güz yaprakları savrulur düşer üstüme üstüme üstümde başımda nice yılın toprak kokusu biten dün akşamında eskimeyen bir rüzgar yağmurhasreti çorak ellerimde nasipsiz göç kuşları tadı buruk tadı sıla yanık bir türkü yangını asıl yardan okşar ellerin saçlarımı eskimiş bir zamandan tazelenmiş şefkatini duyarım inceden gülümserken bülbüle gülün hasretini yazar bir şiir kuruyan bir dalın yaprağa özlemi büyürse de kış beyazı ten ayazlarında üşürüm sensizliğe
unuturum da kendimi bir gün bir yerlerde bırakır giderim bütün günahlarımla arsız yalanlarını yalandünyanın bir kokun kalır benden geride asıl sahibine sorarım da güllerin yine yine senin gülüşlerinden tutunurum ellerine çocukgülüşlerimizden tutunurken ablam gelir kardeşlerim de bir oda dört duvar sımsıcacık bir yuva gelir gözlerimin önüne babam gelir aklıma ne onu unuturum onun güzel gözlerini ne kardeşlerimi ne de seni anne ben seni unutamamunutmam seni …
anne ! yine okşasana saçlarımı bak yine rüzgar çıktı çıkacak ...
Bütün annelerimize ve sevdiklerimize sağlık, huzur ve mutluluklar diliyorum sevdikleriyle birlikte ..., Kaybettiğimiz büyüklerimize, anne, baba, kardeş ve diğer can’larımıza da rahmet diliyorum yüce Rabbimden...
Toplumcu, gerçekçi yaklaşımım, pek çok konuda, fantastik pembeli düş, hayal ve aldatıcı yalanlar yazmaya müsait değil. Bu nedenle, yazdıklarım, çoğu zaman ağır gelir insanlara. Ama, içsel , gerçek duygularının da bunlar olduğunu, itiraf edemeseler de, iyi bilirler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
unutmam seni ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
unutmam seni ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
____________________________Selamlar