Kilyos Kırkahvesinde rastladığım güzele ekmek parasına sevda satan yaşam kesitine yazılmıştır...
Oy esmer yanınla kır kahvesinde dolanan ekmek parasına kırmızı karanfile sevda satan alasın sevdiğine bey ağabey kadın bekler el pençe divan kimi nasiplenir kimi gereksiz kılar…
hayat gözlerimde akıyorsun değdikçe göğsüme izler söze yatıp uyuya kalıyor her kare kırık cam İstanbul rüzgâr İstanbul büyük zaman çok insan.
falcıdan kalan avuntu olsa başına sürer ilacı gönül saklısı söz savurdu avucuna yazılan baht suya yazılı anlattı yalanı kiralık kalan mutluluk şaşkın düşler uçarı yar/lar göğsüne takılı nazar boncuğu iğne umut mavisi o da ya solar ya tutar…
hey esmer yanında kırmızı karanfil ekmek parasına sat gitsin sevdaya bir tane de bana bırak geliriz birgün almaya…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karanfil Sevda... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karanfil Sevda... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlaşılan o ki,esmerler bundan böyle daha mutlu olacaklar.Karanfil birazda aslında esmerlere yakışan bir şey.Siyahın yanında bazen kırmızı çok güzel durur.Şiirin geceye çok güzel durmuş Neslihan YAZICILAR.Biz de aynı ağırlıkta selamladık.Sen yazmaya devam et.Selam,saygı.
hayat gözlerimde akıyorsun değdikçe göğsüme izler söze yatıp uyuya kalıyor her kare kırık cam İstanbul rüzgâr İstanbul büyük zaman çok insan. Karanfil ve sevda aşka dair neler neler anlatır tebrik ederim saygı ve selamlarımla.
Ablacım şiiri okutuktan Sonra aklıma ilk gelen şu oldu Fotografta ki kişi adına bu kadar güzel bir yazıldığını bilse Kim bilir nasıl mutlu olurdu Bilirim ki şiir en gerçek hediyedir..
Ve senin tarzın uslubun yolun daha başında olan bizlere Örnektir Şiirde duygu var samimiyet var..
Ablacım;
Yüreğine sağlık ve iyikide bu harika şiiri yazıp bizlerle paylaştın.. Sevgilerle şiirle kal hep emi:)
Not: artık fon resimlerimi senden alacağım baksana ne güzel Fotograflar çekiyosun:)
Yüzü kadar yüreği de aydın senin gibi insanlar çoğalsaydı bu dünyada;e aç kalırdı,ne açık;ne de sevdalara satılan karanfillerin,güllerin esmer anaları...
Dünya ağlıyor ve bu yaşlar kırmızıya dönüyor o esmer tenlerde;sattıkları da çiçek değil aslında;düş yangınları...
avcumda sızlayan fal
sevda ne yana?