Unut mu dedin yüreğine de Öyle gittin bensiz ellere... Nerdesin? Bıraktığın ben yok. Tükendi yüreğim, Kırıldı kolum kanadım; Gelsene, Yaralarımı sarsana. Neden bile diyemedim gidişine. Annem gibi Su da dökemedim ardından... Sen, yok olmayı istedin Ve gittin. Sessizdi gidişin; Ağıtsız, vedasız... Bana ağıtlı türküler bıraktın Ve silinmez gözyaşları... Dağlandı gönül yaram! Artık İstesen de Sen bile Sen bile inan, Güldüremezsin gözlerimi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çözümsüz Düğüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çözümsüz Düğüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yok olmayı isteyerek gitmek ölüme eştir Serap Hoca,Yaman ayrılık derler ya,'Ölüm ile ayrılığı tartmışlar elli dirhem ağır gelmiş ayrılık.Çok güzeldi.Selam,saygı.
Annem gibi Su da dökemedim ardından... Sen, yok olmayı istedin Ve gittin. ************************************* ya da gidememek. gidenlerin ardından baka kalmak. sonra aniden....
Ellerimi sakladı koynum
Bakakaldım yollarına
Neredesin dön fidan boylum... DER GİBİ BİR YAKARIŞTI İÇTEN İÇE.KUTLARIM HOCAM.