Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
19 Temmuz 2008 Cumartesi 14:45:45

Kader bana mutluluğu ince dallarda gösterir
Ne zaman almaya kalksam dal kırılır ben düşerim
Zemheride donar yürek temmuz sıcağında erir
Yürek deprem yemiş bir kez yer yarılır ben düşerim

Mavi deryalara daldım direği kırık sandalla
Aşk denile...

Şükran AY
@sukranay
19 Temmuz 2008 Cumartesi 13:01:43
Mutluluk vermedi canın varlığı
Kimse üstlenmedi candan yarlığı
Farkında olup da zannın zorluğu?
Acıtır cevabı bunu sormayın..


Ne yapsam olmadı yalnızlık baki
Doğruymuş; yarimin tek rengi haki
Vuslatla en yakın bağ aramdaki;
Kanayan yaramı,...

Cansız, @€nis
19.7.2008 04:13:28
Şükran AY
@sukranay
18 Temmuz 2008 Cuma 20:32:59
Yudumla içtim aşkı şarap
Gönül darmadağın harap
Bir ömür yaşadım ıstırap
Sazım beni duymaz oldu

Kaderle ne küs, ne barışık
Yollar darmadağın, karışık
Halilim ufukta bekler ışık
Sazım beni duymaz oldu

--------------------------------------...

Duymaz oldu, @HALİLİM
18.7.2008 07:25:14
Şükran AY
@sukranay
18 Temmuz 2008 Cuma 20:27:56
Çiçekli peştamallara sar beni
Kuşak et
Dola beline birkaç kez,
İster bağla,
Düğüm at istersen.
Mendil et ellerine.
Hemşin Horonunda çek başı
Oynasın ellerin kol dibinden.
Ferahlasın yüreğim.

Fırtına Deresi’ne mi türküler
Yaksam ?
Yoksa ...

Yaylamın kızı, @RABATLI
18.7.2008 09:32:19
Şükran AY
@sukranay
18 Temmuz 2008 Cuma 20:08:43
Çok çok güzel bir şiirdi beğeniyle okudum.

Ahengiyle ve hissettirdikleriyle çok güzeldi üstad.

Yürekten kutlarım.

Selam ve saygılarımla.
Tüm selamlar sanadır, @cosari
18.7.2008 07:49:38
Şükran AY
@sukranay
18 Temmuz 2008 Cuma 18:13:46
Taşlamalar müthişti dostum.

Hadi herşeyi anladımda küresel ısınmayı niye yaptın beya.
Yazık değilmi bizlere kavruluyoruz su diye

Emeğine ve o zengin gönlüne sağlık can dost.Çoooook güzeldi.
Nasıl bitttiğini bile anlayamadım.
Keşke biraz daha...

Çiz/çizgi/çizgili, @bluecould
18.7.2008 17:10:30
Şükran AY
@sukranay
18 Temmuz 2008 Cuma 16:37:31
ansızın gelme gecelerime

Güneşe yüzünü döndüğün gündür
Karanlıklara gömüldüğüm gün,
Hüzün okudum,hüzün yazdım
O gün bu gündür.....


Gün batsın,arsız gecelere gebe olsun
Hasret yorgunu akşamlara,hüzün yağmurları yağsın
______________İstem...

Şükran AY
@sukranay
18 Temmuz 2008 Cuma 16:26:56
Austin bir kamyonla çıktım gurbete
Yüreğim ilk kez açılıyordu kıyamete
İlk gözyaşlarımı stebilize yolda bıraktım
Bir orakçı kızla sevda ocağı yaktım

Daha çok köyden kurtulmak belki
En büyük düşüm okuyup adam olmak
Uzaktan hoş gelir demezler m...

Adam olmak, @hyazici58
18.7.2008 16:11:00
Şükran AY
@sukranay
18 Temmuz 2008 Cuma 11:30:41
SEBEBİM

Aşkına belenip döneyim güle
Kalbimin dermanı nefesin olsun
Yan, sen de ben gibi benze bülbüle
Yüreğim, altından kafesin olsun


Yalnız ben otursam göğsün solunda
Cananın olsam salınsam kolunda
Aşkla yürüyelim hayat yolunda
Busem, ...

Sebebim, @hayatgülbahçesi
17.7.2008 16:23:13
Şükran AY
@sukranay
18 Temmuz 2008 Cuma 11:18:09
UNUTAMADIM


Söylerdinya durmadan kimki senden önemli
Takma kafana artık derdi ve kederleri
Beni dinlediğin gündüzleri geceyi
Unutamadım gülüm ne seni ne sesini

Kavuşmayalım diye ne oyunlar ettiler
Etten duvarlar örüp bide bize güldüler
Un...

Unutamadım, @haliilcaliskan
18.7.2008 00:09:45
Şükran AY
@sukranay
18 Temmuz 2008 Cuma 11:15:10
Tamam!Vazgeçtim artık senden,
Uzaklaşıyorum sana dair herşeyden,
Yoruldum her gidişinde dönüşünü beklemekten,
Merak etme ses çıkartmam giderken,
Olmasın hiç bir endişen gidemememden
Gözünaydın,kurtuluyorsun artık benden,

--------------------...

Vazgeçtim, @aysunçelenk
18.7.2008 00:10:20
Şükran AY
@sukranay
18 Temmuz 2008 Cuma 10:47:42
Daha nelere yanmıyor ki,
Yarım kalmış aşklara mı desem,
Bir bir tükenen umutlara mı
Üstümüzdeki kara bulutlara mı
Uyanmayışımıza mı desem hâlâ,
Söyleyemediğim,
Pek çok şeye yanıyor
Kanıyor,
Kaynıyor, yüreğim işte.

Bu yürek,
Bu asil yürek ...

Yüreğim yanıyor, @yunusi
18.7.2008 01:41:06
Şükran AY
@sukranay
18 Temmuz 2008 Cuma 10:42:07
YENİ GÜN / YENİ UMUT


Yeni günün yeni umut
Ders al, geçmişi unut
Geçen gün somut kalsın
Geleceğin daim soyut

İsteğini iyi belle
Sarıl ona iki elle
Yılan çıkar tatlı dille
Kötülüğü hemen unut

Umut’ dur her işin başı
Çalışmakla gelir p...

Yeni gün / yeni umut, @cemil
18.7.2008 09:14:52
Şükran AY
@sukranay
18 Temmuz 2008 Cuma 09:38:43
aşk ülkesi

Nasıl da masal bir aşk’ın
Kahramanı saydık ikimizi
Aşk treninde sonsuz yolculuğa
Çıkacağımızı sandık...

Neydik,kimdik ki biz
Aşık olma gücü kendimizde bulduk
Milyarlarda bir zerreydik oysa
Nokta olamayan...

Aynı havayı soluy...

Aşk ülkesi, @miray_can
9.7.2008 09:55:04
Şükran AY
@sukranay
18 Temmuz 2008 Cuma 05:57:11
MUNZUR’UN ASİ GENCİ..
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

AYRILIĞIN ŞAFAĞINDA ÇOK SEVDİĞİM KARDEŞİM VE OĞLUM UFUĞA HİTEBEN YAZDIM..

--------------------------------------------------------------------------------
...

Şükran AY
@sukranay
17 Temmuz 2008 Perşembe 22:39:06
Susuyorum..

Gecenin maviliğine astım düşlerimi,
Yüreğim konuşuyor ben susuyorum
Çiğ damlar avuçlarıma ayazın da,
Ellerim üşüyor ben susuyorum…

Seni anlatırım gölgeme…
Gölgem konuşur ben susuyorum..
Can girdi ölüm burcuna…
Nefesim konuşu...

Susuyorum.., @umut_adam
17.7.2008 01:03:47
Şükran AY
@sukranay
17 Temmuz 2008 Perşembe 21:52:46
AYSE

Adı/m Ayşe benim
Sıradan bir Anadolu köylüsü
Önemsiz bir insanım
Kimliksiz dilsiz isimsiz.
Yaşım yirmibeş olmuş
Gençliğim geçip gidiyor
Aşksız sevdasız sevgisiz.
Irgatım gündelikçi yövmiyeciyim
Tarlalara çalışmaya giderim
Ne önemsey...

Ayse, @cinitas
17.7.2008 16:42:14
Şükran AY
@sukranay
17 Temmuz 2008 Perşembe 21:43:10
KADIN - ERKEK

Kadın vefakâr olmalı,
Erkek,fedakâr...
Kadına ar yakışır,
Erkeğe vakar.

-------------------------------------------

Kısa ve öz.Bu kadar kadın kadınlığı,erkek erkekliğini bilecek demiş şairim.En doğrusunu da demiş.
Yüreğiniz...

11., @DurdxuŞahinx
17.7.2008 19:22:59
Şükran AY
@sukranay
17 Temmuz 2008 Perşembe 21:40:19
BEN MİYİM KARŞINDA Kİ...
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

[ kalin ][ italik ][ iceri ]Başkalarının yapamadığını yapmak kabiliyettir. Kabiliyetin yapamadığını yapmak ise dahilik.
Will Henry


---------------------...

Ben miyim karşında ki..., @NENA
17.7.2008 03:10:42
Şükran AY
@sukranay
17 Temmuz 2008 Perşembe 21:33:47
Gözyaşıma yenik düştüm
Şimdi kaldırımın köşesin de yolunu bekliyorum
Zifri karanlığın ayaz gecesinde
Buz tutmuş sabahın sesiz sokkağın da
Evet sevgili ben senin yolunu gözlüyorum
Ne olur gözyaşım kuramadan gel
Hasretin sancısı büyümeden gel
Uc...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.221
Şiir Okunma
1.132.206
Yazı Okunma
101.569
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL