Burnumun hizasında üşüyen hayatın Kanatlarından düşerek başladım seni tanımaya. Islak kaldırımlar Tek bir ayak Aksayarak yerle yeksan ettim parmaklarımı.
Kime fazlaydım Kim vardı(?)
Bilmediğin ve duymadığın içindir Gülerek insanlara sarılışların Kahkaha dolu bakışların. Oysa ne güzel anlatmıştım sana İçimde ki ürkek duran çocuğun Pembe masallarını…
Ve daha çok şey –
Söylemiştim sana Gün gelecek Bir gün aklımı yitireceğim. Hatta bildiğim bir yerde kendimi kaybedip Oraya ait hiçbir şey hatırlamayacağımı Söylemiştim de inanmamıştın. Sonra –öleceğim– demiştim Yaşanan şeylerin Vakti kalmadığını Aldırmamıştın.
Tatlı bir veda kalacak benden sonra Sana Ona Ve dahası… Kırgın, kızgın değilim Üşürdüm hep En çok ellerim. Ve en çok sen bilirdin.
- Gamzen var senin ’’ derdin Güldüğünde sol yanında beliren Öyle ya şimdi gülüyorum Çünkü yoksun Ve buna daha çok gülüyorum Delilik gibi bir şey bu Sen aldırma Duymayacaksın zaten…
Ağır hastaların yorgunluğu üzerimde öleceğim Ne mutlu sana ki Sen bunlardan haberdar olmayacaksın. Ve sonra bir köşede Unutacağım güne dek Hatırladıklarımla beraber hayaller kuracağım. Ve –ölmedik/çe.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ruh sıkışmaları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ruh sıkışmaları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İmgelerin azametiyle sallıyorsun kalemini güzel kardeşim. Yeni bir şiir tarzı mıdır bilemiyorum lâkin sekr hâlinde yazıldığını ve içinde sürrealist şekilde ben'liğinin bulunduğunu görebiliyorum. Çalışmanı canı gönülden beğendim, lisanını daha da ağırlaştırman dileğiyle. Her şey gönlünce olsun. Sevgilerle
Farklı bir şiir denemişsiniz. Gerçekten ruh sıkışmaları olmuş.Özdemir Asaf'ta vardır bu tür bu güne değin okuduğum bu türde. Belli ki bende eksiklik. Genelde, bir meramı hep bildik sözlerle anlattığı için okuduğumuz eserler. Lütfen yanlış anlamayın. Beğendim deyip geçmeyecek kadar meraklıyımdır. Yeni şiir akımlarını da yadsımıyorum. Hani yazanı buradaysa tartışmak isterim. Hatta bu tip şiirlerle ilgili bir de şiirim vardır. Bu sayfada yazdığım. Hiç anlamadım diyemem. Girişte ki iki bölümü 3 kez okudum. Çok etki etmedi. Sonra ki bu türde ki eserinizi bekleyeceğim. Emeğinize sağlık.Selamlar.
Öncelikle vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Şunu en başında belirtmek istiyorum, yazdığım şiir neyi andırır kimi anlatır bilmiyorum. Her günümüz farklı değişiyor ve bunun yansımaları elbette oluyor. Bunu yazarken ruh halim ciddi derecede karışıklık içerisindeydi... Neden böyle yazdım ben de bilmiyorum, belki gelir devamı belki de bu sonuncusu olur bilmiyorum. İlk 3 satır bir kitabın ön sözü diğer kısımları ise sonu... Ve her şeyin.