Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
20 Ocak 2010 Çarşamba 15:46:26
Tek kelimeyle muhteşem.Hak ettiği seçkiyi almış zaten.Kutluyorum.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.

Kelimelerim Bitti Anne

Kelimelerim bitti anne
O şarkılar yedi hepsini
O küçük kadınlar
Ve kaldırımları kentin

Şimdi şiir kasıy...

neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 13:54:42
Muhteşem!...Ne yüce bir yürek bu...Kaleminiz daima çağlasın efendim.Saygılarımla.
= değmezsin =, @gelmeyenvuslat
31.12.2009 00:26:58
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 13:46:33
Gerçekler böyle dile gelmeli kör ve sağır zihniyetlere inat.Bu kalemi çok seviyorum.Saygılarımla.
Hakim beyler, @Afet İnce Kırat
4.1.2010 00:03:43
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 13:44:21
Kutluyorum duygu yüklü dizelerinizi.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
İsyan-ı sükut, @abdussamedgedik
31.12.2009 15:49:43
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 13:23:11
Sevgiler karşılıksız olunca isyanlar çoğalıyor sanırım.Öz sevdiğine kavuşamadığından yürek kan ağlıyor.İnadına sevmek isyan etmeden.Asıl başarı bu.Kadehlerde hiç bir zaman mutluluk sunulmuyor.İsyan etmeden sabırla sevdiğine doğru ilerlemek.Sevgiyi yü...

Gelde içme, @MAVİ-MGAB
4.1.2010 13:09:15
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 13:17:26
Muhteşem!..Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 13:15:04
Muhteşem!......Yüreğinize sağlık efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Sev beni, @eMİNeYZAMAN
4.1.2010 09:40:04
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 13:07:45
Muhteşem!..Sabrı kullarına tavsiye eden Yüce Rabbim en büyük sabır sahibidir.Rahman ve rahimdir.Esirgeyen ve bağışlayandır.Her adımda affetmekten yanadır kullarını.Ama illa da nara yanmak isteyene de acıması yoktur ve azabı sonsuzdur.Alimdir Yüce Rab...

Allahım sen bilirsin, @bekirce
4.1.2010 12:03:29
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 12:55:50
Özür dilenecek bir şey yok.Asıl suç sevilende...Güzellikleri bünyesinde toplamasaydı ozaman değil mi?..Kaleminiz daim olsun.Saygılar.
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 12:52:53
Yine anlam yüklü muhteşem bir şiir Üstaddan...Yüreğiniz var olsun efendim.Saygılarımla.
Seher yıldızı, @maskosu
4.1.2010 09:01:16
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 12:50:37
Muhteşem dizeler.Kutluyorum Usta Kalemi.Yüreğiniz var olsun efendim.Saygılarımla.
Arayış, @haşim kalender
4.1.2010 08:16:28
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 12:48:10
Garibanlar hep içine ağlar acımasız dünyada!..Duyarsızdır çünkü seslendikleri...Yüreğiniz dert görmesin Usta Kalem.Acı ama gerçek dizeler bunlar.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 12:44:51
Ne kadar güzel dilekler bunlar efendim!..Yürekten katılıyorum.İnşallah tüm güzelliklerle iç içe yaşarız milletçe tüm dünya insanları ile birlikte hep iyiye hep güzele...Saygılarımı sunarken Yeni yılınızı biraz geç de olsa en içten dileklerimle kutluy...

2010' da..., @oktayzerrin
4.1.2010 02:02:39
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 12:41:03
Muhteşem!Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 12:37:27
Çok hoş dizeler efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Bir dost isterim, @KNİSK
4.1.2010 08:51:15
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 12:35:40
Muhteşemsiniz yine ,Muhteşem dizeler!...Yazan yüreğiniz dert görmesin Üstadım.Saygılarımla.Allah'a emanet olunuz.
neneh.
@neneh-
4 Ocak 2010 Pazartesi 12:33:01
Ne diyebilirim, muhteşem!..Hakikatleri yazan kaleminiz hiç susmasın Üstadım.Saygılarımı sunuyorum.Allah'a emanetsiniz.
neneh.
@neneh-
29 Aralık 2009 Salı 16:07:33
Yüreğiniz var olsun Koca Yürek.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.Muhteşemsiniz.
Sever mi sandın?, @kocakurtsoylum
29.12.2009 06:38:38
neneh.
@neneh-
29 Aralık 2009 Salı 16:04:30
Muhteşem...Var olsun yüreğiniz.Saygılarımla.
Şehadet parmağı, @asran
29.12.2009 00:54:29
neneh.
@neneh-
29 Aralık 2009 Salı 14:39:05
Muhteşem!.Kutluyorum Usta Kalemi.Saygılarımla.
Manice ( 32-ısparta ), @UNALAN
29.12.2009 13:50:39
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.341
Şiir Okunma
1.349.270
Yazı Okunma
99.187
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL