Kapıları sonuna kadar kapandı şehrin. U y u m a Ey içimde ki ölü Sana duyulmamış şeyler anlatacak dilim!
Bir kaç adım öncesindeydi Bastığım her yer kanla dolu, atılacak ayak yoktu. İçimde duyduğum kokunun Ve çığlıkları yaşamaktan bihaber olan Gözlerimi her aralayışımda aklıma getirmediklerim Boynumdan arta kalan her ne varsa
Susmak istemiyorum. Biliyorum sustukça kapanmayan yaralar birikiyor ceplerimde. Gökyüzünün köşesinde giyotinle bekliyor martılar Yağmurlar yağmıyor ulu orta Sağanak halinde Ve Cinler düşmüyor yakamdan.
Adını anmakla beraber karışmıyorum gündüzlere Karanlıklarda yığılan cüssemi kaldırmıyor kimse Ellerini uzat bana Söz olanlardan kimselere bahsetmeyeceğim.
Aynalar vardı yansımalarımda Ve bir kaç mum ışığı Hangi cinnetin ortasında yolduğumu saçlarımı Bakmadan gözlerine kaçırışlarıma tanık ol Sonra unutacaksın Ama geçmeyecek hiç bir şey…
Uyuma Ey içimde gezinen mezar bekçisi Karartı gördüğünde Evin Cam köşelerinde Aklına getirme beni Ve adımı anma ulu orta.
Gözlerimin boşluklarından düşüyor karanlık. Tarifsiz yolların ardından gelme bana Bilmezsin hangi yanımla aksak kalırım sana. Ve sen kendini hiç bilmeyen halim Yaşlanmadan ölmeyeceğini mi zannediyorsun Unutmak bilirsin baki akla Ve onlar hatırlayacakken beni Ben kapatacağım aklımın ışıklarını Severim geceleri Ki o gecelerde perde kenarından gökyüzünü seyretmeyi.
Mezarları saklarken yastık altımda Uyuma Ey içimde ki karanlık Sana ölüler içinden cesetler getirdim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şizofreni Düş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şizofreni Düş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun süre şiirlerden uzak kaldım ve yorum yazmayı unutarak...
Edebiyatı seviyordum dizelere hınç, öfke düşmeden önce... yazmayı seviyordum ideolojilerin saplantı haline gelmeden önce... ve tüm bunlardan sonra yazmayı, okumayı bıraktım. Anılarımı tazelemek için sayfalara döndüm ve bu şiirleri görünce yazamadan edemedim.
Beni bu şiir kadar sıkıntılardan, metalardan uzaklaştırdığınız için teşekkür ederim. şiir tekniğiyle, bediiyatıyla ve şık betimlemelerin ahenkle dans ettiği bu şiire tüm yüreğimle alkışlıyorum
yakamozların ışılı kanatlarıyla en içten saygılarımı gönderiyorum Şair.
tebrikler.