ağacın tepesinden tuzlu dudaklarıma
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk kez bu kadar üzüldüm bu defterde. Bu şiire uğrayan olmamış. Çok yazık. Uğramışsa da yorum yapmamış bir kişi bile. Oysa bu şiir, büyük şiirlerden. Bağırmıyor, hissetiriyor. Şairi de umarım bu şiire hayran kalmıştır.
Göhsümü
Ne acı böyle
Mavi düşlere
Yine esirim
Sakın bana aşk demeyin
Bakın çok kötü oluyorum
Muhteşem bir şiir okudum çok sevdim ve beğendim,,,
Bu küçük şiirde çam sakızı çoban armağanı küçük bir hediyedir,,her hakkı siz üstadıma aittir,,bu şiirde yeni yazıldı