Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
26 Kasım 2008 Çarşamba 20:40:05


Tümüyle muhteşem bir eserdi.Paylaşım için çok teşekkür ederim üstadım.
Yüreğiniz varolsun.Saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
26 Kasım 2008 Çarşamba 20:35:47

"Hay Canına yandığım"

Yansanda birşey yazmıyor be şairem yazmıyor.

Çığlık çığlık bir eser okudum öylesine içten, öylesine samimi , öylesine okurunu hüznün derinlerine

hapseden. Çok iyi anlıyorum sizi.

Yüreğinizin vuslata ermesi dileği...

Yetsin, @Gizzz
26.11.2008 18:14:37
Şükran AY
@sukranay
26 Kasım 2008 Çarşamba 20:23:03

Gidilmez değil hiçbiryer üstadım gidilir de iş kendinden gidebilmekte.
İşte bütün mesele aslında bu.
Çıkmazlarda çırpınan yüreğin en hüzün sesiydi okuduğum.
Başarılı çalışmanızı yürekten kutlarım.
Yüreğiniz varolsun.Saygılarımla.
Her şey yerli yerinde, @Tsukuyomi
26.11.2008 17:21:13
Şükran AY
@sukranay
26 Kasım 2008 Çarşamba 20:22:17

Gidilmez değil hiçbiryer üstadım gidilir de iş kendinden gidebilmekte.
İşte bütün mesele aslında bu.
Çıkmazlarda çırpınan yüreğin en hüzün sesiydi okuduğum.
Başarılı çalışmanızı yürekten kutlarım.
Yüreğiniz varolsun.Saygılarımla.
Her şey yerli yerinde, @Tsukuyomi
26.11.2008 17:21:13
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
26 Kasım 2008 Çarşamba 12:22:14

Gül dikene mecbur, ben sana vurgun
Boş sokalar da, dolandım yorgun
Aşkım servetimdi, başladı soygun
Bak gönül gözünle ,anlarsın beni

Yine çiğ damlası,yüreğe düştü
Sırı hakikate, Kaynadı pişti
Maşuku gösterir, gelen yol şaştı
Bak gönül gözü...

Şükran AY
@sukranay
26 Kasım 2008 Çarşamba 09:33:27


Paranın kirlettiğine harikulade bir göndermeydi.Bu kadar da olmaz dedirtti yani.Pes yaaa.
Duyarlı yüreği canı gönülden kutluyorum.Haklı düşüncelerinize sonuna kadar katılıyorum arkadaşım.
Sevgi ve sonsuz saygımla.
-başlıksız-, @bluecould
25.11.2008 22:09:07
Şükran AY
@sukranay
25 Kasım 2008 Salı 22:03:50

Anlatımıyla ve yaşattığı duygu yoğunluğuyla dolu dolu muhteşem bir eser okudum kaleminizden.

Yüreğiniz dert görmesin.Kaleminiz herdaim yazsın üstadım.

Selam ve saygılarımla.
Hulahop, @atlantis
25.11.2008 19:14:26
Şükran AY
@sukranay
25 Kasım 2008 Salı 22:03:07

Anlatımıyla ve yaşattığı duygu yoğunluğuyla dolu dolu muhteşem bir eser okudum kaleminizden.

Yüreğiniz dert görmesin.Kaleminiz herdaim yazsın üstadım.

Selam ve saygılarımla.
Hulahop, @atlantis
25.11.2008 19:14:26
Şükran AY
@sukranay
25 Kasım 2008 Salı 21:33:49
Yine yarım kaldı ceplerimde,
Yazamadığım mutluluk şiiri.

Aşk bize uzak,
Uzak ta ?......................

---------------------------------------------------------------------

Hayat işte be üstadım ne söylenebilir ki.Tam mutlu oldum derken b...

Aşk bize uzak, @Toprağımsın
17.11.2008 23:29:50
Şükran AY
@sukranay
25 Kasım 2008 Salı 16:22:44

"Sırf sabah tez olsun diye"
Gecelerin kefaretinde tüm umutları gökyüzüne astım
Yıldız Yıldız yağdı gözlerin düşselime
"Sırf sabah tez olsun diye"
Özlemin koynunda
Sabahlar sana
Ben sana
Doğmak adına...

Güzel eserinizden sonra yürekte...

Şükran AY
@sukranay
25 Kasım 2008 Salı 11:50:33

O kadar güzeldi ki şiiriniz sayın öğretmenim yüreğiniz varolsun.
Memleketim sizin gibi öğretmenlerin omuzlarında ebediyete kadar daim kalacak.
Sizler ki en kötü şartlarda çalışıp yinede yüreklerinizde ki o kutsal, o en ulvi vatan ve insan sev...

Ben öğretmenim, @yunusi
23.11.2008 00:08:52
Şükran AY
@sukranay
25 Kasım 2008 Salı 00:07:38


Kendini bilmeyen yada bilipte maske takıp gezenlere, kafasını kuma gömüp görülmediğini zannedenlere güzel bir göndermeydi yüreğin varolsun arkadaşım yine beğeniyle okudum eserini.Sevgilerimle.
-başlıksız-, @bluecould
24.11.2008 22:10:11
Şükran AY
@sukranay
24 Kasım 2008 Pazartesi 23:46:55

Koskocaman bir yürek dağlar gibi zirvede haykırmış yazmış herşeyi daha ne yazacaksınız ki üstadım.

Toplumsal ve sosyal yurdumun tüm problemlerine özge uslubunuzla, en naif şekliyle dokunmuşsunuz.

Herzamanki gibi büyük beğeniyle okudum eserin...

Yazabilseydim, @sudengi
24.11.2008 13:56:03
Şükran AY
@sukranay
24 Kasım 2008 Pazartesi 21:44:31
Güz Yangını



suya hasret
forsalar kadar çatlasın dudakların
kır prangaları
deniz çırpınırken ufukta
damıt kızıl bulutu
iç kana kana

unut dünyayı
kasımpatıların üzerinde kalsın hüzün
flu mavide uyu

güneş yanığı tenin
ağzında çılgın...

Güz yangını, @_ZERRE_
20.11.2008 00:29:17
Şükran AY
@sukranay
20 Kasım 2008 Perşembe 19:43:53

Böyle sevdaya can kurban vallahi.Ne mutlu muhatabına.
Yüreğiniz varolsun şairem.Çok güzelldii yaa.İnanın kayboldum şiirin içinde.
Gönlünüz deryasında sevdanız daim olsun.Sevgilerimle.
Ben sevdamı yazdım, @onurumsun
20.11.2008 00:30:13
Şükran AY
@sukranay
20 Kasım 2008 Perşembe 19:40:04

Başarılı ve güzel eserinizi canı gönülden kutlarım.
Yüreğiniz varolsun. Umut ve mutluluklar kabuğundan sıyrılan yüreğinize dolsun.
Saygılarımla.
Salyangoz, @Sedat_ERDOGDU
20.11.2008 09:41:36
Şükran AY
@sukranay
20 Kasım 2008 Perşembe 19:35:53

Belkide boşluğumuzda oluşan bu dizelerin nefes alış verişlerinde hüzün verir teselli alırız,

Ve varlığımıza değer katar, yaşama tutunmuşuzdur bu şekilde ..

Yüreğiniz varolsun.Başarılı eserinizi canı gönülden kutlarım.Saygılarımla.
Belki, @Tsukuyomi
20.11.2008 17:53:20
Şükran AY
@sukranay
20 Kasım 2008 Perşembe 14:48:54
Bir Elin Nesi..*)(*


Dest-dur, dest’ine kurban olayım, a efendim.
Mest’im, jest’ine hayran m/olayım de ki , kendim?!
Susmuş dil ile gözler, Nideyim daha bilmem;
Yak bağrım bâri yâr kül olayım , zâti bend’im...


Dem dem artmada efkâr gör ni...

Özleşimce, @babidim
20.11.2008 10:34:18
Şükran AY
@sukranay
20 Kasım 2008 Perşembe 12:04:09
Kalabalığın içinde nedendir bilinmez
sağım solum dört bir yanım bugün
histerik ve meyus atışlarla sallanmakta
asude hallerim kollarımın yalnızlığına sarılırken
ben hariç aymazlar bile varmış farkıma...

-----------------------------------------...

Fırtınalardan geriye kalan, @Gule
19.11.2008 19:55:17
Şükran AY
@sukranay
20 Kasım 2008 Perşembe 11:53:29

Çok içtendi be şairem.Vurdu ki ne vurdu derinden.
Yağmurda hemde nisan yağmurunda yürümek...
Bulutlarla birlikte gözyaşı dökmek
Hüzün yüklü dizelerin ifadelenişi muhteşemdi.
Gönlünüze mutluluklar,esenlikler dilerim.
Yüreğiniz varolsun.
Sevgi...

Ağla, @superisi77
20.11.2008 04:31:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.796
Şiir Okunma
1.131.480
Yazı Okunma
101.503
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL