(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
toksit akrostiş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
toksit akrostiş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın söyleyeceği, söylemek isteyeceği o kadar çok şey oluyor ki , bazen iki cümle kuruyorsun bırakıyorsun. Ama bakıyorsun o iki cümle nice romanlardan, sayfalarca şiirlerden, bir araba dolusu sözlerden daha etkili ve anlamlı olabiliyor. Bu şiir de onlardan biri, yokluğun, sessizliğin, sensizliğin, yalnızlığın ana temasına sahip olduğu bir konuda sadece ' yoksun ki ' diyerek tüm bu kasvet duygulara pranga vuruyorsun ve etkin bir tat bırakıyorsun şiirde. Bu kolay iş değil, kutluyorum efendim yürek sesinizi, nicelerine. Saygı ve selamlar şairem.
Gülmek yine de güzel bir şey. Denemekten geri kalmamalı insan, eğer ki gözlerin güneşi görüyorsa hayata karşı bir tebessüm borçlusun demektir şairem. Ve çok sevdiğim bir söz var bunu hayatınızın bir bakış açısı olarak benimsemenizi isterim. Kimse için değilse de kendiniz için.
' Hepimiz bir bataklıktayız ama bazılarımız yıldızları seyrediyor ' saygılarımla efendim. Selamlar..
Yoksun ve ben sensiz her şeyden yoksun... zamanın çokkkk eski bir dilimde söylerdim bu sözleri o aklıma geldi.
Yoksunluk anlatılabilir bir şey değil ki!...
...Ve bu yüzdendir, ''avuçlarınızın bilindik duası'' her an umudu içinde barındırsa da ''her an daha fazla kararan günlerin dününe'' dönmenizi elbet engelleyemeyecek. Mazi hep yerinde duruyor çünkü ve o hiç değişmeyecek...
''susturulan sesiniz ç’ağlıyacak yine'' ve belki de bu sızı sürekli dökülecek ''kalbinizin duvarlarından''... ... Kısa gibi görünen fakat yürekte yolculuğu o kadar uzun bir şiir ki!... ne yazılsa yarım kalacak...varsın bu da öyle kalsın...
Hüzne hüzün eklediniz Emel Hanım... selam ve saygımla.
mürsel emre doğan tarafından 4/27/2017 12:16:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gönül kaleminiz kırılmasın şairem ..
Sevgimle