Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Bibliomania
Yahya İncik

Yahya İncik

@yahyaincik Etkin Üye
  • 25 Şubat 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Yahya İncik
@yahyaincik
17 Ekim 2011 Pazartesi 13:01:11
Mekanı Cennet Ola.. selam ve saygılar..
Babam, @haşim kalender
17.10.2011 09:23:12
Yahya İncik
@yahyaincik
17 Ekim 2011 Pazartesi 12:54:11
Nevzat Konşer şairliğinin tescili olan ödüllerine tebrik ederim. selam ve saygılar.
Annem çiçeği, @Nevzat KONŞER
16.10.2011 00:15:54
Yahya İncik
@yahyaincik
9 Ekim 2011 Pazar 21:29:05
gün aşırı şiir üretenlere inat bütün ömrünü bir kitaba sığdırmış ''hasretinden prangalar eskittim'' ruhu şâd olsun.. tebrikler.
Gidenlere.., @Devin Karaca
9.10.2011 20:40:24
Yahya İncik
@yahyaincik
24 Eylül 2011 Cumartesi 18:40:12
uydunun yeryüzüne düştüğü,izafiyet teorisinin tacının elinde alınacağını şu günde..genetik kodlarıyla oynanmış şiire tebrikler..selam ve saygılar.

Yahya İncik tarafından 9/24/2011 6:40:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yapay zekâ, @mavi_dans
24.9.2011 18:12:30
Yahya İncik
@yahyaincik
19 Eylül 2011 Pazartesi 21:48:51
Yazar: Tezer ÖZLÜ
Öyküleri - Öykücünün Hayatı

Hayalet Oğuz

Biz yıllardır bu kentte yaşıyoruz. İçimizde ömrü bitenler oldu. Onları oldukça eğlentili törenlerle gömdük. Bu törenlerden ağıt ve içtenlik yönünden en ağır basanı Hayalet Oğuz’...

Yahya İncik
@yahyaincik
17 Eylül 2011 Cumartesi 19:06:01
okura duraklarının yerini virgülle göstermek okur zekasıyla alay etmek değil midir ? selam ve sayglar.
Yahya İncik
@yahyaincik
16 Eylül 2011 Cuma 22:56:19
Cihanî duymuşum dostun sesini
Gözükara ozan çalmış sazını
Afşin obasının yiğit sözünü
Kırklar divanına yazılır dostlar.

selam ve saygılar ozanım.. dua ile..
Sarılır dostlar, @Gözükaram
16.9.2011 22:35:01
Yahya İncik
@yahyaincik
16 Eylül 2011 Cuma 21:42:01
düet şiir yazmak iki şairin sözcük kimyasının buluşması,ruh hâllerinin kesişmesi,aynı izlekte ve imge dünyasında buluşmasını demektir.iki kalemin bu sentezi yakaladığını ilk dizeden son dizeye kadar hissettik.dizelerin bütüncül olduğunu tek kalemden ...

Yahya İncik
@yahyaincik
4 Eylül 2011 Pazar 21:04:11
Gençliğimi Çifte Minarelerine mahya yaptığım şehir.. bilmem mi dadaş !...tebrikler güzel şiire selam ve saygılar.

Yahya İncik tarafından 9/4/2011 9:05:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yahya İncik
@yahyaincik
30 Ağustos 2011 Salı 15:10:50
''Kenar-ı Dicle'de bir kurt kuzuyu kapsa,ÖMER'den sorulur'' diyerek Emir olmanın zorluğunu belirtene.. yakışmış bu şiir.. hayırlı bayramlar.
Hattabın oğlu ömer, @Hancerî
30.8.2011 10:07:25
Yahya İncik
@yahyaincik
7 Ağustos 2011 Pazar 20:32:50
Gönüllere girilemeye çalışılan Mübarek Ramazan-ı Şerife yakıştı... Selam ve saygılar usta.. Emanetin Allah'a.. Dua ile..
Yahya İncik
@yahyaincik
9 Temmuz 2011 Cumartesi 12:28:52
güle batan bu kalemin yazdıklarını her dem takdir ediyorum.. tebriklerim çokça.. selam ve saygılar..
..., @Mehtap Akkoyun
8.7.2011 11:02:42
Yahya İncik
@yahyaincik
1 Temmuz 2011 Cuma 10:39:57
Hulki Aktunç hocaya Allahtan rahmet diliyorum.Dua ile .
Yahya İncik
@yahyaincik
7 Haziran 2011 Salı 21:47:27
şiirin ve duygunun zirvesine en kalbi tebriklerimle.. selam ve saygılar..
Sızım sızım.., @Sevinç USLU
6.6.2011 15:13:44
Yahya İncik
@yahyaincik
6 Haziran 2011 Pazartesi 22:10:21
şiirin genç yüreğine ve seslendirdiği eserlerle önde gidenine tebriklerim çokça yiğido. derslerinde başarılar.
Galeyan, @Bekir Keskin
5.6.2011 12:59:20
Yahya İncik
@yahyaincik
30 Mayıs 2011 Pazartesi 17:55:59
keşke böylesi bir şiir / de ve da bağlaçlarına sığınarak hece tamamlama yoluna gitmeseydi. kullanılmaz mı ? kullanlır tabi ama ilk etapta da gözüme çarpan 4 yerde var.. usta işi şiire tebrikler..
Yahya İncik
@yahyaincik
29 Mayıs 2011 Pazar 22:35:29
''İstanbul'u dinliyorum'' dedi ya ;Koca Orhan Veli.. Şair Bertan'da İzmir'i seyretmiş.. gözleri açık... ne güzel.. tebrikler..

Yahya İncik tarafından 5/30/2011 8:42:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yahya İncik
@yahyaincik
29 Mayıs 2011 Pazar 20:54:31
kutlu bir akrostiş.. tebrikler.
Yahya İncik
@yahyaincik
28 Mayıs 2011 Cumartesi 19:55:31
Kıblegâh olmuşsun, sultanım tensin.
Bırak ta rüzgârım, vuslata ersin,

...

sevgili şair öncelikle hoş geldiniz.. mana da derin güzel şiirle... fakat yukarıda dizelerde / t-e-n-sin ve e-r-sin arasında hece ihlali yapılmıştır. sin/ ile redif yap...

Yahya İncik
@yahyaincik
17 Mayıs 2011 Salı 12:21:51
hece şiirindeki, ustalığın serbest şiirde başarıyla sergilenmesi bu olsa gerek.. tebriklerimle.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
38.422
Şiir Okunma
271.989
Yazı Okunma
73.681
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL