Alt üst ettin giderken Başa çıkamayacaksan gitme Severken tutamadın elinde Şimdi beceremeyeceksen sevme Sevgi şımartıcaksa eğer seni Seni seviyorum,bilme.
Ne duygusuz oldun sen böyle İnan ki ben seni böyle tanımadım Çağırdın da adım mı atmadı söze Şimdi bak nasıl Tıpış tıpış geliyor dize
Mutsuzluktan bahsedeyim biraz sana Bahsi geçen failler arasında Mehçhulu kimdir bilmem Kaybolurken ellerimin arasında Şimdi neleri seversin bilmem Binlerce suratın karşısında Ve binlerce günün kıyısında Hangi gündü bilmem Yatarsın,kimin kapısında Baya eskide kaldı Beynimin hurdasında.
İnsanlık kaynıyor bu defa yerlerde Hoşçakal, Adım attığım zeminlerde Hoşçakal, Gizli seviştiğimiz yerlerde Hoşçakal, Bir yoksulluk davasıydı Hoşçakal, Bir de seni sevmiştim Sende kal..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoşçakal. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoşçakal. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairimizin duygu dünyası bana pek net gelmedi sanki Hani derleryahne ne sevdiğin belli ne de sevmediğin Aslında sitemlerin arasında özlem ve Unutamamanın var Hoşça kalın saygılar
İnsanlık kaynıyor bu defa yerlerde Hoşçakal, Adım attığım zeminlerde Hoşçakal, Gizli seviştiğimiz yerlerde Hoşçakal, Bir yoksulluk davasıydı Hoşçakal, Bir de seni sevmiştim Sende kal..
Duygusal dizeler çok beğendim yüreğinize sağlık selamlar...............
Harikaydı şiir sondaki oyun da etkileyici mesele şiir yazmak değil bence mesele kelimeleri uygun kullanarak bir şeyler yapmak,yapabilmek ben bu şiirde bir çok şeyi bir arada görüyorum etkilendim açıkçası devamını dilerim.
Yaşasın şiir , ne mutlu şiir yazana, şiir okuyana, şiir sevene
Ha bire Şiir yazmaya okumaya devam
'Şiir boyun eğdirir. engel tanımaz. engelleri yıkar ve ezer geçer. şiir ölümsüzdür. şiir olmasa, sevdalılar söyleyecek söz bulamaz; o zaman sevda da, aşk da olamaz. insanoğlu yok olur. şiirdir insanoğlunu sürekli kılan.' Arif Damardan :)
Bir duygu fırtınası eşliğinde alıp götürüyor Şiir insanı bir yerlere Bazen de bilinmezlere; şiir böyle bir şey işte ötesi yok