Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 15:28:03
Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Yürek sesiniz çağzlamış adeta kutluyorum efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 15:20:49
Güzel bir yürek sesiydi.Kutluyorum efendim.Saygılar.

Karagözlü dönülebilir yoldaysa eğer.
Dilerim çabuk döner çünkü buna değer..
İkinci kez üzülür bulmaz ise değer.
Yürek hep yanar da kirpik kaşa değer.

deyiverdim.

neneh. tarafından 9/2...

Kara gözlüm, @HASAN DANIŞ
11.9.2009 21:14:33
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 14:14:00
Meftun oldum bu şiire.Kutluyorum yazan yüreği.Kaleminiz- kelamınız bol olsun efendim.Saygılarımla.
Meftune, @ahmetboz46
19.7.2009 13:47:42
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 14:06:10
Enfesti.Kutluyorum yazan yüreği.Saygılarımla.

sadece kalbimizdir bize sahip

çıkan



insan kendisi için sever inan...

------bu ayıp değil------
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 14:00:46
Bu kalemi okumayı çok seviyorum.Şiirleri de yorumları da bir harika.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
Gidemezsin, @samanyolu1234
26.9.2009 21:44:56
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 13:58:16
Elvedalar yürekten olmadığı müddetçe yürek yangınları sönmez.Güzel bir paylaşımdı efendim.Kutluyorum.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 13:53:55
Evet.Ülkemizin her yöresi güzel.Kutluyorum kaleminizi güzellikleri güzel bir şiirle yansıtmışsınız efendim.Kaleminiz-kelamınız hiç bitmesin.Saygılarımla.
Niyetim, @Asker Omur
27.9.2009 19:51:40
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 13:15:01
Muhteşem!..Yüreğinize sağlık efendim.İbretlik bir şiir.Şiir için de şiir.

Keyfimin keyfini bozamıyorum --Şiir gibi bir cümle ..Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
Kayboluş, @Bayram Ali Bülbül
28.9.2009 09:35:41
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 13:10:59
Muhteşem efendim muhteşem!....Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.Yunus Diyarına selamlar.
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 12:43:21
Oysa bir veda sözcüğüdür çoğu zaman 'kendine iyi bak demek' söylenir ama gülümsenerek.Güzeldi yürek sesiniz.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.

neneh. tarafından 9/28/2009 12:43:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kendine iyi bak, @can.er
28.9.2009 10:58:31
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 12:40:56
Çok güzel dizeler.Yüreğinize sağlık efendim.Saygılarımla.
Yağar rahmet, @hüzünlüşarkım
27.9.2009 14:33:40
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 11:39:49
Yoruma ne hacet alkışlarımı bıraktım efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 11:30:11
Yürekten olmalı sevmeler göstermelik değil.Hissetmeli iki yürekte.Birleşmeli tek dilekte.Çok güzel bir şiirdi değerli kalem.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
27 Eylül 2009 Pazar 12:34:15
Anlamlı şiirler neden böyle yorumsuz bırakılır anlamam.Oysa okuması gerekenler okusalar eğer bu güzel şiiri bundan sonra ayaklarımızı yere sağlam basabilirdik kim bilir.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
Diyalog öksüz kaldı, @bekirce
9.6.2009 20:04:03
neneh.
@neneh-
27 Eylül 2009 Pazar 12:23:51
Ah Değerli Şairem isterdik de... herşey istediğimiz gibi olmuyor.Eskiden de durum aynıydı.Yalnız o zamanlar kendi dünyamız küçücüktü bir şeylerin farkında değil ve çok mutluyduk.Oysa şimdi kendi dünyamız büyüdü çoğrafi dünyamız küçüldü her şey gözle...

neneh.
@neneh-
27 Eylül 2009 Pazar 09:13:23
Çok güzel çooook!Yüreğinize sağlık üstadım.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Kavaklar, @Toynak
27.9.2009 00:00:36
neneh.
@neneh-
27 Eylül 2009 Pazar 08:42:24
Muhteşem bir çalışma.Kutluyorum Sayın Hocam.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
27 Eylül 2009 Pazar 08:40:25
Güzel bir şiirle merhaba demişsiniz.Hoş geldiniz hocam.Kaleminiz-kelamınız bol olsun efendim.Saygılarımla.
Akşam, @mehmet özdemir
24.9.2009 00:07:46
neneh.
@neneh-
26 Eylül 2009 Cumartesi 18:56:42
Güzel bir yürek sesi.Ramazan ile birlikte çay şiirleri bitti mi ne :))Kutluyorum kaleminizi efendim.Saygılarımla.
Yağmur, @zakir
26.9.2009 18:36:32
neneh.
@neneh-
26 Eylül 2009 Cumartesi 17:40:43
Dileyen dilediğinin kıymetini idrak edemiyorsa eğer yürekten dilemediği için dilediği gelmeyecektir.Saygılarımla üstadım.
Dilek, @abidin güneyli
26.9.2009 01:41:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.398
Şiir Okunma
1.349.610
Yazı Okunma
99.208
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL