Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
16 Kasım 2008 Pazar 07:26:02
Kopar göğün sağnağı,
Yüklediler bir dağı,
Yıkıldı yar otağı,
Kırar belimi belimi !...

Kirar ki ne kırarr hemdeee tarifi imkansız.
Yüreğiniz varolsun üstad.yine çok güzeldi.saygılarımla.
Pervasız, @hyazici58
16.11.2008 01:58:29
Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 21:43:55

MÜTHİŞTİ EFENDİM CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM.HARİKULADE YERİNDE BİR TAŞLAMA.
YÜREĞİNİZ VAROLSUN.SAYGILARIMLA.
Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 20:37:00

Hiç bu bakış açısıyla düşünmemiştim maviyi ne güzel dile getirmişsiniz dostum .
Evet ekmek parasına kim bilir kaç fırtına da nice can gitmiştir o maviliklerde.
Aklıma gökyüzü maviliğinden düşen uçaklar geldi biran.
Onun içinde olanlarda maviyi g...

Hüznün rengi mavi, @cemil
15.11.2008 10:45:01
Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 20:20:27
MAZİDEN KALAN

Maziye bakıp, Ders almamışsan!
Beyhude yaşanmışlıklarındır,
Geride kalan.
Yaptığın hataları tekrarlıyorsan!
Eyvah ki! Boşa geçmiştir zaman.

Ne zaman mutlulukların var hatıralarında!
Dön. O günleri tekrar yaşa.

Geçse de yıl...

Ders almamışsan, @pınarbaşılı
15.11.2008 11:13:07
Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 20:18:21

Bir dalım kırılır her veda da
Bir çizgi daha düşer alnıma
Bu bir içten yan ma
Ağır bir kana ma

Son nefes dudağında kalırken yarım
Ölür ya insan
Duasına koşarım
Dil naçarım.....................Tümüyle muhteşemdi üstad ama seçkimdeki dizeler...

Hadi kınaya, @hyazici58
15.11.2008 00:11:24
Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 18:09:49
Düşlerim...avuçlarımda...hüzün..!



Bir dünya düşlüyorum avuçlarımda,
İnsanları; doğanın cömertliği gibi içten derin,
Gökyüzünün mavilikleri yüzlerinde engin,
Ağaçların yeşillikleri gözlerinde serin.

Bir insanlık düşlüyorum avuçlarımda,
K...

Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 17:58:21

Ben mi kayboldum,
Şu yalan dünyanın dişli çarkında
Ben mi bulamıyorum
Sevgi, güven, dostluk, arkadaşlığı
Ben mi yitirdim aydınlık ve ışığı
Neden bu savaş,
Bu yıkım, bu çöküntü
Doğrulamıyorum.

Viraneye dönmüş insanoğlu,
Çırpındıkça batıyo...

Çözemiyorum, @onurumsun
15.11.2008 00:03:46
Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 17:53:57

YERE BATSIN ADIN

Derman arıyor çileli serim
Yükünü almış amansız kederim
Elimde sevdam kurşunu çekerim
Gidişin derin yere batsın adın

Kendimi buldum acı törpülerken
Can musalla da sızım köpüklerken
Donar zamanla toprak öpülürken
Gidişin...

Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 17:50:38

NERDE SAKLAYIM SENİ

Soğuk bir geceydi üşüdü parmaklarım
Tütün öfkesini de tadıyor damaklarım
Hıncımla yalnızlığı kazıyor tırnaklarım
Ta ezelden kurumuş gönülde ırmaklarım

Yanıyor içten içe kısa süren düşlerim
Eşikten yatıyordu pişmanca gi...

Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 17:47:16

Gerçek seven Sevdiğini unutmaz unutulsa bile unutamaz.....
Çok güzeldi sayın üstadım.Yüreğinize vuslat mutlulukları dilerim.
Başarılı eserinizi tebrik eder saygılar sunarım.

-başlıksız-, @Alaaddin Uygun
13.11.2008 10:38:29
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 17:44:56

Offffff bitanem yaaaa mahvettin benii burda.
Bencedee yeterr.Eğer seni budeğin üzmüşseee at gitsin ne varsa.
Sıfırla herşeyi .Tertemiz bir sayfa açmak inan okadar zor değil.Sadece biraz cesaret.
Şimdi kutlayayımmm mı hüzün yüklü bu eserini.Hayır...

Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 17:39:59

MUHTEŞEM DİZELERDİ SAYIN ÜSTADIM İNANIN OKUMALARA DOYAMADIM.
HECENİN LEZZETİDE BİR BAŞKA OLUYOR.
YÜREĞİNİZ VAROLSUN.CANI GÖNÜLDEN KUTLAR SAYGILAR SUNARIM.
Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 17:34:12

Tümüyle muhteşem olmakla birlikte finali ayrıca bir etkiledi.
Ne mutlu sevi dolu yüreklere.Sevgiyi yaşatmayı bilenlere.
Saadetiniz daim olsun .Saygılarımla.
Seviyorum seni, @Toprağımsın
15.11.2008 15:16:58
Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 14:37:19
Aklımın ökçesine
“sevmiyorum” vuruşun...............MUHTEŞEM BİR İMGE BİTTİĞİM YERDİR.

Yüreğiniz varolsun üstadım.Kısa ama öz dizelerinizde ne çok şey anlatmışsınız.
Beğeniyle okudum herzaman ki gibi.
Kaleminiz baki olsun.
Selam ve saygılarıml...

Sessizlik, @€nis
15.11.2008 00:02:38
Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 14:19:48


İnci gibi dizelerdi.Zengin dilimizin kullanımıyla ve anlatımıyla muhteşem bir eserdi.
Yüreğiniz varolsun.Tebrik ve saygılarımla.
Ben sana mahkmum, @demyanli
14.11.2008 19:46:59
Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 14:05:44

HÜZÜN YÜKLÜYDÜ VEE ÇOK MANİDARDI.YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN.
ELLERİN ELLERE AİT OLMADAN ÖNCE DÜŞÜNÜLECEK OKADAR ÇOK ŞEY VARKİİ...
BAŞARILI ESERİNİZİ KUTLARIM.SAYGILARIMLA.

Ellerin, @siyahımsı
14.11.2008 19:52:40
Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 14:01:44

YOLLARIM SANA ÇIKAR



Keder olsan derinden, katılmaz mıyım ________ Keder olsan katılsam.

Kılıç olsan dokunsan, yarılmaz mıyım __________ Kılıç olsan yarılsam.

Ecel olsan bana sen, sarılmaz mıyım ____________ Ecel olsan sarılsam.

Aşkı...

Şükran AY
@sukranay
15 Kasım 2008 Cumartesi 12:57:54


Bir hayatın anatomisi öyle güzel anlatılmışki .Yüreğiniz varolsun efendim.
Beğeniyle okudum eserinizi.Saygılarımla.

Şükran AY
@sukranay
14 Kasım 2008 Cuma 19:45:20
Seçkindir Mustafa; olgundur Kemal.
Ata’ya verilen şanı unutma.
Güvenme batırır bindiğin o sal;
Geldiğin yerleri dünü unutma.

Edirne’ye kadar olan topraklar,
Bakarsan görürsün neleri saklar.
Gelibolu hâlâ O’nu sayıklar.
Yolunu şaşırıp yönü un...

Unutma, @Murat Arıcı
14.11.2008 00:12:03
Şükran AY
@sukranay
14 Kasım 2008 Cuma 19:30:23

HAKEDENLERE GÜZEL BİR ELEŞTİRİ KAYNAĞIYDI VESSELAM.
MÜTHİŞSİN ARKADAŞIM YAAAA.
SEVGİLERİMLE.

-başlıksız-, @bluecould
13.11.2008 11:26:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.801
Şiir Okunma
1.131.482
Yazı Okunma
101.503
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL