Savaş edebiyatçılarının Düşmez kalemine sürgün Alnımıza çakıldı kurşun İki çocuğumla öldüm Ne beni gördüler ne çocukları Ben öldükçe bildim yaşamayı Çok oldu çıkaralı silahları İdam masasında yedik yemeğimizi Boğazımıza tıkadılar lokmamızı.
Gönlümden çıkma yasağı var Askerleri de ben atadım Dikkatli olun silahları var. Jarjörlerin üzerine ben ağladım Ne tutukluk yapar ne de içeriden patlama Savaş edebiyatçıları uzak durun buradan. Bir benliğimiz kaldı avuçlarımız da. Uzak tut kalemini,defterlerinde karalama.
Ölüm ne de kolay alıştı dilinize. Hele ki sürgün. Beş minareye karşı Bitlis’te. Herkes ölürken köşeler de gizlice. Ama herkes ölmez. Orada ölüm var diye.
Allah’ım nedir bu Tanrıcılık oyunları. Ört pas etmek hemen, Yatırmak pusuya duyguları. Kalemi dilinden de keskin Ölüyor her gece ama. Görmez bir kere Bir çelenk oldum bende Koparıldım birer birer Bu sonlanmayan bir taziye.
Ben kururum sen ıslanırsın Ben eririm sen buz kalırsın Bir garip sevdiğimiz var Ben gülerim,sen ağlarsın Mutlu olamazsın,yapma Sen bu dünya da ne arıyorsun Kapılar kapanır suratına teker teker Senin yolun değil burası Yabancısın.
Ne kavga görmeye dayanır Bedenin Ne de silah çekecek kadar Cesaretin Biri tam olsa bile Eksik kalırsın,eğilirsin Yapma Senin dünyan değil burası Bir çocuk olmak istiyorsan eğer. İlk önce yaşlanmalısın Yapma Sen ölümü görmeden Ölen Cehennemi bilmeden yananlardansın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Savaş edebiyatçıları. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Savaş edebiyatçıları. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sefa süren onlar,sefaleti biz bizi emen onlar,biz emileniz efendiler onlar,biz köleleriz güdenler hep onlar,biz güdüleniz
yap dediler yaptik tap dediler taptik habilden kabilden beri hep göz cikarmaktayiz. maymunlardan adem etme projesi yanilgiyla sonuclanmistir...anlamli siirleriniz icin tebrikler tesekkürlerim...
Ne yazık ki yakında şavaşa hair demek suç kapsamına alınır barış kelimesi bir yasayla yasaklanır ,her yerde yaşasın savaş yaşasın ölüm tam hakimyet kurar ,biz şavaş istemiyenler de bir çadır kent kurar orda sefil bir hayat yaşarız .allah akıl versin TEBRİKLERİMLE
Ne kavga görmeye dayanır Bedenin Ne de silah çekecek kadar Cesaretin Biri tam olsa bile Eksik kalırsın,eğilirsin Yapma Senin dünyan değil burası Bir çocuk olmak istiyorsan eğer. İlk önce yaşlanmalısın Yapma Sen ölümü görmeden Ölen Cehennemi bilmeden yananlardansın
Kürşat efendiiii! Dediydik 'bet eyisin', bu kadar da iyi olunmazki. Ne güzel de yazmışsınız. Çooooooook kutlarız.
"Ben kururum sen ıslanırsın Ben eririm sen buz kalırsın Bir garip sevdiğimiz var Ben gülerim,sen ağlarsın Mutlu olamazsın,yapma Sen bu dünya da ne arıyorsun Kapılar kapanır suratına teker teker Senin yolun değil burası Yabancısın.
Ne kavga görmeye dayanır Bedenin Ne de silah çekecek kadar Cesaretin Biri tam olsa bile Eksik kalırsın,eğilirsin Yapma Senin dünyan değil burası Bir çocuk olmak istiyorsan eğer. İlk önce yaşlanmalısın Yapma Sen ölümü görmeden Ölen Cehennemi bilmeden yananlardansın".
Güzel ve etkili bir anlatım ama anlayana tabiki.Selam ve saygılarımla.
Tahsin Şahin tarafından 3/10/2016 9:29:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
İçinde yaşadığımız dünya, olanlar, olaylar birbirini öldüren insanlar. Daha doğrusu öldürttürülen insanlar. Başka çözüm yok muydu dedirtiyor. Eleştiri güzel ama güzel olmayan insanların çözüm yerine daha da birbirlerine girmeleri..
Haşhaş-i // Türk İnsanlık Devrimi Mensur Şiirleri // Önder Karaçay
Son sözü Türk söyler...Bu gerçeği hiçbir uyuşturucu niyet değiştiremez. // Önder Karaçay
Haşhaş-i suikastçı demektir, Tarihin en kötü terör örneklerinden biridir, Haşhaş-i diye denilenler ile kol kola olup, Türk Silahlı Kuvvetlerinin yiğit komutanlarına, Zindan günler yaşatanlar şimdi, Birbirlerine haşhaşilik yapmaya başladılar...
Başörtülü bacısının başından kan akıtmayı, Başararak kötü tarihlerine yeni bir kara sayfa daha açtılar.
Türkiye Cumhuriyetini Elamut kalesi sanan put, Elamut kalesini işgal ettiğinde kurduğu, Tarikat ve siyasi kötü niyet örgütünün adıydı Haşhaş-i...
Kim Haşhaş-i belli değil şimdi?
Kelime etimolojisinde kiralık katil diye geçer, Haçlı seferleri kayıtlarına bakıyoruz, Assasini kelimesinin kökü haşhaş çıkıyor, Çoğula dökünce haş/haşin oluyor, Tarikat üyeleri dönerek kendinden geçiyor.
Haşhaş Arapça'da 'kuru ot' ve 'hayvan yemi' Anlamlarına da gelir. Sürersin otlağa hayvanları yemi hazır olur, Verirsin eline silahı, cebine koyarsın putu, İşte o zaman haşhaş-i olur.
Kelimenin uyuşturucu özelliği dolayısıyla, Bilinen hint keneviri ile özdeşleşmiştir, Bu tarikat üyelerinin geçim kaynağı budur, Uyuşturucu yetiştirmek, satmak ve insan uyuşturmak.
Din neresindedir bunun? Diye sorası gelir insanın, İşte orası da uyuşturmak ile birleşir, Dini duygu sömürerek insanı ağa düşürmek için, Kullanır din tüccarları ve haşhaşiler ile yollar kesişir.
Toplumu tahrik etme konularını uygularlar, Örneğin 'hepimiz...............' diye bağırır, Taraftarı toplamayı şeytanca becerirler.
Şeyh fedailerine bu uyuşturucu yöntemleri, En iyi satan müritlerine cennette yer tahsis ettiğinin, Garantisini verdikçe, mürit kendinden geçer.
Haşhaş içerler bu sebeple bol bol, Ve kötü niyetlerine çok kolay alırlar yol...
Marco Polo'nun cennet bahçesi hikayelerinde de geçer, İki dağ arasındaki vadiyi kapatmış şeyhin bahçesinden, Süt, bal ve şarap aktığını, huriler süzülür sözlerde, Dağın şeyhi bir kere müridine bu cenneti gösterir, Sonra burayı istiyorsan birde hedef gösterir.
Şeyh bir kere dizinin dibine oturtur, Sonra da şeyhini gören cennetlik olur, Bu şiir uyuşan beyinlere iyi gelir..
Toplumcuların işlediği bir konuyu sanat için sanat görüşüne sahip olarak öyle güzel işlemişsiniz ki evrensel bir şiir diyebilirim. Kendimi kast ederek diyorum tabi ki duygularıma bir ses çünkü çoğu dizeniz. Kendimi buluyorum o yüzden de sizin şiirlerinizi çok seviyorum. Devamının gelmesi dileğiyle..
Harika hocam bir sitem bir dert ancak bu kadar edebi bir dille anlatılıp araya da aşk parçaları serpiştirilirdi.Örgüsü,kafiyesi her şeyi mükemmeldi şiir gibi şiir..
bizi emen onlar,biz emileniz
efendiler onlar,biz köleleriz
güdenler hep onlar,biz güdüleniz
yap dediler yaptik
tap dediler taptik
habilden kabilden beri hep göz cikarmaktayiz.
maymunlardan adem etme projesi yanilgiyla sonuclanmistir...anlamli siirleriniz icin tebrikler tesekkürlerim...