Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
17 Kasım 2008 Pazartesi 22:23:35

Yüreğinizin ilkbaharlara doğması dileğiyle sayın üstadım.
Emeğinize sağlık.Çok güzel bir eserdi.
Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.

Şükran AY
@sukranay
17 Kasım 2008 Pazartesi 22:19:30
Veda etsen ellerime,
Bakma san da gözlerime,
Darılmam aman,bana ne;
Gel, dokun şiirlerime...


Çocukluğum orda saklı,
Ne kadar varsa yasaklı,
Hem karalı,hemde aklı,
Sen düşün benim yerime...


---------------------------------------------...

Benim yerime, @hyazici58
17.11.2008 12:38:36
Şükran AY
@sukranay
17 Kasım 2008 Pazartesi 12:29:46


Haklı bulduğum dizelerinize katılmamak eldemi.Değil mi ki insansın neyin,nerden, ne şekilde olduğunu düşüneceksin.Ki seni diğer canlılardan ayıran tek ve en önemli insan olduğunun farkını yaratan özelliğini kullanabilesin.Kullanmadığın takdirde n...

Düşüneceksin, @superisi77
14.11.2008 11:57:09
Şükran AY
@sukranay
17 Kasım 2008 Pazartesi 12:18:21
Öylesine güzeldi ki anda gideni hayalinde yaşatan dizeleri okumak.
Yüreğinizin en kısa zamanda vuslata ermesi dileğiyle şairem.
Gerek anlatımıyla, gerekse kurgusuyla muhteşemdi.
Yüreğiniz varolsun.Selam ve sevgilerimle.



*YAKAMOZ* tarafından...

Şükran AY
@sukranay
17 Kasım 2008 Pazartesi 12:12:13


Bu yürekten düşen damlalar müthişti.
Aldı götürdü dizeler dönmekte zorlandığım en derinlere.
Canı gönülden kutlarım üstad.
Kaleminiz baki olsun.Saygılarımla.


-başlıksız-, @RABATLI
17.11.2008 00:18:38
Şükran AY
@sukranay
17 Kasım 2008 Pazartesi 12:05:11



Başarılı eserinizi kutlarım.Beğeniyle okudum.Saygılarımla.
-başlıksız-, @meselci
17.11.2008 10:36:54
Şükran AY
@sukranay
17 Kasım 2008 Pazartesi 10:13:27
Gelinen vakte kadar, düşünün nerde o yâr?
Dilimiz sustu da âh, içimiz derdi anar.

Yenilen yazgı değil, hadi can sen de eğil,
Utanır elde siğil, içimiz der/de kanar

Tebeşir tozlu bilim, kara bir sevda dilim,
Güneşim eski kilim, umudum vardı b...

Alemin derdi çıkar *)(*, @yunusi
16.11.2008 23:06:46
Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 19:54:14
..ve ben dünü yaşadım;
Artık şehirlere erken çöküyor karanlık.

Saatler ileri alınmış
__________hayatlar geride kalmış.

Bir otobüsün camına yaslanmış gibi;
___Yaslamışız yüzümüzü hayata,
______Gözlerimizden geçen sahte umut ışıkları.

İler...

... ve ben, @siyahımsı
16.11.2008 00:18:50
Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 19:49:25

Ben yalnızlığıma isyan etmiyorum,
Beni bana mahkum eden
Beni yalnızlığa iten düzene isyanım.
Ben değil,düzen utansın.

Düzen utansın………

---------------------------------------------------------------------------

Düzeni kuranlar kim efend...

Düzen utansın, @emekli
15.11.2008 18:49:01
Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 15:04:43

Herkez aynı dertten muzdarip anlaşılan.
Dilerim buluruz şairem.Yeter ki ümitlerimiz ölmesin.Onları hep canlı tutalım.
Beğeniyle okudum güzel eserinizi.Sevgilerimle.
Aşkın aşığıyım, @gül peri
16.11.2008 01:18:45
Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 15:01:47


O hiç gitmez dilerim.Öylesine sıcak ve içtendi ki dizeleriniz.
Tebrik ederim.
Yüreğiniz varolsun.Saygılarımla.
-başlıksız-, @meselci
16.11.2008 10:15:52
Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 14:59:24

En kısa zamanda o düşmanların çatlaması dileğiyle üstad.Çok güzeldi eseriniz.Kutlarım.

-başlıksız-, @RABATLI
16.11.2008 12:07:13
Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 14:57:45

Dönmez arkadaşım gittimi dönmez tabikide dünya bile tersine dönebilir bir ihtimal ama giden dönmez.
Ne varki içimizdeki çocuk varya hani o hiç büyümeyen onu yaşattığımız sürece hep o gençliğin damak tadı dilimizde olacak,hep aynı heyecanlarla,aynı...

-başlıksız-, @bluecould
16.11.2008 13:49:55
Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 14:52:50

Yalancısın gönlümde, sen yalancısın bir ömür.
Bırak beni gideyim, sen yoluna elveda.
Gönül istekçi bulmaz sevgini, anlıyorki yalandır,
Yaralıdır bu kalbim, gidişinle son bulur.
Yalancısın sen artık, sevgin yalan seninle.


Yalan herşeyi biti...

Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 13:43:01

Ahhh hemde öyle bir gurbettir ki.Sıla özlemiyle yanar kavrulur her dem.
Yüreğin varolsun gönlümün sultanı.Yine harikulade dile gelmiş yüreğinin sesi.
Sen yaz hep yazzzzzz.olurmu.Sevgilerimle.

Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 11:13:26



Yorumlarıyla şiirime değer katan okuyan, okumayan tüm şair dostlara en derin sevgi ve saygılarımla.
Kıvılcım, @Şükran AY
15.11.2008 12:46:38
Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 10:37:28
DÜNYA ŞAHİT OLSUN,SANA BU SEVDAMA
EĞER UNUTURSAM,TUZ BASIN YARAMA
SAPLANSADA HANÇER,BENİM BAĞRIMA
GELMESEN BİLE,BEN SENİ BEKLERİM.


Çok güzeldi efendim.Tebrik ederim başarılı eserinizi.Saygılarımla.
-başlıksız-, @sevdalı18
15.11.2008 08:32:24
Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 09:47:31

Harikulade bir eserdi.Ne güzel sözler demişsiniz sayın üstadım.
Bir babanın evladına verebileceği en güzel öğütler.
Evet gelecek onların omuzlarında yükselecek.Vatan, millet sevgisini erdemli bir insan olmanın faziletini bilmeliler.Dilerim bu güz...

Oğula nasihat, @Salih Keteci
10.11.2008 17:15:17
Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 09:29:57

Resim ve şiir her ikiside çok güzeldi.Beğeniyle okudum eserinizi.
Yalnızlık evet geceyle birlikte daha bir çöker üstümüze.Acı doğurur doğmayacak güneşlere hep.
Yüreğiniz varolsun.Saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 09:24:52

Buram buram özlem çağlamış sevi dolu yüreğin seslenişini okumak büyük keyifti.
Canı gönülden tebrik ederim.Yüreğiniz varolsun.Saygılarımla.

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.741
Şiir Okunma
1.131.361
Yazı Okunma
101.488
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL