-Koy da bari hayatı hak eden tatsın…Şiirin hikayesini görmek için tıklayın BIRAK DA ŞİİRİ ŞAİRLER YAZSIN
Bilmezsin heceden, aruz, vezinden Üstelik anlamaz, kimse sözünden Herkes şair oldu, senin yüzünden Tarzında yetersiz, az oğlu azsın Bırak da; şiiri, şairler yazsın. Kel başa takmışsın, siyah sırmalar Ne o öyle belden, gerdan kırmalar Ayağın, uyağın, kulak tırmalar Tamtakır taverna, gırnata, cazsın Bırak da; şiiri, şairler yazsın. Neymiş efendim de, kitabı varmış Gurur, kibir dersen, serapa sarmış O güzel Türkçemin, başını yarmış Sosyete mollası, arıca nazsın Bırak da; şiiri, şairler yazsın. Ona ayırdığım, zamana yazık Motor iflas etmiş, kaporta çizik İmgesi, simgesi, solfeji bozuk Telleri paslanmış, akortsuz sazsın Bırak da; şiiri, şairler yazsın. Baştan sona kadar, manalar kısır Anlamak ne mümkün, geçse de asır? Günah o kadar ki, örtmüyor kusur Şiir denizinde, güneşsiz yazsın Bırak da; şiiri, şairler yazsın. Şiiri emanet, çalma sözleri Mahlası demirbaş. konu gözleri Yürekleri dağlar, türlü nazları Oryantal tavrınla, ölçüsün, bazsın Bırak da; şiiri, şairler yazsın. Arif Nihat; “Bayrak” dedi, demlendi Orhan Şaik; “Vatan” dedi, ünlendi “Yaş otuz beş” dedi, Cahit dinlendi Toprağı; ustalar, ozanlar kazsın Bırak da; şiiri, şairler yazsın. “İstiklâl Marşı”’nda, Akif olsaydın “Silistre”’de, Namık Kemâl dolsaydın “Han Duvarları”’ndan, örnek alsaydın Aküsü bozulmuş, ışıksız faz’sın Bırak da; şiiri, şairler yazsın. Necati’m; çömezlik, belâdır başa Yaza- yaza geldim, elli beş yaşa Sen de şair misin, tövbeler haşa? Damakta burgusun, çekilmez hazsın Bırak da; şiiri, şairler yazsın. Necati OCAKCI 05.01.2008 SAYGILARIMLA.
|
çeke çeke geldik biz kan döktük taşa
siz de insan mısınız tövbez de boşa
hayatı kavurup da yakan isotsun
koy da bari hayatı hak eden tatsın…
________ Usta kalemden yine güzel bir şiir Kutluyorum hocam yüreğinize sağlık..
Sonsuz saygımla