Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
24 Mart 2010 Çarşamba 10:42:13
Ozan coşmuş adeta..Muhteşem bir yürek sesi.Yüreğinize sağlık efendim.Kaleminizin sevgi grafiği yüreğinizdeki gibi muhteşem olu inşallah.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
17 Mart 2010 Çarşamba 11:36:23
Az ve öz.Damla damla doğrular.Var olsun yüreğiniz Üstadım.Saygılarımla.Alçaklar alçaklıklarını sergiledikleri müddetçe yüksekler zirveleri zorlamalı.Hiç bir yüksek alçağın elinde zelil olmamalı.

neneh. tarafından 3/17/2010 11:37:19 AM zamanında d...

Alçak yüksek, @feyzi kanra
16.3.2010 15:01:33
neneh.
@neneh-
17 Mart 2010 Çarşamba 11:31:21
Alınası öğütler.Var olsun yüreğiniz efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
17 Mart 2010 Çarşamba 11:30:11
Muhteşem!..Kahramanlarımıza Allah'tan rahmet diliyoruz.Mekanları cennet olsun.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
17 Mart 2010 Çarşamba 10:31:24
Muhhteşem!..Usta Kalemi selamlıyorum.Sevgi dolu yüreğiniz var olsun efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
17 Mart 2010 Çarşamba 10:28:19
Çanakkale Destanı'nı destansı işleyen yüreğe binlerce selam.Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.
Çanakkale bir destan, @ismet55
17.3.2010 03:19:20
neneh.
@neneh-
17 Mart 2010 Çarşamba 10:26:38
Muhteşem , yürek titreten bir şiir.Yazan yürek var olsun.Binlerce selam Usta kaleme.Saygılarımla.
Çanakkale'de o gün, @Hanifi KARA
17.3.2010 05:58:06
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
17 Mart 2010 Çarşamba 10:22:03
Yine muhteşem Üstadım!..Bu sayfaya her gelişimde dünyam genişliyor adeta...hep gerçekler dile getiriliyor.Tevatüre hiç yer yok.Evet .Geçmişini bilmeyenler, geçmişine şöyle bir dönüp alıcı gözüyle bakmayanlar daima yanılmaya mahkumdur.Sarhoşlara ve ay...

Tarihî ihmal, @bekirce
12.3.2010 22:18:01
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 14:22:53
Muhteşem!Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Dil-ârâ /2, @dursun tiftik
27.2.2010 17:56:21
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 13:21:55
Az ve öz ancak muhteşem.Var olsun yazan kaleminiz.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 13:20:29
Muhteşem bir yürek sesi!duygular çağlamış adeta.Kaleminiz daim çağlasın Üstadım.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 13:12:30
Muhteşem!Yazan yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.
Türk kadını, @ayşe1
3.3.2010 07:43:08
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 12:58:10
Muhteşem!..Harama uzanan eller kırılsın...Kutluyorum duyarlı yüreğinizi efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 12:30:07
Muhteşem!Hakikatler dile gelmiş.Saygılarımı sunuyorum üstadım.

neneh. tarafından 3/3/2010 12:30:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 12:24:52
Muhteşem!Kutluyorum yazan duyarlı yüreği.Saygılarımı sunuyorum efendim.

Vatan,millet ulus rafa kalkmakta.
Gafil çalışırken bizler yatmakta.
Pek ışıklar görülmüyor şafakta.
AB’den fayda yok birlik olalım.
Özümüz insandır insan kalalım

...

Kandırdılar milleti, @millet
10.9.2009 11:43:48
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 12:18:02
Muhteşem!..Kutluyorum Usta Yüreği.Saygılarımla.

İlk nefesle merhaba dedik fani dünyaya.
Nefse uyup amaçsız yürüdük hep hevaya.
Esen rüzgar yönünü tayinde hep zorlandık.
Ne yazık ki gün geçti yine sınıfta kaldık.

deyiverdim affınıza sığınarak...

İlk nefes, ilk sızı, @cemil
1.3.2010 14:13:01
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 12:13:00
Muhteşem!...şiriryle yorumuyla muhteşem.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılkarımla.
Namı diğer ölüm..., @hasret
1.3.2010 22:41:34
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 12:10:30
Muhteşem!..Duygular sahte olduğu sürece böyle devam eder elbette.Güzellikler yürekten olmalı yürekli yaşanmalı.Kinsiz sevda tohumları temiz ellere ulaştıkça mümkündür bu festivalde buluşmak.Selam olsun Usta Kaleme.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 11:59:41
Muhteşem! Ne güzel öğütler bunlar.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Kendime nasihat, @AhmetÇelik
25.2.2010 20:10:39
neneh.
@neneh-
3 Mart 2010 Çarşamba 11:53:50
Muhteşem.Allah rahmet eylesin babanıza mekanı cennet olsun.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Babam, @TÜRKİSTANLI
1.3.2010 20:36:08
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.371
Şiir Okunma
1.349.487
Yazı Okunma
99.195
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL