Seni neye benzetiyorum biliyor musun güzel kız? Mavi’ye…
Sen bilmezsin Güldüğünde gökyüzüne çalar gözlerin. Ve sustuğunda, denizin dalgalarına karışır sesin. Bakışlarından bilirim Güneşin hangi yönden doğduğunu… Hani bazen konuşursun ya Kelimelerin dibine vura vura, İşte öyle sus kalırım harflerinin arasında.
Sen en çok Mavi’ye yakışırsın güzel kız Sana dokundukça Mavi olurum ben Ve en çok seni sevdikçe…
Sen Maviydin güzel kız Ve ben seninle başladım, bu şehrin sokaklarında koşmaya. Yüreğimin en ücra köşelerinde seni sayıklarım. Bilirim En çok sende tamamlanır eksik yanlarım. Yanaklarıma düşen tatlı tebessümdür adın. Öyle çok nefes olursun ki bana Kalbim duracakken, seni haykırırım.
Güzel kız Bu şehri sende sevdim Denizi başkaydı, Gökyüzü desen, martıları, insanları seninle sevdim. Anneleri ağlamazdı şehrimin Savaşları olmazdı Kimseler küsmezdi birbirine, kırılmazlardı Ve en çok çocuklar gülerdi bu şehirde. İşte ben sende bunu sevdim.
Sen Maviydin güzel kız Ve mavi seninle her şeyi ama her şeyi güzelleştirdi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güzel Kız – Mavi’ye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güzel Kız – Mavi’ye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrikler diyorum...