Sen aşka inanmazdın ya aşka değil Seni unutacağıma asla inanma desem de Unutamadığım herşey adına Seni unutacağım...
Hayat bitmiş,aşk bitmiş Kadehte şarap,gözde yaş bitmiş Başlayan herşey adına Seni unutacağım
Ellerin ellerimde olmasa ne çıkar Sensiz her gecem elbet sabaha çıkar Bu can senle doğmadı ki Elbet sensiz de yaşar Unutamadığım herşey adına Seni unutacağım...
Güldüğün her gününe güneşim dedim Söylediğin her söze duruşum dedim Her düşüme girişinde ölüşüm dedim Yaşadığım herşey adına Seni unutacağım....
Sanır mısın unutmak ucuz kelime İnansam sürmez idim bir kez bile dilime Tanrıya şükrederim senle doğan her güne Tüm yaşatamadıklarımıza inat SENİ YAŞATACAĞIM!....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTMAK KOLAY OLSA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTMAK KOLAY OLSA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerin ellerimde olmasa ne çıkar Sensiz her gecem elbet sabaha çıkar Bu can senle doğmadı ki Elbet sensiz de yaşar Unutamadığım herşey adına Seni unutacağım... .............. kendinen vazgeçebilir misin... unutmya çalışırken daha çok hatırlamak güzel... ..........
Sanır mısın unutmak ucuz kelime İnansam sürmez idim bir kez bile dilime Tanrıya şükrederim senle doğan her güne Tüm yaşatamadıklarımıza inat SENİ YAŞATACAĞIM!....
Gönlünüze sağlık,güzel bir şiir okudum kaleminizden.Ufak bir uyarıda bulunmak istiyorum bu şiirin daha da güzelleşmesi için."...inanma desemde","Elbet sensizde yaşar" mısralarında "de" bağlaçları ayrı yazılmalıdır.
Sanır mısın unutmak ucuz kelime İnansam sürmez idim bir kez bile dilime Tanrıya şükrederim senle doğan her güne Tüm yaşatamadıklarımıza inat SENİ YAŞATACAĞIM!...............çok güzeldi....kutluyorum.....
ne unutmak unutulmak ne de sevgi ucuzdur ancak günümüzde en çok yaşanan iletişim ve anlaşılır olabilme problemi yaşanıyor desem..? ve sevginin erdemi kutsallğı lüks oldu ne yazıkki... saygılar...
Aşk... Öyle olmalı ki... Gülümsetebilmeli seni, çekip gittiğinde. Acılara değil, yaşanmış o çok özel anlara teslim olmalı insan gidişinin ardından. Gözlerde bir ışık olarak kalabilmeli. Ve dudaklarda hafif bir tebessüm... "Çok güzeldi, yaşadım, yaşadık", diyebilmeli.