(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEZA(R)T şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEZA(R)T şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
***** evettttt çok haklısın canımmm... çok manidardı... her zamanki gibi mükemmel.. ne derkiiii..böyle güzel yüreğe.. sevgiler yüreğinde olsun daim... kutladım..
Hayat bu en hüzün anımızda bile bazen gülümseyebiliyoruz ve en umutsuz anımızda bile umut edecek birşeyler arayıp buluyoruz demek yaşamın gereği bunlar
RUH un hayat üzerinde bir seyrü seferi varya çorbaya da doğrasan aşık da etsen delicesine hüznüde yaşayacak neşeyide aynı anda yada on dakikada bir ağlıyacak-gülecek hayattttt geçecekk işte AYŞEM ELLERİNE SAĞLIKKKKKKKKKKK
Kesinlikle katılıyorum sevda işte ne söylenebilir ki. Tezatlıkların içinde yaşamaya çalışan canlı ceset oluverirsin bir anda sevda cehenneminin içinde. Öyle bir yanmadır ki zamanla acısından bile zevk alır hale gelir kronikleşirsin artık sanki mutlu olunca sevdan bitecekmiş gibi.
Düşündüren güzel yüreğini ve kalemini kutlarım arkadaşım.Herzamanki gibi çokk güzeldi. İnce dokunuşlarla özelden genele varış vardı. Duyarlı yüreğin her daim paralel sevdanın yol olduğu mutluluk durağında yaşansın.Sevgilerimle.
Rüyada dokunursun
Tezattır tin, tarhana çorbasına doğranan umut!..
*****
evettttt çok haklısın canımmm...
çok manidardı...
her zamanki gibi mükemmel..
ne derkiiii..böyle güzel yüreğe..
sevgiler yüreğinde olsun daim...
kutladım..