Kederin tam ortasında Bir şiirin kanatlarına ilişip sana gelirsem Hiç şaşırma! Gözlerimden sev beni Sözlerime bulaşan kederi ayıkla Artık taşıyamaz oldum derdi, hüzünü Yorgun bir coğrafyadan geldim Esmer bir şehirin çocuğuyum Dağımızda kar, deremizde kan kurumadı. Acımız Öfkemiz Ve isyanımız gibi...
Gel otur kimsesizliğimin yamacına Kabuk tutmayan isimsiz yaralarımı sar!
Bilirsin! Bir anılar Bir de yaralar terketmez insanı İkisinde vefada zengin...
Hayatta gülüşümüz parmakla sayılır kadar az Esmer acımız dinmek bilmedi Bir yufka yüreğimiz var sorma sevgili Her derdi sahiplendi Herkesin acısına koştu Herkesin derdine yandı Bulutlarla, gözlerimizin kardeşliği oldu...
Bu aralar kafam bozuk! Ülkem gibiyim yani Hiç bir yara dikiş tutmuyor Ben yine yokluğunda yaşanmamışlıklar biriktiriyorum Senli anılar avutmalı içimi Ah benim cennetim Evveline geç kaldığım...
Bir gün acılar biter Yıkık şehirlerin koynunda nefessiz kalan Ve kanadı kırık o çocuklar Güneşin ak yüzü olurlar İşte o gün sevdaya dair yazarım Tüm hüzünlü imgeler Kalemin uçunda dağılır...
Ah yokluğunda ayaz yaşadığım! Bir yanda sensizlik Bir yanda acım ülkemle büyür Duasız bir ayinde Tanrı aşkına düşenler İnancı kesip kesip satıyorlar Alıcısı Peşinde koşan çok! Anlatan Anlayan yok!
Artık çok şeye savunmasızım Gidenlerin Ölenlerin Hesabını tutamıyorum Ölenlerle kan bağım yok belki Aynı gökyüzü Hava Su Toprak Bayrak Ve can bağım var...
Bu yüzdendir kendimden firar edip Sana gelişim Yıkılan her şehirde Atılan her kurşun da ölüyorum! Yüreğine yakın bir yerde olmalıyım Nâzım Niyazım Memleket kokuşlum Toprağım, Vatanım sensin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vatanım Sensin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vatanım Sensin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kalemine sağlık candan kutlar dahim
olması dileği ile yerinden güzel bir eser