tek bir ağacın aynı dalına bağlı köklerimiz ve aynı toprakta büyüdü hayallerimiz yüreğimizde ki sevdalar aynı hasret aynı hüzün aynı ve ayrılıklar biz ki turnayı gözünden bilmişiz
aynı çorbadan içmişiz aynı yoldan gurbete gitmiş aynı yaylaya çıkmışız biz ki hiç kimseyi düşman bellememişiz
aynı ağacın çiçekleriyiz seninle aynı yağmura aktı sesimiz güzel baktı gözlerimiz ve tertemiz gözyaşımız
..
tek bir ağacın aynı yeline bez dileklerimiz ve aynı umutla söylenir türkülerimiz yüreğimizde ki korkular aynı savaş aynı barış aynı ve ölümler biz ki siperde birlikte yatmışız
aynı zehirden içmişiz aynı dardan cehenneme gitmiş aynı cennete çıkmışız biz ki hiç kimseye yurdundan etmemişiz
aynı bayrağa yemin ettik seninle aynı toprağa aktı kanımız ağıt yaktı annelerimiz ve tertemiz düşlerimiz
...
yine kuşlar uçacak her evet bi kanat vuracak her hayır karanlığa atılan bi taş belki bir düşmanın kafasını kıracak
sen evetsin ben hayır sen muktedir ben hayın ikimizin elin de aynı al bayrak kuş konmaz bu ağacın kırık dalına türk bayrağı türk bayrağı ile çarpışarak
sen evetçi ben hayırcı kimdir bizi ayırıcı
şimdi bir çiçek olmalı rengi al bakışı hilal yıldızı lal yalnızlığı ülkemin topraklarını tüm renkleri ile saklamalı yediyüzseksenüçbin kilometre kareye, göz kırpmalı ve biz bu bahçe de senin ile aynı ağacın dalında çiçek açmalıyız yeniden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yanar içimiz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yanar içimiz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen evetsin ben hayır sen muktedir ben hayın ikimizin elin de aynı al bayrak kuş konmaz bu ağacın kırık dalına türk bayrağı türk bayrağı ile savaşarak
sen evetçi ben hayırcı kimdir bizi ayırıcı
şimdi bir çiçek olmalı rengi al bakışı hilal yıldızı lal yalnızlığı ülkemin topraklarını tüm renkleri ile saklamalı yediyüzseksenüçbin kilometre kareye, göz kırpmalı ve biz bu bahçe de senin ile aynı ağacın dalında çiçek açmalıyız yeniden...
________ Mükemmel bir yürek sesi tercümanlık etmiş bu güzel şiir duygularımıza ..İçtenlikle kutluyorum..Geç görmüşüm günümün şiiri diyebileceğim bir şiirdi oysa.. Ya EVET ..Ya HAYIR ..! Oysa hepimiz aynı Vatan evladı aynı toprağın rengiyiz.. Özgür irademle tüm engellemelere karşı ATAM' IN bana verdiği SEÇME ve SEÇİLME HAKKIMI KULLANACAĞIM yalnızca Yazık ki karındaş bile düşman oldu birbirine bu ayrıştırmayı yapanlar elbet hesap verecek ilâhi adalete ..Parmaklarından hangini keser atarsın işe yaramaz benden değil diye ..!
Saygımla
Canan EREN tarafından 4/10/2017 10:31:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
şimdi bir çiçek olmalı rengi al bakışı hilal yıldızı lal yalnızlığı ülkemin topraklarını tüm renkleri ile saklamalı yediyüzseksenüçbin kilometre kareye, göz kırpmalı ve biz bu bahçe de senin ile aynı ağacın dalında çiçek açmalıyız yeniden.. Gonlunuze sağlık .Hep birlik beraberlik olsa ülkemizde ...
Kurtuluş savaşında lazıyla,çerkeziyle, türküyle, kürdüyle,alevisiyle, sünnisiyle bir vücut olmuşuz, Türkiye Cumhuriyeti Devleti kolay kurulmadı. Tarih yalan söylemez. tarihçiler yalan söyler, saptırırlar konuyu.Devletimize, bayrağımıza, toprağımıza sahip çıkalım.
ve biz bu bahçe de senin ile aynı ağacın dalında çiçek açmalıyız yeniden...
ne güzel geçmişten gelen bir birlikteliğin birliğe çağrısı çok güzel betimlenip dinlendirilmiş kalemine yüreğine sağlık güzel şair selamlar saygılar...
şimdi bir çiçek olmalı rengi al bakışı hilal yıldızı lal yalnızlığı ülkemin topraklarını tüm renkleri ile saklamalı yediyüzseksenüçbin kilometre kareye, göz kırpmalı ve biz bu bahçe de senin ile aynı ağacın dalında çiçek açmalıyız yeniden...
Anlamlı güzel bir şiirdi kutlarım saygı ve selamlar
barış huzur ve mutluluk özlemi ile kaleme alınmış çok anlamlı akıcı düşünce ürünü güzel bir şiir kalemine sağlık kardeşim dilerim bunu başarırrz aksi halde sonumuz diğer Ülkelere bezer.
selamlar değerli dost,,,yine her zaman ki gibi harikayydı tabiiiii,,,,