Kalbimde duran ağrının son tevekkülüydü şimdi. Ceplerimde durur hasret Acı düşer en göğümden…
Bilmez kimse Kaç intiharın eşiğinde gözlerimi kundakladım. Kırılan dişlerimin boşluklarında duruldu yalnızlığım. Dilimde sayılmayı bekleyen birkaç ceset ‘’ -Ölüm ‘’ diyorlar susuyor diri yanım. En çok kendi sığlarımdan biliyorum Saçlarıma kertilmiş yapma bebek tadında Uğradığını ömrün. Desem ki avuç içlerimde duran çizgilerimin Betimsiz yalnızlıklarından yürürüm Kaç kişi anlar ki ayvaz hallerimi.
Ve ben en çok Aşktan korkarım.
Kim gurbet gibi otursa içimde Yürümelere telaşlarım. Olur ya bir gün Ahvalinin yabancısı olursa gözlerim Kendini hatırlatma bana. Gözlerine bakmak değil de Seni tanıyamamaktan korkarım.
Ve bir gün Aynı toprakların ardında üşürse ellerimiz Yanmaya mühürlü yüreğimden başlar Bedenimin ecel çırpınışları Sahiden neydi günahı(mız) Neydi affı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hâki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hâki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yukarıda ki yoruma katılıyorum, yorumsuz kalmak okumadan gectiğimi bununla beraber anlamadan göz gezdirdiğimi hissettirirdi kesin.
Yorumlara varasıya okudum şiir denmişya sahiden şiir betimlemer çok iyi çok beğendim gülüsüm dramatik içerikli şiirlerden değildi bu bir havası var başka bir havası
sende takıldığım en iyi üçlüden biri övmek övmek övmek için değil bu cümleler sahiden hakettiği için canım benim
Derin içeriği var. Ve Sizin duyumsamanız Haki. Ha ben çözdüm deyip geçmeyeceğim. Anlamak için çaba gerekiyor. Yoksa beğenip geçmek vardı kolayca. Ama bu ustaya saygısızlık olurdu ve böylece ustaca kelime kullanan biride anlamadığımı anlardı yorumdan. Saygılarımla..
GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR : ÇOK GÜZEL YİNE USTACAYDI...KALİTE DOLU BİR ESER OKUDUM KUTLARIM.. HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN DİYOR SELAM VE SAYGILARIMI SUNUYORUM..
yorumsuz kalmak okumadan gectiğimi
bununla beraber anlamadan göz gezdirdiğimi hissettirirdi kesin.
Yorumlara varasıya okudum
şiir denmişya sahiden şiir
betimlemer çok iyi
çok beğendim gülüsüm
dramatik içerikli şiirlerden değildi bu
bir havası var
başka bir havası
sende takıldığım en iyi üçlüden biri
övmek övmek övmek için değil bu cümleler
sahiden hakettiği için canım benim
kalemin bâkî olsun