Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
28 Kasım 2008 Cuma 10:01:06


Yine çok güzeldi dostum.Mani yazmaktaki ustalığınızı da büyük beğeniyle takip ediyoruz.
Sayfanızda tam bir kültür mozağiyi oluşturdunuz.
Yüreğiniz varolsun.Saygılarımla.
Maniler - kürt kızı, @cemil
28.11.2008 09:52:07
Şükran AY
@sukranay
28 Kasım 2008 Cuma 08:38:11

TEK KELİMEYLE MUHTEŞEMDİ .YÜREĞİNİZ VAROLSUN ÜSTADIM. KALEMİNİZ DAİM OLSUN.
SAYGILARIMLA
Bilseydim, @ümit zeki soyuduru
25.11.2008 00:19:10
Şükran AY
@sukranay
28 Kasım 2008 Cuma 08:26:14

Kahvelerde verdik mola
İskambilden baktık fala
Benzin va… da… biz mi içtik?
Yetiş doktor imdadıma…

Din kardeşiz atıp tutma
Ya onayla…ya veto et!
Aman dikkat hapı yutma
Ya çarpı at…ya izah et! …
------------------------------------

HARİ...

Veto, @Sedat_ERDOGDU
26.11.2008 10:46:58
Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 21:44:47


İnsan olmayan böylesi güzel bir esere imza atabilirmi?
Böylesi sorgulayabilirmi insanlığın kimliğini ve kirliliğini.
Harikulade bir eserdi baştan sona su gibi aktı geçti okurken.
O yağmurlar hiç dinmesin dilerim yıkasın ne varsa arınmışlığın...

İnsanız hâlâ., @KIRLANGIÇ_1
27.11.2008 01:22:24
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 21:14:59
ALLAH Kahretsin!..
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

Bugün gördüğüm bir ananın feryadından isyanımdır...

--------------------------------------------------------------------------------



Bir ana ağlıyor,
Gi...

Allah kahretsin!.., @AhhSeNnn!!!
27.11.2008 00:00:30
Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 21:11:23

Ozanca dile gelmiş başarılı çalışmanızı canı gönülden kutlarım üstadım.
Yüreğiniz varolsun.Saygılarımla.

Hep benim, @kocakurtsoylum
27.11.2008 13:35:42
Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 21:10:16


Özlem öyle güzel ifadelenmişki fena burktu yüreğimİ.
Gurbet acısının dindiği sıla mutluluklarını en kısa zamanda yaşamanız dileğiyle.
Çok ama çok güzeldi.Sizi okumak her daim büyük keyif oldu benim için.
Yüreğiniz varolsun şairem.Sevgilerimle...

Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 19:27:08
Deliye döndü sevdam yüreğimde gözüm sende
Berrak pınar gibisin güzellik beni yendi
Sevda saldın aklıma bu yürek sende yandı
Bulunmaz elmas gibi gelen kimin kızısın?

Bu ne güzellik tanrım oldum deli divane
Yaradan özenmişte öyle işlemiş seni
S...

-başlıksız-, @demyanli
27.11.2008 13:02:28
Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 16:35:41


Zengin dilimizin etkili ve ustaca kullanımı ile meydana gelmiş başarılı eserinizi tebrik ederim.
Sorular öylesine derin ve anlam yüklüydü ki.
Yüreğiniz ve kaleminiz varolsun.Saygılarımla.

Gündönümüydü !, @ErkutDurmuş
27.11.2008 12:22:40
Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 16:28:15


Çoğunluğunun kader mahkumu olduğunu düşünüyorum .
Aile sevgisinden mahrum bir ortamda büyümüş ve gördüğü sahte ilgileri kendilerine verilen değer zannedip aldanmış, kullanılmış insanlar oldukları bir gerçek. Ne demeli bilmiyorum ki... Allah ısl...

-başlıksız-, @bluecould
27.11.2008 16:07:38
Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 16:13:46

Beton yığınlarının,trafığın içinde büyüyen bir avuç yeşilliği sembolik olarak gören orayada herzaman gidemeyen kent çocuklarına ne güzel bir göndermeydi.Yüreğinize sağlıklar şairem.Başarılı eserinizi kutlarım.Sevgilerimle.

*YAKAMOZ* tarafından ...

Sen köylü çocuğu, @sivas58
25.11.2008 16:37:26
Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 16:10:35



İçten, duygu yüklü eserinizi kutlar ,yüreğinize sağlıklar dilerim .Sevgilerimle.
Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 15:31:13


Canım benim ya harikasın harika.Baraka deyip geçmemek lazım demi.
İçinde ne hayatlar,ne umutlar, ne umutsuzluklar... ne yaşamlar, yaşanamayanlar...
Duyarlı yürek neleri barındırmış barakasının içinee.Beğeniyle okudum herzamanki gibi kiii Ayşe Y...

-başlıksız-, @bluecould
26.11.2008 23:56:35
Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 11:44:33

:))))))))))))))
Harikaydı yaaa.
Siir dostum yürekten kutlarımm.
İnat evetttt en kötü yanımız herhalde bu.
Saygılarımla.
Maniler- çerkez kızı, @cemil
27.11.2008 11:03:34
Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 08:58:40

Bitanem yaa ben alışkın değilim senin kaleminden böylesi hüzün yüklü sitemkar dizeler okumaya.

Belliki yürek sarsılmış hemde en şiddetlisinden.

O güzel yüreğin içinde beslenen özünde sevgin ve hayata bakan en içten samimi umut dolu gözlerinl...

-başlıksız-, @hayatgülbahçesi
27.11.2008 08:36:15
Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 08:24:46
Yaşamadı acıyı hiçbir zaman,
Tatmadı acıyı, tattırmadı hiç kimseye
Bir zaman bu dertlerini.
Kendi baharını bekledi, gelir bir görürya derken.

Yaşayamam sevdalarda sensizken.
Hissetmem acımı asla kimseye.
Efsanesi oldu kendine durmaz yerinde b...

Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 08:20:22


ALLAHIM YA MÜTHİŞTİİ BU ARALAR CİDDİ CİDDİİ TEMBELLEŞTİMMM YAAA.NASIL KAÇIRDIMMMM

ÜSTADIMM YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN.HAKLI BAŞARINIZIDA BÜTÜN İÇTENLİĞİMLE KUTLUYORUM.

MÜSADENİZLE BUNU SEÇKİME ALIP KAPIP GİDİYORUM.

SELAM VE SAYGIMLA.
Bilemedim, @hyazici58
26.11.2008 00:20:02
Şükran AY
@sukranay
27 Kasım 2008 Perşembe 08:15:13
Bilir misin kan sızar kardelenler
Önden gidenler vurulur önce
Arsız bir sevda çeker delice
Bir ağıt olur günce
Gül kanar gülünce

Düşünde beyaz bir martı uyur
Ay çırılçıplak soyunur
Akar omuzlarından saçı
Hayat yalnız sudur
Umudundur


M...

Ney vakti, @hyazici58
27.11.2008 00:44:10
Şükran AY
@sukranay
26 Kasım 2008 Çarşamba 21:04:00


Aşkını yaşamak diye buna derim iyiki onlar var be arkadaşım iyiki varlar.
Yoksa ne teselli olurdu bu durmadan kanayan yaralara.
Yüreğine umutların ve mutlulukların en büyüğü en güzeli bahşedilsin.
Ve dilerim bir gece en kısa zamanda gelecek ...

-başlıksız-, @bluecould
26.11.2008 13:10:12
Şükran AY
@sukranay
26 Kasım 2008 Çarşamba 20:58:42


Şairin içinden geçen, kendisinin içinde bulundğu Yaşam trenini okumak büyük keyifti.

Yine zengin bir dil,muhteşem bir anlatım.Sizi okumak bambaşka üstadım.

Yükü ağır belli en ulvi şeyi taşıyor.Dilerim her istasyon umutlarınızın durakları o...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.650
Şiir Okunma
1.131.146
Yazı Okunma
101.463
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL