(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK BURCUNDA GÜZELLENMİŞ GÖNÜL YARILIĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK BURCUNDA GÜZELLENMİŞ GÖNÜL YARILIĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Denizin şuhça hoşlukta titremesinin kıpırdanışında, Aşksız ve sevgisiz milyarların yaşadığı bu dünyada, Sevinç aydınlığı gölgesinde, güneşe inat aşk mührü basılır. Yürek yürekliğin rehaveti yarı meltemsi tonlarda, Tepsi tepsi cemre doygunluğunda nisan yağmurlarına asılır. Özlemse taze lavanta kokulu hürriyettir yar bağrında.
ne diyorlardı nesne tablolarına...sanırım natürmort...ama o ölü doğa resmiydi.ama sizin şiirlerinizde doğa başka bir boyutta -satırlar arasında- yeniden şekillendirilmiş ve tekrar var olması emredilmiş.
Şiiriniz sanki ruhumu okşadı. Yaşam yordu; koşar adım hep bir yerlere varmaktı amaç. Yollar bitmez, bizler sanki yarış atı...Yaşandı sevdalar, yaşandı acılar, yaşandı birçok sınavlar. Huzura kavuşmuş bir yüreğin sesi, aradığını bulmanın mutluluğu ile sakinleyen bir ömür gibi şiiriniz. Sonbaharı hatırlattı, hani yaprakların döklülüp amacına ulaşmışlığın bir edasıyla rüzgarda aheste aheste savruluşu vardır ya...Bana hep huzuru hatırlatır. Onları seyretmek hoşuma gider. Şiirinizi okumak da aynı duyguları uyandırdı bende...Muhteşem bir şiir okumanın keyfini yaşıyorum teşekkürler, tebrikler Saygılarımla
Öncelikle böylesi güzel bir eseri geç okumanın hüznünü yaşarken şiirin güzelliğinde eridim yok oldum..
Teşbih ve imgelerin muhteşemliği kokuların her cins ve topluca argümanı sözlerin akıcılığı şiirdeki saf ve temiz ifadelerin yüreklere taht kuruşu bir başka güzellik şiir adına bir başka tattı..
Aşk divanında güzelleşen gönüllerin hep yarım olduğu iklimdir ''Aşk Burcu''...Diğer yarısı bizde değildir...''Yağmurların yoğurduğu ufuktaki gökkuşağı eşliğinde'', ''Destansı yaprak yoğunluğu''nun büyülü coşkusu içinde ''yarım'' olabilmek ne güzeldir!.. Güzel şiirinizi ve yüreğinizi kutluyorum... saygılar...
... Denizin şuhça hoşlukta titremesinin kıpırdanışında, Aşksız ve sevgisiz milyarların yaşadığı bu dünyada, Sevinç aydınlığı gölgesinde, güneşe inat aşk mührü basılır. Yürek yürekliğin rehaveti yarı meltemsi tonlarda, Tepsi tepsi cemre doygunluğunda nisan yağmurlarına asılır. Özlemse taze lavanta kokulu hürriyettir yar bağrında.
Aşk burcunda sükunlenmiş, Gönül yarılığı bu… ...
"Erguvan kokulu nevbahar, yerini ne çabuk savrulan hazan yapraklarına bıraktı. Hayallerimin mavisi hüznün gölgesine... Su toprağa, yaprak toprağa karıştı… Toprak alabildiğine sükuta… Sükut alabildiğine içime...
Benliğimi derinliklerin gizemine koyuverdiğimde yaşamın anlamını ancak buldum. Hayat derinliklere dokunulduğu kadar hayat. İnsan derinliğine göz kırpıldığı kadar insan.
İmgeler anlamlı betimlemelerle harmanlanıp hoş bir şiir ortaya çıkarmış akıcı mısralarınızı beğeniyle okudum yüreğinize ve duygularınıza sağlık güzel bir paylaşımdı tşk ler...
Gönül yarılığı bu…
Üstad harikaydı, yürekten alkışlarım,selam ve saygılarımla...