Bereketin karıncası Mısırın Tanrısı Bir ulusun halkı Soğuk duşlardan çıkamıyor..
Bu günlerde benim de üstümde bir ağırlık Limoza neden anlamıyorlar beni Beyinlerini tartıya koysam iki kaygılık Kirli kaldılar soğuk kuvetteki.
Aforizma mı ? Kaynıyor bu topraklar İster bir Tanrı yazsın sana fermanı Ya da bir ulusun halkı Bolluğun açık kapısı Minik özdeyişlerlerden kurtar beni Bereket karıncası.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Minik aforizmalar. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Minik aforizmalar. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aforizma mı ? Kaynıyor bu topraklar İster bir Tanrı yazsın sana fermanı Ya da bir ulusun halkı Bolluğun açık kapısı Minik özdeyişlerlerden kurtar beni Bereket karıncası.
Merhaba Bu dünyayı ceheneme çeviren üstünlük hevesleri değilmi dost nedense bunu en çok kendini inançlı sananlar yapıyor. Halbuki tüm dinlerde kibir haram kılınmış değilmi, o halde eşitlik ve kardeşlık ışığnda dünyayı ceheneme çeviren ırkçılık belasında kürtarmak mümkün.
Allah yazdı fermanı koptu mahşer tufanı...Olmadı nedense duyanı...Minik bir aforizma ile de ben katkı sağlamak istedim. 19 Ocak 2016 tarihinde bitti tufan. Dünyada son put yıkıldı o gece. Türklerin gecesiydi o gece İstanbul merkezli mahşer denizinde yüzdü kitabım susuz ve sessizce boğdu hak yiyen zalimleri hak ettikleri şekilde. Şimdi bittiklerini kabul etmedikleri için zalimler zulümlerini artırdılar. Terörün sebebi budur.
Şair dediğin sınırlarını kırmalı siz evrensele kol dayamışsınız içinden bir sürü anlam çıkardım hepsi kafam da deli sorularla. İçeriğin göründüğü kadar basit olmaması yerini muammaya bırakması beni kilitleyen nokta oldu günüme yakışır bir şiir..