Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Bibliomania
Yahya İncik

Yahya İncik

@yahyaincik Etkin Üye
  • 25 Şubat 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Yahya İncik
@yahyaincik
20 Haziran 2010 Pazar 00:04:56
hecenin yaşayan ustasına tebriklerim çokça.. selam saygı ve dua ile..
Yahya İncik
@yahyaincik
20 Haziran 2010 Pazar 00:03:42
geceden geceye güzel şiir yakıştı yerine ağam... selam saygı ve dua ile..
Yahya İncik
@yahyaincik
16 Haziran 2010 Çarşamba 12:29:50
''ateşe İbrahime(as) salim ol ! '' buyuran etrafını gülzâra çevirmiştir.. Gül iki cihan güneşinin remzidir.. muhteşem ötesi..esere tebrikler..
Gül, @maskosu
16.6.2010 11:58:59
Yahya İncik
@yahyaincik
16 Haziran 2010 Çarşamba 12:23:25
güzel şiire tebrikler..selam ve saygılar..
Sancılı, @yildiz parlak
15.6.2010 22:55:45
Yahya İncik
@yahyaincik
16 Haziran 2010 Çarşamba 00:07:35
güzel şiire tebrikler..kalem güçlü..
Yahya İncik
@yahyaincik
16 Haziran 2010 Çarşamba 00:05:43
usta kaleme ve yoruma tebrikler..selam ve saygılar..
Yahya İncik
@yahyaincik
15 Haziran 2010 Salı 11:33:18
Hasretinle için için kanayan,
4+4+3 ile düşüldüyse tamam lakin diğerleri 6+5 olmuş, ''için için '' ikileme bunu 6+5 uyarlamak olmaz...ben öyle düşünülmediğini tahmin ediyorum.. yani 4+4+3 olduğunu varsayıyorum.. güzel şiire tebrikler.. selam saygı v...

Yahya İncik
@yahyaincik
14 Haziran 2010 Pazartesi 00:15:50
''yakıyığın....'' Öz Türkçe dedikleri bu ola.. eski dile cephe alanların... şiir tebrikler imgelem ve Öz Türkçe...
Otobiyografik şiir, @Devin Karaca
13.6.2010 20:01:46
Yahya İncik
@yahyaincik
14 Haziran 2010 Pazartesi 00:13:20
daha iyi şiirlerinizi okudum.. teması ile etkili.. selam saygı ve dua ile.

Yahya İncik tarafından 6/14/2010 12:23:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Fena mı olur?, @kemalakgül
13.6.2010 00:07:28
Yahya İncik
@yahyaincik
13 Haziran 2010 Pazar 00:38:04
kalemin gençliği ve kullanmış olduğu dile hakimiyeti ile güzel şiirleri yazmaya devam edeceğe benziyor tebrikler kardeşim..
Halayık güncesi, @Nevzat KONŞER
12.6.2010 14:49:12
Yahya İncik
@yahyaincik
13 Haziran 2010 Pazar 00:20:56
Allah gecinden versin ağam... dur hele.. daha çok şiir yazılacak inşallah yıllarca.. selam saygı ve dua ile..

Yahya İncik tarafından 6/13/2010 12:56:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
Vasiyet, @Toynak
13.6.2010 00:17:50
Yahya İncik
@yahyaincik
11 Haziran 2010 Cuma 12:34:06
yakıştı GÜL NAATI.. tebrikler gardaşım.. dua ile..
Hirâ, @Mustafa Doğan.
10.6.2010 10:24:06
Yahya İncik
@yahyaincik
10 Haziran 2010 Perşembe 21:28:43
kumaşı sağlam yolun açık olsun... tebrikler..
Veda, @emreozdes
10.6.2010 21:12:09
Yahya İncik
@yahyaincik
6 Haziran 2010 Pazar 22:41:20
Allah bağışlasın... güzel bir hoş geldin şiiri... tebrikler...
Yahya İncik
@yahyaincik
6 Haziran 2010 Pazar 00:06:41
bu güne bugün nice yıllara ağam..elde var yarım asırlık şiir..selam saygı ve dua ile..
Yarım asırlık adam.!, @Toynak
6.6.2010 00:01:48
Yahya İncik
@yahyaincik
29 Mayıs 2010 Cumartesi 16:47:39
Araf Suresi Ayet : 27 Sayfa : 154
"Ey Adem oğulları, çirkin ve ayıp yerlerini kendilerine göstermek için ebeveyniniz olan Adem ile Havva'nın elbiselerini soyarak, şeytan onları nasıl cennetten çıkardı ise, sakın size de bir bela yapıp, sizi saptırma...

Yahya İncik
@yahyaincik
29 Mayıs 2010 Cumartesi 00:58:12
hece ustasında güzel bir eser daha okuduk..yine ve yeniden hoş geldiniz hocam...selam ve dua ile..
Akşam olur, @Afet İnce Kırat
29.5.2010 00:01:23
Yahya İncik
@yahyaincik
29 Mayıs 2010 Cumartesi 00:34:59
tebrikler umutvar dizelere..şiirce..
Yahya İncik
@yahyaincik
29 Mayıs 2010 Cumartesi 00:22:46
hece hece yakıştı üstada..tebriklerim ustaya..selam ve saygılar hocam..
***necip ses, @Müjgan Akyüz
28.5.2010 11:52:44
Yahya İncik
@yahyaincik
29 Mayıs 2010 Cumartesi 00:20:08
yakıştı usta kaleme..şiir okudum vesselam..tebrikler..

Yahya İncik tarafından 5/29/2010 2:35:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
Halayık, @Kızıl Gazel
28.5.2010 19:16:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
38.390
Şiir Okunma
271.947
Yazı Okunma
73.665
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL