Yaşadım işte bilmem kaç sene, Dünya denen illet yerde, Var mı ötesi söyleyin, Varsa eğer oraya saklayacağım, İllet olmayan her şeyi
Ulu orta döktüm işte, Gittim bilmediğim denizlere, Çok kirliydi bakmaya utandım, Denizin dibindeki filizlere,
Tanrım bu güzellik nasıl saklanır, Ya da açılmaz,kapanır engellere, Kadın işte bir çift göz, Ama şimdi dillere kefere.
Bilirsin işte uğursuzum, Anlarım kadından lakin, Ne zaman belirse karşımda çok sabırsızım, Biz kurak topraklarda büyüdük, Kuru kızlara alışkınım.
Önce gözlerin,sonra ellerin, Uzun sürdü incelemek seni, En uzun yıllarımı da dudaklarına harcadım, Anatomi uzmanıyım bu aralar, İnsancıksın sen,bir öpüşte anladım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadın Ce. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadın Ce. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİR ÖPÜŞME ANLAMAK AŞK ADAMI ZEKİ EDER AŞK ADAMI İNCELTİR BÜTÜN SORUNLARI YÜKLEME YAPAR ÜSTÜNE TAKİP EDECEĞİM SAYFANİZİ BÜYÜK HARF YAZDIM GÖZLERİNDE Kİ SORUNDAN AFFINA
B A Y I L D I M ! harikaydı bir bayan olarak çok beğendim bu şiirinizi bence kayda alınmalı bu eser bende çoktan taht kurdu :) Yüreğinize sağlık tekrardan.. Devamını dilerim ve beklerim. Günümün şiiri.
meryem alhan tarafından 2/21/2016 10:54:49 AM zamanında düzenlenmiştir.