Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
23 Eylül 2009 Çarşamba 16:16:41
Vermeyince Mabud.Neylesin Sultan Mahmud......Güzel dizelerdi üstadım.Kaleminiz-kelamınız bol olsun Üstadım.Saygılarımla.
Adam olmadı-1, @kocakurtsoylum
23.9.2009 15:02:21
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
22 Eylül 2009 Salı 17:15:35
Muhteşem bir şiir!..Kutluyorum yazan yüreğinizi...Kaleminiz -kelamınız bol olsun efendim.Saygılarımla.

Tüm Şehitlerimize Allah'tan Rahmet Diliyorum.Mekanları Cennet olsun.Şehit Ana ve Babaları'na Allah'tan sabır ve Metanet Diliyorum.

Mehmed'im ...

Şehidim anam, @Melih25
22.9.2009 02:42:42
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 22:13:51
Muhteşem!..Allah razı olsun sizden.Yüreğinize sağlık.Saygılarımla.Hayırlı bayramlar efendim.

Lebbeyk Allahım.. Lebbeyk !..
Ben Geldim..
Mekke’ den ’’LA İLLAHE İLLALLAH’’ Diyerek Çıktım Yola;
Muhammedden Resullah.. Diyerek Vardım Medine Derga...

neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 18:31:51
Gönül gözü görenler hiç bir zaman kör olmazlar.Ama dünya gerçek bakar körlerle dolu ne yazık ki...Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
Kör oldum, @HÜZN-GÂH
19.9.2009 10:30:19
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 18:26:41
Muhteşemdi!.Sizin de bayramınız mübarek olsun.Kutluyorum efendim.KAleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.

YEŞİLLİ SEVDAM....
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

* * *V*V*V*V*V*V*V*V*V*V*V*V*V* * *

NE GÜZEL BU BAYRAML...

Yeşilli sevdam...., @dağ gülü
20.9.2009 05:09:27
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 18:02:15
Muhteşemdi efendim.Hayırlı bayramlar.Saygılarımla.

Biz aynayız nuru hakkın gölgesi
Kötülükten tutmaz hakkın mayası
Şeytan ile kin kibirin sevdası
Dalı bile odun diye kırmayın
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 17:59:02
Boğazım düğümlendi...Ne güzel bir yürek sesiydi.Hüzün dolu........

Olur da alamazsam teskere
Gardaşımı yollan gelsin askere

paramparça oldu yüreğim.İnşallah düşmanların oyununa gelmeyeceğiz barış yakındır.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygı...

Askerim.......anam, @kulhasan
11.9.2009 12:17:35
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 17:54:57
Muteşem !..Yüreğinize sağlık efendim.Saygılarımla.Hayırlı bayramlar.
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 15:21:33
Muhteşemsiniz efendim!..Muhteşem bir yürek sesine imza atmışsınız.Var olsun yüreğiniz.Hayırlı bayramlar efendim.Saygılarımı sunyorum.
Anadolumun insanı, @serbun
21.9.2009 04:33:43
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 15:15:34
manileri severim.Bu maniler çok daha muhteşem olmuş.Yüreğiniz daima çağlasın efendim.Hayırlı bayramlar.Saygılarımla.


Gökte ay yıldız bayrak
Vatan en kutsal toprak
Vatan için ölmeyen
Haindir hem de korkak


Maniler 2, @Mehmet Kındap
21.9.2009 05:57:10
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 15:08:12
Gerek yok takdime elbette efendim.Sadece er kişi veya hatun kişi olarak nitelendiriliyor.İsim ve ünvan sorulmuyor ki.Yüreğiniz dert görmesin efendim.Tebriklerimi bırakıyorum sayfanıza.Saygılarımla.Hayırlı bayramlar.

neneh. tarafından 9/21/2009 3:...

Gerek var mı..?, @Şehri Karakaya
15.9.2009 06:06:40
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 12:00:02
İsteklerimiz aynı Sayın Şairem.Kutluyorum güzel yüreğinizi.bu üçüncü bayram babamsız geçirdiğim....Allah cümle geçmişlerimize rahmet eylesin.Mekanlarını cennet eylesin.Bayram hediyesi olarak onları rahmetiyle sarsın.Saygılarımla.Hayırlı bayramlar.
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 11:44:29
Anlam yüklü yine her zaman olduğu gibi..Az ve öz.Ve Muhteşem!....Yüreğiniz daim çağlasın üstadım.Saygılarımla.Hayırlı bayramlar.

neneh. tarafından 9/21/2009 11:44:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 10:56:07
Özlem ve hasretle yükselen sevgiliye sesleniş.....muhteşem bir yorum.İnşallah duyuyordur yürek sesinizi .Yüreğinize sağlık efendim.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.Hayırlı bayramlar.
Seni özledim, @Semihhan Aydemir
21.9.2009 01:12:43
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 10:25:34
Ölüm sıcaktır kış yüreğe düşünce
......
Yenilmeyeceğim yaşam sana

Son kurşunu ben sıkacağım başıma

Son kurşunu başa sıkmak zaten yaşama yenilmek değil midir Sayın Şairim.Yenilmemek için mücadele etmek gerekmez mi?

Tarz olarak güzel bir şii...

Şiircik, @romantikavukat
21.9.2009 00:26:42
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2009 Pazartesi 10:16:04
Muhteşemdi rubailer.Kaleminiz-kelamınız bol olsun efendim.Saygılarımla.Hayırlı bayramlar.
Rubailer, @SinanKARAKAŞ
21.9.2009 00:04:02
neneh.
@neneh-
20 Eylül 2009 Pazar 22:08:37
Allah razı olsun Usta Kalem.Sizin de Bayramınız Kutlu olsun.Saygılarımla.Allah'a emanetsiniz.
neneh.
@neneh-
20 Eylül 2009 Pazar 22:07:06
Hoşça kalamayız ne sen ne de ben.

Evet.Ayrılık vurmuş ise yüreği nasıl hoş kalınır ki?Kutluyorum efendim yürek sesinizi.Saygılarımla hayırlı bayramlar efendim.
., @VATANSEVER ATAKAN
20.9.2009 01:38:59
neneh.
@neneh-
20 Eylül 2009 Pazar 22:04:51
Aşkın zemherisinde kalma...
Lütfen ceketimi al.

Zemheride kalana ceket neylesin efendim?Sevgi lazım zemheriye direnebilmek için.Muhteşem bir şiir ve muhteşem bir yorum.Kutluyorum Usta kalemi.Saygılarımla.Hayırlı bayramlar efendim.
Ceketimi al üşüme, @bakican.
20.9.2009 20:29:44
neneh.
@neneh-
20 Eylül 2009 Pazar 22:00:26
Muhteşem şiirin başlığı bile şiir gibi.........Kutluyorum güçlü kalem yürek sesinizi.Yorum da muhteşem.Kaleminiz-kelamınız hiç bitmesin.Saygılarımla efendim.Hayırlı Bayramlar.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.022
Şiir Okunma
1.346.309
Yazı Okunma
99.047
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL