(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇÖZÜLMELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇÖZÜLMELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dizelerindende anlaşılacağı üzre cansın sen güzel ablam kutluyorum güzel kalemini ve bugün her dosta olduğu gibi senin sayfanada sevgi tohumlar serpiştiriyorum dostluğumuzu yeşertmesi adına ...
Şairin kendi içindeki en anlamlı zamanı ...Mükemmel tümcelerle,imgelerin gizleriyle..ustaca betimlenmiş..Keyifle,hayranlıkla okunası..Kutluyorum şiir dostunu..sevgiler,selamlar.
Harikulade umarım istediğin şekilde çözülmüştür.Cevabı aradığın şeydir arkadaşım. Maviliklere açılan kilidinin çözülmüş olması temennisiyle. Ahh birde bendeki kilitler bir çözülebilseydi. Yine güçlü ,sağlam imgelerle müthiş bir anlatım Ayşe Yaymanca. Farklısın arkadaşım farklısın işte. Canı gönülden kutlarım eserini ve yüreğini. Tüm güzelliklerin senden yana olmasını dilerim.Sevgilerimle.
ne tuhaf değil mi kimsenin aslında birbirini tanımasına olanak olmadığı bu sanal gibi görünen ortamda sadece sözcüklerimizle var olup sadece imgelerle birbirimizi sevebilmek...seni seviyorum, kalemini sveiyorum, nedenini bilmiyorum ama kalbim hep seni sevmem yönünde telkinde bulunuyor bana...
olmadık binlerce nesneye şiirler yazabilen, hayatın sıradanlığında yitmiş ilginç enstantineleri dizeleştirebilen bu güçlü kalemi ve dik duruşlu kadını ben gerçekten seviyorum.... özgünlüğünü, sen oluşunu, saf ve temiz ruhunu ve aslında herşeyini... yüreğinideki maviliği... mavinin soğuk gibi görünen sıcacık hissini...
sevgili ayşe... sen hep ol emi...
not: ankarada bizde kalllllllllllllllllllllllllllllll:)
iyiki etkisiz yazmışsın gözlerime toz kaçtı desem abartmış olmam, gerçekten duygu insanıyım ama iyimiyim kötümüyüm bilemem...sezgilerime çok güvenirim aynı şekilde dugularına karşılık bende senin dost yüreğine dokunduğumu hissedebiliyorum ve buda beni çok mutlu ediyor...günümüzde ne yazıkki kalmayan maneviyatlar herşey çıkar ilişkisinde gelişiyor, hatta en basiti yorumlar bile öyle ne yazıkki..:))))
söyleyecek çok şey var aslında ama gerçek ve kısa olarak "SENİ SEVİYORUM" can yürek...
İmgesinde kaybolduğum
An zamansız düştü
Paslı kilit çözüldü
O zamansız anın eseri bu şiir...
Paslı da olsa sonunda kilit çözülmüş ya...
Tebrikler
Saygıyla