Sabır; sözü yutmaktır der eskiler Küçük dilinin altındadır dikenler İçimizden dökülen ırmaklara uyup Öfke çağlamasın diye o direnmeler
Sabır; Teslimiyet değil Bir mücadele biçimidir dediler...
Aşk; yüreğini büyütmek derdi dedem Vasiyettir, canı gönülden tutuyorum Ak bir kısrak doludizgin göğsümde Ele güne karşı acılarımı uyutuyorum
"Saçlarımı okşatasım var", ben askerken ölen nineme
Ölüm sınanmaz demişti babam evvelden Ya Hayatla kumar oynanmıyor...
Ayrılığa giden yollar düze çıkmıyor Ağıtlar saz dinlemiyor Küçükken anlamıyor İnsan...
Zor bela sokulurdum yatağıma Gece vardiyasından gelmeden babam Annemin sesinden evvel öperdi alnımdan Ben uyurdum numaradan Şimdi uykular talan Usta bu dünyayalan
Bu acılar olası değil Ne varsa sahipsiz, yetim kalana Salkım söğüt gibi eğil Kaçak var bi yerlerde, söz tükeniyor Nefesim daralıyor Yüreğim kanıyor Ki en çok da ondan canım yanıyor Annem...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoşkin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoşkin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam anlam ve satır satır işgal etmiş gibiydiler yüreği hüzün. Aşk yüreği büyütmek demiş dede vasiyet sözü ne güzel ,duyulmadık bir söz demiş , bende öğrenmiş oldum ,iyi ki bu şiiri okudum su an. şehir değildir insandır yalan olan. tüm dizeleri düşündürdü şiir. tebrikler maviçocuk
tüm sözlerimin demi bir çay bardağına sığınmış. ..Ve galiba bu gece özlemlerimin de tam şahlanma vaktiydi ,!..Adeta .mor düşlerin iz düşümüne dönüşmüştü beklenen ayak sesleri .. .Kabaran duyguların ise sönmüştü altın da ki kor ateşi !.
Aşk; yüreğini büyütmek derdi dedem Vasiyettir, canı gönülden tutuyorum Ak bir kısrak doludizgin göğsümde Ele güne karşı acılarımı uyutuyorum Güzel duygulu bir şiir var olmuş .yazan kalemi kutlarım Saygılar .
Yok yok bu olmadı şimdi Hasanım.. Hayranı olduğum o büyük ustaların denizin de bir damla olabilmek benim derdim ki ona da bulut gerek.. ustalara sayfı ile...
işgal etmiş gibiydiler yüreği hüzün.
Aşk yüreği büyütmek demiş dede vasiyet sözü
ne güzel ,duyulmadık bir söz demiş ,
bende öğrenmiş oldum ,iyi ki bu şiiri okudum su an.
şehir değildir insandır yalan olan.
tüm dizeleri düşündürdü şiir.
tebrikler maviçocuk
tüm sözlerimin demi bir çay bardağına sığınmış.
..Ve galiba bu gece özlemlerimin de tam şahlanma vaktiydi ,!..Adeta .mor düşlerin iz düşümüne dönüşmüştü beklenen ayak sesleri ..
.Kabaran duyguların ise sönmüştü altın da ki kor ateşi !.