Okuduğunuz şiir 24.6.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Hasret
Islak bodrumların içerisinde öl(e)mediğim günden beri Burunun dikine giden insanlarda seyrettim yüzünü… Aklım çıldırmamışken Kaçışlarım vardı bakışlarına. Yüzümü seyrettiğin her an Ezberimde saklardım seni.
Karanlıklar oturmamıştı içime henüz Geceleri yürümezdim yalın ayak Boynumu avuçlarında taşımazdı e l l e r i m. O sıralar ne çok âşıktım sana. Ne çok aşktın bana.
Kalbimin ülkesinde yürürdük biz seninle Sarıldığın günden başlar oldum yalnızlığıma alışmaya - Sahi neden sarılır bir insan Bu denli gidecekken. - Senden sonra anlamaz oldum Bildiklerimi, bilmediklerimin arasında tükettim. Merdiven altı gülüşmeleri duymaktan Pencereden geceyi aralamaktan Tenimin hamurunda sana çıkmaktan Y o r u l d u m.
Başımın ve ayaklarımın her sancısında Boynunu büken bir kader var omzumda. Desem ki kayıp gitsem ömürden Haberin olmayacak. Acı vardı ya hani, tam içimizde her gün sızlayan En çekilmezi buydu aslında. Adını zikretmek istemiyorum Dudaklarımı kesip Dilimin olmadığı yanlarında aralamak istiyorum hayatı.
Ve uçmayı unutmadığı müddetçe kuşlar Kaplumbağalar gebe olmadıkça Martılara Zaman durmadıkça ardımda Gelmen mühim değil! S e n olduğun kadar senken Ben sen olamadığım kadar hiçtim aslında. Bilirim ki bu şehrin ne başına, ne sonuna ait değil(d)im ben…
Ne olur üşümesin karıncalar Örümcekler ölmesin Belki sensizlikte kopacak kıyamet Ben henüz o ince çizgide yürüyemezken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasret şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasret şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O sıralar ne çok âşıktım sana. Ne çok aşktın bana.
diyosun ya sakın harcanma sakın harcama kolay bulunmaz üstteki mısranın sırrı sür hasret tarlasını.. çok çok şiir kalemşörce ve içtenlikle şair kutlarım saygı ile...