İmkansızı hayal etmenin özel bir ismi var. Biz ona umut deriz.
Canım çekiliyor keke... gece yine ağır,yine zehir zıkkım. Ayak parmaklarımdan giren sızı el tırnaklarımın işgaline yürüyor sinsice
üzülmemek teselli değil !... sağır duvarları yağmalayıp, içine köşk inşa edenlerin, gailesiz umursuzluğu dellendiriyor beni. İyi ki, içimi ısıtan, parmaklarıma zimmetli tütün, birde senin gözlerinden içilesi cevaplar var yanımda.
Nasıl kahrolmayım söyle !... var mı bir hâl çaresi bu gidişatın. Her paresi umut bezeli çerçevem, tüm ardışık paranoyaların, ve, gizli şizofren ellerin lincine maruz.
Gülme bıyık altı ... enseme, nefesi hayırsız şer günlerin, iç yüzüne kurulu rezil basamakları tırmanıyor. tırmandıkça boğuluyor, boğuldukça sesimi kısıyor görünmez bir karabasan.
Eteğimdeki tüm taşları kendi kafama vuruyorum. kanadıkça düşünceler, tüy kadar hafifliyor yok olan hafızam. bilinci kayıp bir meczubun güncesi deli saçmasıdır bilirsin. bu sebepten, sadece sana kıvrılıyor adımlarımın yolu. ve, yine tek sen anlıyorsun kelimelerimin içindeki harfi.
Çok değildi !... kararındaydı dileklerim. istedim ki tarçınlı akide koksun çocukların dilleri. güldükçe şeker damlasın gözlerinden. koşulsuz,korkusuz olsun kahkahaları...
Ahh birde diken kelebeği kadınlar... hani şu, ağzı çalkalanmamış sığ suların balçığın da yaşayan... dahil olmadan harici seslere, ezile ezile küçülen, en çok yüreğimi dağlayan müzayedesi alıcısız, hiçliğin ceremesini omuzlayan, yedi rengin harici siyah giyen isimsiz kadınlar...
Söyle !... gönül han’mıdır ki, her gelen, acısı bana emanet yarınları bırakıp, terkisine bir parçamı koyup gidiyor. hiç mi, ışıkları ıslatan, gün doğumu, çiğ serinliği olmaz kalbimde.
Sonunda, gece ve gündüzün kalesini yıktım gördün mü. artık bana ne yıldızlar göz kırpar, nede güneş değer alnıma, çünkü, niran ateşi dilimin,dileklerimin alazı...
Hadi gecikme keke !... ayyuka çıksın asi cümlelerim. hatta, nereden inceyse oradan kopsun pamuk ipliğiyle bağlı zincirlerim. git,firari umutlar getir bana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECİKME KEKE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECİKME KEKE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hisli duyguların canlı kalışı haz verici... Tebrik ederim... Beğendim... Şiir sev, şiir yaz, şiir oku... ...................................... Saygı ve selamla.
ŞİİR BİR KERE HARİKA DİLEK HANIM. KEKE HİTABI HER ÜNLEMLİ BÖLÜMDE KULLANILSA SANKİ BU TEKRAR DAHA DA GÜÇLENDİRECEK GİBİ GELDİ BANA...BENİ KALE ALMAYIN BU SADECE BENİM FİKRİM OLARAK KALABİLİR.
Zekeriya bey çok mutlu oldum değerli mısralarınızı sayfamda paylaşıma değer gördüğünüz için.. Sonsuz teşekkürler ediyorum kaleminize... Selam ve sevgilerimle...
Onur verdiniz ziyaretinizle değerli dost. Size bir sır vereyim mi , tüm samimiyetimle söyleyeyim ki çok fazla usta şair takip etmem . Çünkü korkarım etkisinde kalıp benzer şiirler yazmaktan.. Belkide onun için farklı gelmiştir size.. Çok teşekkür ediyorum kıymetli yorumunuz için.. Selam ve sevgilerimle
Yine çok güzel ve anlamlı bir şiir okuma fırsatı yakaladım gecenin sabah ile kucaklaştığı bu saatlerde.Kutluyorum.Yüreğinizden duygular, kaleminizden mısralar eksik olmasın.
Ne denebilir ki...Bir yanda çok sevdiğim şarkılardan biri,bir yanda usta bir kalemden muhteşem bir şiir.Hayran olmamak mümkün değil,tüm kalbimle tebrik ederim.Şiirin yazılma tarihinin üstünden günler geçmiş ama bu gecemin şiiri bu oldu.Beni çok etkileyen şiirlerden biriydi,hiç ayrılmak gelmedi içimden bu gece; bu şiirden ve bu şarkıdan.Hep şiirle kalın Dilek hanım.
Gamzelimm yüreğin kadar berrak ve içten bir yorum canım. Çok çok teşekkür ediyorum kıymetli yorumunu ve ziyaretin için.. Sevgi,dostluk ve hep şiirle kalın...
Herkesin bir KEKE'ye ihtiyacı olduğunu harika dizelerle anlatmışsın dost. Ellerinize yüreğinize sağlık. İnşallah her arayan "HEYE KEKEMİ" diyecek birini çok rahat bulur. Selam ve saygılar
Ne güzel bir yorum Ahmet bey.. Benim bir KEKE'M var. Uzakta olsa yetiyor varlığı..Çok çok teşekkür ediyorum değerli varlığınıza ve değerli yorumunuza . Selam ve sevgilerimle
Eteğimdeki tüm taşları kendi kafama vuruyorum. kanadıkça düşünceler, tüy kadar hafifliyor yok olan hafızam. bilinci kayıp bir meczubun güncesi deli saçmasıdır bilirsin. bu sebepten, sadece sana kıvrılıyor adımlarımın yolu. ve, yine tek sen anlıyorsun kelimelerimin içindeki harfi.
Ahh birde diken kelebeği kadınlar... hani şu, ağzı çalkalanmamış sığ suların balçığın da yaşayan... dahil olmadan harici seslere, ezile ezile küçülen, en çok yüreğimi dağlayan müzayedesi alıcısız, hiçliğin ceremesini omuzlayan, yedi rengin harici siyah giyen isimsiz kadınlar...
Şiire baktığımda ben de yazsam farksız olmazdı sanırım. Şayet yazsaydım şiir..!
hava su toprak
mekan ve isim farklı
gerisi bilindik hikaye
şiir mi ?
çok şey ele veriyor haklı tarafınızdan ..
FUNDA FİLİZ KOTAN tarafından 8/10/2016 8:28:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hoş geldiniz Funda hanımcığım.. Sizi sayfamda görmek ne büyük mutluluk.. Yaşadığımız acılar aynı olunca düşüncelerde paralel oluyor ister istemez. Varlığınız değer kattı sayfama . Çook teşekkür ediyor, sevgilerimi gönderiyorum kalben...
Şiir yaşamın en doğru söyleyen ve hisseden ruhudur. Her yere ve zamana yazılır. Çok da güzel olmuş. Kalemine ve yüreğine sağlık Dilek hanımcığım :)) Sevgiyle
Tebrik ederim...
Beğendim...
Şiir sev, şiir yaz, şiir oku...
...................................... Saygı ve selamla.