Her 6 Mayıs’ta koşacağız Deniz’e. Yıllar yormayacak sesimizi Daha gür, daha gür haykıracağız... Aşacağız sıradanlığı Devrimin çocukları olacağız. Ellerimizde taşıyacağız Deniz’i, Güneş’e, Işığında parlayacağız.. Hiç, ama hiç yılmayacağız...
Deniz’imizin derin sularında bulacağız özgürlüğü, Realitemizle, Aydınlık korkusuzluğun Ve özgürce haykırışların Yaşı yirmi üç memedin yüreğinde… Ve tanıyacağız hemen Gidilecek tek yolu…
Baş kaldıracağız emperyalizme! Düşsel moratoryumları inşa edeceğiz yeniden! Direneceğiz kollamak için hakarete uğratılmış halkımızı. İhtilal yüreğimizde!
Sorma yaşımı, yüreğim yirmisinde... Nerelisin, diye de sorma! Memleketim zindanlardır... Katlanacağız büyüdüğümüz toprakların zulmüne galeyanlara alışığız... Ütopyamızın siperlerinde bekleeceğiz büyütürken militan yüreklerimizi Güçlendireceğiz de Bileklerimizi… Kıracağız prangaları; kürekleri bin celâdet... Kağıt parçalarının hükümranlığından, ağıtları bu topraklara yakılan bir savaşa yuvarlanacak tekerimiz... Düşüncelerimiz ısrarla antiemperyalist... Destek verin yoldaşlar, bu kavga devrim için...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER 6 MAYIS'TA.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER 6 MAYIS'TA.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç unutulmayanlara ve unutmayanlara selam olsun.Çok anlamlı muhteşem dizeler duyarlı yüreğiniz hassaten kutluyorum değerli hocam.Haftanızın sağlık ve huzur içinde şiirler tadıyla geçmesini diler sevgi ve muhabbetler iletirim.
Can komutanım, inanın ki kargaşa devri olan gençliğimden beri (60'lı yılların sonları ve 70'li yıllar biliyorsunuz sağ sol çatışmalarıyla kan revandı) ne sağcılığı, ne de solculuğu benimsemişimdir. Gün geldi sağcıların, gün geldi solcuların yoğun olduğu kurtarılmış bölgelerde yaşadım ve sadece onlarla iyi geçinmeye çalıştım, ama ATATÜRK SEVDASINDAN HİÇ AMA HİÇ VAZGEÇMEDİM. Şimdi de öyle... Bu vatanı seven herkese tapıyorum. Bu idam edilen gençlerin de vatan sevgisiyle çarpan yürekleri olduğuna inandım hep. Ama yanlıştı, ama doğru, yaptıklarını bu vatana olan sevgilerinin bir sonucuydu Bence... Nur içinde yatsınlar.
haksızlığa uğrayan sağdan soldan binlerce insan var faili meçhullerde dahil dost inşallah el ele olup hep birlikte duracağız bu emperyalizmin karşısında kutlarım duyarlı yürek sesinizi kal esenlik içinde...
Çok güzel.Hiç unutulmayanlara ve unutmayanlara selam olsun. Anlamlı dizeler,bir kez daha hatıra getirdi unutulmazları. Kutlarım,sevgimle...selamlarımla...
En uzun koşuysa elbet Türkiyede de Devrim, O, onun en güzel yüz metresini koştu En sekmez lüverin namlusundan fırlayarak... En hızlısıydı hepimizin, En önce göğüsledi ipi... Acıyorsam sana anam avradım olsun, Ama aşk olsun sana çocuk, aşk olsun!
-Can YÜCEL-
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza selam ve saygılarımla...
Nur içinde yadsınlar. DEVRİM Kağıt bir gemidir devrim bütün gemiler hurdaya çıksa da Sonunda taşıdığı özgürlük şiiriyle batmadan yüzer nicedir dünya sularında Kim bilir kaç yunus görmüş kaç DENİZ GEZMİŞ... SUNAY AKIN