Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 11:39:49
Yoruma ne hacet alkışlarımı bıraktım efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 11:30:11
Yürekten olmalı sevmeler göstermelik değil.Hissetmeli iki yürekte.Birleşmeli tek dilekte.Çok güzel bir şiirdi değerli kalem.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
27 Eylül 2009 Pazar 12:34:15
Anlamlı şiirler neden böyle yorumsuz bırakılır anlamam.Oysa okuması gerekenler okusalar eğer bu güzel şiiri bundan sonra ayaklarımızı yere sağlam basabilirdik kim bilir.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
Diyalog öksüz kaldı, @bekirce
9.6.2009 20:04:03
neneh.
@neneh-
27 Eylül 2009 Pazar 12:23:51
Ah Değerli Şairem isterdik de... herşey istediğimiz gibi olmuyor.Eskiden de durum aynıydı.Yalnız o zamanlar kendi dünyamız küçücüktü bir şeylerin farkında değil ve çok mutluyduk.Oysa şimdi kendi dünyamız büyüdü çoğrafi dünyamız küçüldü her şey gözle...

neneh.
@neneh-
27 Eylül 2009 Pazar 09:13:23
Çok güzel çooook!Yüreğinize sağlık üstadım.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Kavaklar, @Toynak
27.9.2009 00:00:36
neneh.
@neneh-
27 Eylül 2009 Pazar 08:42:24
Muhteşem bir çalışma.Kutluyorum Sayın Hocam.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
27 Eylül 2009 Pazar 08:40:25
Güzel bir şiirle merhaba demişsiniz.Hoş geldiniz hocam.Kaleminiz-kelamınız bol olsun efendim.Saygılarımla.
Akşam, @mehmet özdemir
24.9.2009 00:07:46
neneh.
@neneh-
26 Eylül 2009 Cumartesi 18:56:42
Güzel bir yürek sesi.Ramazan ile birlikte çay şiirleri bitti mi ne :))Kutluyorum kaleminizi efendim.Saygılarımla.
Yağmur, @zakir
26.9.2009 18:36:32
neneh.
@neneh-
26 Eylül 2009 Cumartesi 17:40:43
Dileyen dilediğinin kıymetini idrak edemiyorsa eğer yürekten dilemediği için dilediği gelmeyecektir.Saygılarımla üstadım.
Dilek, @abidin güneyli
26.9.2009 01:41:37
neneh.
@neneh-
26 Eylül 2009 Cumartesi 17:31:18
Manasıyla ve ustalığıyla muhteşem!..Kutluyorum.Saygılarımla.
Bir dertli garip...., @simray
25.9.2009 21:06:15
neneh.
@neneh-
26 Eylül 2009 Cumartesi 14:17:49
Muhteşem bir şiirle dönmüşsünüz!..Yeniden hoş geldiniz efendim....Türkü türkü hissettik güzel dizelerinizi.Tüm zamanlarda mutlu olmanız dileklerimle.Kaleminiz daim yazsın .Saygılarımla
neneh.
@neneh-
26 Eylül 2009 Cumartesi 13:49:28
sabah uyandım yanımda yoktun sen,
gelmedin birtanem hasretim ben.
güneşimdin doğmadan battın sen,
bekledim her sabah gelirsin diye ben .

Yüreğim burkuldu en derininden.Hani bir şarkı vardır ya ''doğum günüm bana geldiğin gündür ''gibi.

Doğum...

Güneşimdin, @güneşimdin
26.9.2009 00:56:55
neneh.
@neneh-
26 Eylül 2009 Cumartesi 13:17:57
Evet insanlık farkımız olmalı.Güzeldi.Kaleminiz -kelamınız bol olsun efendim.Saygılarımla.
İnsanlık farkı, @exani
26.9.2009 12:32:19
neneh.
@neneh-
25 Eylül 2009 Cuma 21:42:11
Kutluyorum sevgi dolu yüreği.Muhteşem bir şiir okudum yine her zaman olduğu gibi usta kalemden.Kaleminiz daim yazsın efendim.Saygılarımla.

SEVDALAR SOLMAZ

Bıraktım seni ben o vicdanına
Muhasebeni yap yürek yanmaya
Gözündeki yaşlar ırmak olmay...

Sevdalar solmaz, @ms-solmaz
24.9.2009 21:02:15
neneh.
@neneh-
25 Eylül 2009 Cuma 21:31:01
Muhteşemmmmmmmmmmm!.................Kutluyorum yüreğinizi efendim .Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
25 Eylül 2009 Cuma 19:35:09
Şart mı gül vermek diyormuşum şimdi gülleri satanlara ayıp etmiş olacağım.Bence güller koparılmasın dalından.Dürürstlük yeter vermek için sevdiğine.Kutluyorum Değerli Şair.Saygılarımla.
Gülün sitemi, @ASYA HUN
6.8.2009 17:00:20
neneh.
@neneh-
25 Eylül 2009 Cuma 19:05:35
Güzel bir yürek sesi.Kutluyorum efendim.Kandırılan sadece çocuklar mı? Top yekun kandırılıyoruz artık.Yüreğiniz var olsun efendim.Saygılarımla.
B a y r a m l a r, @kempol
19.9.2009 02:37:27
neneh.
@neneh-
25 Eylül 2009 Cuma 18:58:59
Dedim ya güleriz ağlanacak halimize!...Kutluyorum duyarlı yüreğinizi.Saygılarımla.
Ulusal yas..., @DemAN
11.9.2009 12:24:34
neneh.
@neneh-
25 Eylül 2009 Cuma 18:57:42
Mutlaka'' *“Bir ölümden sonra diğeri yoktur”
Fakirlik insanın ölmesi demek değil ki zaten efendim.Diğer eğlenenler ölmüş zaten ağlayanları yok.Gülerler ağlanacak hallerine.Saygılarımla.
Bir potre, @DemAN
25.9.2009 18:48:33
neneh.
@neneh-
25 Eylül 2009 Cuma 18:53:12
Güzel bir serzeniş.Hüzünlenmedim desem yalan olur.Beklentilerimiz herkesinkiyle aynı olmayınca nasıl güleriz ki kendimiz?Beklentilerinizin gerçekleşmesi gileklerimle kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Gurur, @endertemel
23.9.2009 16:36:34
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.165
Şiir Okunma
1.347.909
Yazı Okunma
99.145
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL