Senden sonra Kırgınlıklarımdan duvarlar ördüm, sustum... Çünkü en çok kırılan kalbimdi Binlerce parçaya bölünen ve her parçada hala izlerini taşıyan da Yine, kalbimdi... Gidişin kadar sessiz ve kimsesizdim... Bekledim... Kimseyi sen niyetiyle sevmemek için Ve artık bir daha kimsenin ellerinde parçalanacak, un ufak olacak bir kalbim olmadığı için; Ne duyulsun istedim sana sesim... Nede bir başkaları duysun istedim; İçimde hala kırılmakta olan hatıraları. Oysa Soluma doğru dört nala koşan toy bir heyecandın sen. Esip gürleyen,kah şahlanan, kah hırslanan asi yanımdın. Sen benim sesimin kadife yanıydın... Artık anlam yükleyemez oldum hiç bir şiire... Sebeptin sen.
Seninle bizim aramızda Kimsenin kopartamayacağı bir bağ olmalıydı hani?.. Öyleyse neden yollarına dağ gibi engeller bırakıp gittin?
Şimdi bil ki kıyametim yakındır İkindi vaktidir ömrümün...
Bil isterim. Vasiyetimdir Mezar taşımın hemen yanına bir kalem istediğimi yazdım. Belki bi ara uğrar da, bu unutulmaz eserine İmzanı atarsın !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İkindi Vaktidir Ömrümün... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İkindi Vaktidir Ömrümün... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.