Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
29 Kasım 2008 Cumartesi 21:44:37

Bencede be üstadım vallahii en doğrusu.Gerçi ben hiç bilmem ama sarhoşluk nedir herkes içip derdini unuttuğuna göre iyi birşeydir herhalde.Ki acıların uyuşturulması, yürek sızısının dindirilmesi kadar daha güzel ne olabilir ki.Keşke kesin çözüm ols...

Şükran AY
@sukranay
29 Kasım 2008 Cumartesi 21:10:04


RÜZGAR OL KOŞ TAY
HAYALLERİNLE UMUDA
IRAK DEĞİL OKADAR
HAKETTİĞİN MUTLULUK
BİR NEFES KADAR YAKINDIR SANA
İŞ
PEŞİNDEN GİTMEKTE DÖRT NALA


NACİZANE ÜSTADIM ESERİNİZDEN SONRA DÖKÜLÜVERDİ.
KALEMİNİZ DAİM OLSUN.ETKİLİ BİR ESERDİ OK...

Esinti, @Ümid Harun
29.11.2008 01:22:28
Şükran AY
@sukranay
29 Kasım 2008 Cumartesi 13:29:01
Gula zerim bahçendedir,
Gönlüm durmaz hep sendedir,
İsmin durmaz gönlümdedir,
Benim güzel ŞANLIURFAM.

Sevgi budur sana olan,
Peygamberler sende olan,
İlahiye aşık olan,
Aşığınım ŞANLIURFAM.

-------------------------------------------

E...

Şanlıurfa dizeleri, @romantik63
28.11.2008 13:46:39
Şükran AY
@sukranay
29 Kasım 2008 Cumartesi 13:22:06

TEK KELİMEYLE MUHTEŞEMDİ ÜSTADIM.HEP ÖYLE BEYA HEP ÖYLE.
AMA EN ÖNEMLİ ŞEY KALMIŞ BİLİYOR MUSUNUZ DİĞERLERİNİN KAZANÇLARINDAN ÇOK DAHA KIYMETLİ BİRŞEY
"İNSANLIK" VARSIN ONLAR BUGÜN İÇİN KAZANDIKLARINI VARSAYSINLAR , EMİN OLUN ÜSTAD UZUN VADEDE Y...

Şükran AY
@sukranay
29 Kasım 2008 Cumartesi 10:55:28

Dürüst olmak gerekirse eseriniz kadar açıklamanız da çok etkileyiciydi.
İçten ve samimi yürek sesinizi okumak büyük keyifti üstad.
Düşlerinizin kesiştiği o yerde ilk gün ışığıyla birlikte vuslata ermeniz temennisiyle.
Yüreğe ve esere saygıları...

-deniz kızı efdalya, @neptunus
29.11.2008 03:19:34
Şükran AY
@sukranay
29 Kasım 2008 Cumartesi 10:42:49
İnadına dünyanın, kumpasından çıkarak.
Çamurdaki ruhların, çiçeklenme vaktidir.
Dertlerin sancısını, yüreğinde duyarak.
Güllerden gömlek giyip, dirilmenin vaktidir.

----------------------------------------------------------------

Tümüyle muh...

344-vaktidir, @Şahin Hanelçi
29.11.2008 09:21:40
Şükran AY
@sukranay
29 Kasım 2008 Cumartesi 10:28:17


Maşşallah allah bağışlasın dostum.
Ay parçası gibi yüzü allahım esirgesin ; kaderide yüzü gibi güzel olsun.
Öylesine güzel bir sayfaki.Evlat sevgisiyle çarpan o anne yüreğin sesini okumak büyük keyif verdi.
Yüreğin varolsun.Evladınla birlik...

-başlıksız-, @bluecould
28.11.2008 23:09:51
Şükran AY
@sukranay
29 Kasım 2008 Cumartesi 10:08:44


Hasreti , özlemi yüklenmiş yürek sesi öylesine güzel ifadelenmişki dizelerde.
Her zamanki kalitesinden ödün vermeksizin üstadım özge imge ve anlatımındaki eşsiz çalışmasıyla yürekleri
Sevda hasretinin rüzgarına savurdukça savurdu.
Yüreğiniz ...

Sen olmadan, @hyazici58
29.11.2008 01:09:04
Şükran AY
@sukranay
29 Kasım 2008 Cumartesi 09:19:08

Arap kızıda çok güzeldi be şiir dostu diğer kızlarımız gibi...

Yüreğiniz varolsun. Selam ve saygılarımla.

Maniler - arap kızı, @cemil
29.11.2008 09:03:08
Şükran AY
@sukranay
29 Kasım 2008 Cumartesi 07:29:20


Herkes anladığı kadar vardır üstadım.
Herkese kendimizi anlatmak zorunda değiliz ki.
Başarılı eserinizi canı gönülden kutlarım.
Ailenizle birlikte bir ömür boyu mutluluklar dilerim .Saygılarımla.
-başlıksız-, @Toynak
29.11.2008 00:03:15
Şükran AY
@sukranay
29 Kasım 2008 Cumartesi 07:29:06


Herkes anladığı kadar vardır üstadım.
Herkese kendimizi anlatmak zorunda değiliz ki.
Başarılı eserinizi canı gönülden kutlarım.
Ailenizle birlikte bir ömür boyu mutluluklar dilerim .Saygılarımla.
-başlıksız-, @Toynak
29.11.2008 00:03:15
Şükran AY
@sukranay
28 Kasım 2008 Cuma 19:56:43



ANLAMLI BAŞARILI ESERİNİZİ CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM.
ALTINA İMZAMI ATARIM HİÇ DÜŞÜNMEDEN.
YÜREĞİNİZ VAROLSUN.SAYGILARIMLA.

Düşünüyorum, @veli eken
28.11.2008 19:44:24
Şükran AY
@sukranay
28 Kasım 2008 Cuma 19:33:44

Bence siz hep yazın bizlerde böylesine keyifle okuyalım şairem.
Yürekten kutlarım.Sevgilerimle.

Ben susayım siz dinleyin, @Gizzz
28.11.2008 13:36:40
Şükran AY
@sukranay
28 Kasım 2008 Cuma 19:01:38
Ahhh ahh Ana gibi yar olmaz şairem olmazz.Kimse olamaz.
Ne kadar arasakta ondaki merhameti ve sevgiyi kimsede bir eşi bulunmaz.
Yüreğin dertlerden uzak olsun öylesine güzel yazmişsinki.Beğeniyle okudum.Sevgilerimle.

Kolay mı annem?, @fazile keleş
20.11.2008 18:54:48
Şükran AY
@sukranay
28 Kasım 2008 Cuma 16:07:27


İsyan kasırgaları kopmuş üstadımın yüreğinde.
En kısa zamanda dinmesi sıcak yaz gülüşlerin doğması temennisiyle.
Başarılı eserinizi kutlarım efendim.Selam ve saygılarımla.

Gidiniz, @hyazici58
27.11.2008 22:33:39
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
28 Kasım 2008 Cuma 15:50:59
Hem sor sıcağı sıcağına
Gözlerin rengi değimlidir ki mutluluk,
Ne ben sora bildim
Nede sen anlattın
Sevdanın içindeki gizemi
Bir yudum yeter mi?
Bir avuç mu?
Bir ömür mü?
Kızıl ırmağın gülü!
Anlattıkları mı yüreğine sor bu gece
Ve yüreğime ...

Şükran AY
@sukranay
28 Kasım 2008 Cuma 13:14:04

Canım benim yaa harika yüreğinin sergisi olmuş sayfan.
İşte budur benim dostum.
Sevginin ve dostluğun timsali
Yüreği enginler gibi
Tatlıdır her daim dili
Dostum alev şeker gibi...
Başarılı eserini kutlarım canım.Kucak dolusu sevgilerimi gönd...

-başlıksız-, @hayatgülbahçesi
28.11.2008 09:16:17
Şükran AY
@sukranay
28 Kasım 2008 Cuma 13:08:32

Muhteşemdi dostum inan.O güzel düşlerin, umutların hiç bitmesin yüreğinde.
Nasıl bir zenginliktir, nasıl bir betimlemedir inan mest etti eserin.
Canım yaa harikasın tek kelimeyle.
Sevgilerimle.
-başlıksız-, @bluecould
28.11.2008 11:48:24
Şükran AY
@sukranay
28 Kasım 2008 Cuma 12:50:51
"Yokluğunda büyüdü yüreğimin acı
Bir o kadar da çocuk yanı".............Tümüyle çok güzeldi şairem ama seçkimdekilerrr öylesine vurdu ki anlatılmaz.Çocuk yanımız ve yüreğimizdeki acı ne kadar doğru .Başarılı eserinizi kutlarım.
Yüreğiniz varolsun...

Gidişinle.!!!!, @miray_can
18.9.2008 11:09:03
Şükran AY
@sukranay
28 Kasım 2008 Cuma 12:46:06

Sonderece güzel ifadelenişiyle aşka dair dizeleri okumak büyük keyifti üstadım.
Müsade ederseniz bu güzel eserinizi yazmış olduğum dizelerimle yorumlamak isterim.
Yüreğiniz varolsun.Saygılarımla.

AŞK ÜZERİNE

Onulmaz yaralarda çaresiz kalma ...

De gidi aşk de, @Toprağımsın
26.11.2008 23:25:30
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.815
Şiir Okunma
1.131.513
Yazı Okunma
101.506
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL