Yalancı bir güneş senin bedenin Yağmur ertesi ve zamansız Sanki uğrarsın öyle bir geçerken Fazla gürültü ama eksik kahkahasız.
İçimde başka bir sevda Yanımda başka bir yol var Anlam veremediğim duygularım Hizasını bozmayan çizgilerim Eksik kalsam da çoğu şeyden Sevmeyi iyi bilirim.
Ne kadar doğru güzel sevmek Ya da ne kadar sevap güzel görmek Benim içimde yeşeriyor çocuklar Telaş büyük içeride Her birinin ayrı kifayetleri var.
Ne sana yakınken benim Ne de ondayken adın geçer senin Adımı yaşatacak İki güzelin Bir nefeste Tenin Diğer nefeste Kinin Ve üç den sonrası Nefretin Başlar beni kemirmeye Büyüdü artık cenin.
Ben emrivaki bilmem ricadır sana bu sofra En keyifli içkilerimizi hazırladım bak caymak yok sonra Biz seninle çok kafayız bilirim neşesini içmeye başladık mı Geçeriz kendimizden,öyle geçmek değil ama,sadece bir yudumda.
Birbirinizle tanışın önce derdim odur Eşdeğerler ölçüsü,cinas olursunuz bana Şuursuzluk da üstüme tanımıyorum artık Siz düz gelin,ben geliyorum zaten yana yana.
Saat çok geç olmasın burada beş dedin mi iner kepenkler Esnafı güvenilir çıkabilirsiniz en kısa yoldan çarşıya Şehrin sessiz edasına kanmaz tabi ki çeyrek akıllı köpekler Siz kısa kesin yolunuzu,söz geçmiyor burada sokaklara.
Durakta 4 kişi var Hınca hınç dolu ama Kalabalık dediysem her birinin birkaç gözü var En köşedeki aklını karıştırıyor sürekli Ah..Söylerim hep gidene değil kalana bak diye Biraz daha uğraşsa elinde kalacak beyni.
Kadınlar güzel,adamların bakmam zaten tipine Ben köşedeyim ipleri çoktan bağladım Zili bozuk,fransız velespitine Cigara kokuyor yine anladım Anladım da kulak vermez sesime Kuruyacak gittikçe Biliyorum Her ölüm böyle gerçekleşiyor Seninki tatlı ölüm Tanrım ölüyor karşımda Zil bozuk duyuramıyorum kendimi Paristeyim sanki havam ötelerde Benliğim tıkılıp kalmış Avrupa şehirlerinin içinde Bir çorbalık işim vardı Yine engel oldular Tanrım bu nasıl ölümsüzlük Acı veriyor Can verirken bile.
Kim bilir hangi kitaplarda denk geldik birbirimize Hangi sayfalarda aynı paragrafların altını çizdik Hangi ülkelerin zilleri kulak verecek sesimize Tanıyorum artık sizi,aynı dudaklara bal çalanlar bizdik.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yad eller dünyası. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yad eller dünyası. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim bilir hangi kitaplarda denk geldik birbirimize Hangi sayfalarda aynı paragrafların altını çizdik Hangi ülkelerin zilleri kulak verecek sesimize Tanıyorum artık sizi,aynı dudaklara bal çalanlar bizdik. Anlam yüklü bir şiir, yüreğinize sağlık üstadım tebrik ederim selam ve saygılarımla..
Kim bilir hangi kitaplarda denk geldik birbirimize Hangi sayfalarda aynı paragrafların altını çizdik Hangi ülkelerin zilleri kulak verecek sesimize Tanıyorum artık sizi,aynı dudaklara bal çalanlar bizdik.
Yüreğine ellerine sağlık değerli kardeşim . Selam ve saygılar.
Kim bilir hangi kitaplarda denk geldik birbirimize Hangi sayfalarda aynı paragrafların altını çizdik Hangi ülkelerin zilleri kulak verecek sesimize Tanıyorum artık sizi,aynı dudaklara bal çalanlar bizdik.
Çok çok beğendim hissettim sizin kaleminizi ayrı bir özel seviyorum gerçekten şiir yazabilenlerin içinde ve önündesiniz bence bu sitede umarım güzel dizelerin ardı ardını kesmez devamı gelir. Şiirde anlattığınız duygular çok özeldi tabi ki görebildiğimiz kadar bir hayli de kapalıydı. Açık olmayan kalplere karşı kapalı olmak gerekir. Kaleminize sağlık..
Resimde Özdemir Asaf dizelerde bir parça biz ne desem az kalır bu şiire bir sevda basit bir durum ancak bu kadar kapalı ve gizemli anlatılabilirdi okurken yaşadım yaşarken hissettim bir parça benliğimi kaptırdığım dizelere.
Gerek imge, gerek teşbih, gerekse kafiye düzeni yönünden kalem güzel kullanılmış. Yürek güzel yazmış. Tebriklerimi gönderiyorum. Daim olsun kelamınız, kaleminiz saygılarımla.