Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
29 Aralık 2009 Salı 13:04:30
Muhteşem bir yüreğin çağlayanları.Var olunuz Usta Kalem.Saygılarımla.
Anne, @KAYTANCI
20.9.2009 23:20:06
neneh.
@neneh-
29 Aralık 2009 Salı 12:57:16
Usta Kalemden muhteşem dizeler.Var olunuz efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Sonsuz sevgi, @RABATLI
29.12.2009 00:07:15
neneh.
@neneh-
29 Aralık 2009 Salı 12:53:26
Canı candan dizelerle kaleme alan Usta Kalemi selamlıyorum.Can Kardeşlerimizle el ele olduğumuz müddetçe hiç bir düşman karşı koyamayacaktır birlik ve beraberliğimize.Var olunuz efendim.Yüreğiniz daim çağlasın.Saygılarımla.
Can azerbaycan, @kul bahri
24.12.2009 09:08:50
neneh.
@neneh-
29 Aralık 2009 Salı 12:42:47
Yoğun duyguların ustaca yazılmasıyla oluşmuş muhteşem bir şiir.Kutluyorum Usta KJalemi.Kaleminiz-kelamınız bol olsun efendim.Saygılarımla.
Serzeniş, @mimarefe
29.12.2009 00:00:37
neneh.
@neneh-
29 Aralık 2009 Salı 11:48:01
Birlik ve beraberlik, kardeşlik ne güzel duygular bunlar...Muhteşem bir sesleniş yürekten yüreği olanlara.Var olunuz efendim .Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımı sunuyorum Üstadım.Allah'a emanetsiniz.

Bir'in birliğinden haberdar olan.
Şerefli bir...

Allı turnam sak sak ol!, @bekirce
23.12.2009 15:33:13
neneh.
@neneh-
29 Aralık 2009 Salı 11:35:33
:) Güzel bir şiir.Avrupa birliğine girince inşallah bizim ürünlerimiz de dünya üzerinde boy gösterecek.Alın teri olduğu müddetçe emek karşılıksız kalmaz.Yeterki üretici olalım.Gün boyu uyumayalım.Dikkatle okunası bir şiir.Eğer kendimizde alternatifle...

neneh.
@neneh-
21 Aralık 2009 Pazartesi 14:57:57
Muhteşem!..İşte özüyle sözüyle Üstad kendini tanıtmış.Memnun olduk sizi tanıdığımıza efendim.Olması gerekenler bunlar işte.

Kemikle et fanidir bir ruh var ki ebedi.
Kaç şeytan tahrik etti yine isyan etmedi.
Çok şey yapmak isterdim fani ömrüm ye...

Ümmedlik ahvalinden, @bekirce
20.12.2009 23:16:07
neneh.
@neneh-
21 Aralık 2009 Pazartesi 14:28:39
Çok güzel çok. :) Bu hastalığın aşısı da yok. :) Kutluyorum efendim yazan yüreği.Kaleminiz daim yazsın.Saygılarımla.
Cimri, @tacettin yıldırım
20.12.2009 11:07:16
neneh.
@neneh-
21 Aralık 2009 Pazartesi 14:17:41
Muhteşem bir şiir okudum her zaman olduğu gibi Usta Kalemden.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.

Seçmen rahatına düşkün vekilleri ne yapsın?
Çok rahat koltuklarda vekil sırt üstü yatsın.
Rüyasına şaşalı hayalleri de katsın.
Söz hakkı verilirs...

Biz kardeşiz yazmalı, @onurumsun
21.12.2009 00:06:15
neneh.
@neneh-
16 Aralık 2009 Çarşamba 12:06:04
Evet bir diyeceğim var.Yüreğiniz dert görmesin .Ne güzel bir şiir.Selamlarımı bıraktım sayfanıza.Saygılarımla.
Diyecenmi var, @Nihat YURT
16.12.2009 02:45:35
neneh.
@neneh-
16 Aralık 2009 Çarşamba 11:49:48
Ruhları Şad olsun Şehitlerimizin.Mekanları Cennet.Kaleminiz daim çağlasın Üstadım.Saygılarımla.
Yedi şehidim, @Hanifi KARA
8.12.2009 20:08:32
neneh.
@neneh-
16 Aralık 2009 Çarşamba 11:48:00
Muhteşem Üstadım!Var olsun yüreğiniz.Saygılarımı sunyorum.
neneh.
@neneh-
16 Aralık 2009 Çarşamba 11:39:03
Muhteşem Üstadım Mühteşem!..Yüreğiniz dert görmesin .Saygılarımı sunyorum efendim.Allah'a emanetsiniz.

Amma adam beee.!, @bekirce
14.12.2009 22:28:08
neneh.
@neneh-
16 Aralık 2009 Çarşamba 11:34:50
Muhteşem!Kutluyorum yazdıran yüreği.Saygılarımı sunuyorum efendim.
Vatan mahzun, @UNALAN
16.12.2009 08:51:47
neneh.
@neneh-
16 Aralık 2009 Çarşamba 11:32:58
Muhteşem!..Hani derler ya baba olunmadan babalar anlaşılmaz.Anne olunmadan da anneler anlaşılmazmış diye.Çok doğru.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Baba'cığıma, @kafkas_55
16.12.2009 00:11:20
neneh.
@neneh-
16 Aralık 2009 Çarşamba 10:54:05
Muhteşem!Yüreğiniz dert görmesin.Hem beste hem de güfte muhteşem.Var olunuz.Saygılar sunuyorum efendim.
neneh.
@neneh-
15 Aralık 2009 Salı 12:07:55
Muhteşem!Yüreğiniz dert görmesin Üstadım.Saygılarımla.
Yaşatmalıyız, @kocakurtsoylum
14.12.2009 16:15:37
neneh.
@neneh-
15 Aralık 2009 Salı 11:58:02
Güüzel bir gezi oldu gerçekten Usta yüreklerden dökülen inciler eşliğinde.Muhteşem bir paylaşım.Saygılarım her iki sevgi dolu yüreğe.
neneh.
@neneh-
15 Aralık 2009 Salı 11:53:43
Muhteşem birşiir Usta Kalemden.Yüreklere hitap ediyor adeta.Herkesin ibretle okuması gereken bir şiir.Yurduma kirli eller zarar vermek isterken seyirci kalınıyor adeta.Basiretleri bağlandı bu aymazların.Bakar kör kesildiler adeta...Yanlış yerde ve ya...

İnandık, @onurumsun
8.12.2009 00:01:40
neneh.
@neneh-
15 Aralık 2009 Salı 11:41:29
Muhteşem bir şiir...Yazan Usta Yürek dert görmesin.

Serhad Şehrimize selamlar olsun.
Sarıkamış şehitlerine rahmetler olsun.
Kalesinde Ay-yıldız daim var olsun.
Yurdumun Kalesi Muhteşem Şehir!..

deyiverdim.Saygılarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.326
Şiir Okunma
1.349.189
Yazı Okunma
99.183
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL