Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 09:30:20
Muhteşem bir yürek sesi tıpkı muhteşem şehitlerimiz gibi.Allah cümle şehitlerimize gani gani rahmet eylesin efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Yiğidim, @kahvecioglum
3.3.2010 00:09:29
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 09:28:32
Kendi aralarındaki kavgayı bitiremeyen insanların başka insanlara yararı olur mu hiç?Bırakalım önce yenişsinler :) Sonra galip gelen milletin ahvaliyle ilgilensin.Muhteşem şiirinizi yürekten kutluyorum efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 09:25:50
Yine çok muhteşem bir yürek sesi üstadım.Kaleminiz daim çağlasın .Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 09:23:52
Muhteşem!..Duyarlı yüreğe sağlık.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Youmu da mükemmel.Saygılarımla.
Kader, @zaralıeren
3.3.2010 00:04:37
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 09:20:19
Muhteşem.Ozan ne güzel söylemiş.DOĞRULUK HAZİNEDİR.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Doğruluk hazinedir !, @ferhan
3.3.2010 00:01:36
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 09:18:37
Muhteşem!Kutluyorum efendim.Böyle özü sözü güzel insanlara ihtiyacımız var bu ülkede.İyiki varsınız.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Ali kılıç, @ALİ KILIÇ
3.3.2010 00:01:30
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 13:13:56
Muhteşem!...Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum.Mekanları Cennet Olsun İnşallah.
Şehidim, @ozan66
18.1.2010 22:42:34
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 13:11:54
Çok doğru...Güzel tespitler efendim.Onun karşısında geçirilen zaman ibadette geçirilen zamandan daha çok gerçekten.Yürek sesiniz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.
Evimizdeki put, @ozan66
21.2.2010 21:54:48
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 13:09:06
Muhteşem!..Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılar.
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 13:00:51
Muhteşem!..Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.
Söyle nasıl?, @recep şen
23.2.2010 14:53:25
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 12:36:30
Her zamanki muhteşemliğinde bir şiir okudum yine.Yazan yürek dert görmesin efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 11:12:39
Bu sayfayı okumak için her uğradığımda manevi bir atmosferde buluyorum kendimi.Var olsun yazan yüreğiniz Üstadım.Saygılarımla.

neneh. tarafından 2/24/2010 11:13:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 10:42:35
Muhteşem!..Yolcu labirette yolunu şaşırmış besbelli.Kokmuş peynirin kokusu yolcuyu öyle şaşıtmış ki çıkmazlara girmiş ...Nefsini bir muhakemeye soksa farkedecek...Kaleminiz daim çağlasın efendim.Kutluyorum yazan yüreğiniizi.Saygılarımla.
..., @Fatih Cinar
24.2.2010 02:25:55
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 10:36:35
Muhteşem!...İyi ki varsınız Üstadım.Saygılarımla.
İnsan insan, @bekirce
23.2.2010 10:18:06
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 10:31:40
Muhteşem bir yürek sesi.Hem anlamlı, hem masalımsı ve sürükleyici.Ama hepsi gerçek.Kutluyorum efendim yazan yüreği.Saygılarımla.
Hayalgücüm, @thaliafortuna
24.2.2010 00:04:26
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 10:27:58
Muhteşem şiirinizle kendimi bir iç muhasebede buldum.Meğer ne kadar anlamları ilk bakışta kaçırıyormuşuz.bakınca göremediğimiz neler var neler.Ne büyük nimetlerle donatılmışız elbette ne kadar şükretsek az.Şükürler olsun Yüce Rabbimize...Sizden de Al...

Yaradanı bilmek, @Y. Kaya
24.2.2010 09:49:58
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 10:22:29
Muhteşem yürek dizeleri.Yorum da adeta yüreklere işliyor.Kutluyorum her iki yüreği.Kaleminizi daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 10:20:24
Muhteşem!..Yüreğinize sağlık Üstadım.Saygılarımla.
Kuşlar uçtular, @Cemal Erkoç
24.2.2010 00:00:58
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 10:18:39
Muhteşem!.....Saygımla.
Boşluk, @aşık obalı
20.2.2010 22:21:35
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 13:13:52
Şiir de yorum da bir harika.Usta Kalemi kutluyorum.Saygılarımla.

Ağlar yürek hisli hisli.
Hayal tarlası da sisli.
Sevda yolu çok kavisli.
Şiirleri pek ürüşan.

deyiverdim.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.344
Şiir Okunma
1.349.273
Yazı Okunma
99.187
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL