Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
15 Şubat 2010 Pazartesi 12:49:20
Konusuyla birlikte muhteşem bir şiir.Kutluyorum Usta Kalemi.Saygılarımla.
Can damarı, @Salih Erdem
15.2.2010 11:46:56
neneh.
@neneh-
15 Şubat 2010 Pazartesi 12:44:36
Yüreğiniz dert görmesin usta Kalem.Muhteşiem bir şiir.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
15 Şubat 2010 Pazartesi 11:52:06
Evet.Mevki de makam da kimseye baki değil.Aynen dünya gibi fani ve dünyalık şeyler.Ne muhteşem dile getirilmiş.Var olsun yüreğiniz.Saygılarımı sunuyorum Üstadım.
Ben kimi tarif ettim?, @bekirce
15.2.2010 10:58:12
neneh.
@neneh-
15 Şubat 2010 Pazartesi 11:21:06
Yüreğim yandı.Ne yorum yazacağımı bilemedim.Bağışlayınız lütfen.Ancak bu dörtlükler yüreğimden döküldü.Şu an ağlamaktayım.Saygılarım sevgi dolu Yürekli anaya.

Yüreğim Yangın yeri, duygularım zemheri.
Bakışlarım tek nokta, goncam açmadan soldu....

Yaş 26, @AYTEN UÇAR
13.1.2010 11:37:38
neneh.
@neneh-
15 Şubat 2010 Pazartesi 11:04:48
Hüzün dolu, harika dizeler.Kutluyorum efendim.
Ölüm benim eşim, @eMİNeYZAMAN
15.2.2010 10:34:17
neneh.
@neneh-
15 Şubat 2010 Pazartesi 08:59:44
Kutluyorum Efendim.İmzalarınızın güzelleştireceği nice eserler neşretmeniz dileklerimle.Hep var olsun yüreğiniz ve kaleminiz.Saygılarımla.
Son damla, @Son Damla
12.2.2010 12:05:06
neneh.
@neneh-
15 Şubat 2010 Pazartesi 08:49:28
Muhteşem bir şiir.Kutluyorum efendim.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
1 Şubat 2010 Pazartesi 14:12:07
Muhteşem.Var olsun yüreğiniz efendim.Saygılar sunuyorum Usta Kaleme.
neneh.
@neneh-
1 Şubat 2010 Pazartesi 14:09:33
Muhteşem !..Şarkı tadında dizeler.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.

İbibikler kaç kez öttü saymadım.
Vefasızı beklemeye doymadım.
Yüreğime bir başkasın koymadım.
İbibikler dinleniverin gayri.
Su içerek demleniverin gayri.

deyiver...

neneh.
@neneh-
1 Şubat 2010 Pazartesi 14:02:30
Anlam dolu muhteşem dizeler.Var olunuz Koca Yürekli Üstadım.Saygılarımla.
Varsağın-1, @kocakurtsoylum
31.1.2010 19:44:47
neneh.
@neneh-
1 Şubat 2010 Pazartesi 13:38:48
Muhteşem!..Şişeyi islemeden yanmak tam filozof işi olur.Var olunuz efendim.Saygılar Üstada.
Her çiçek güzel, @feyzi kanra
30.1.2010 03:33:31
neneh.
@neneh-
1 Şubat 2010 Pazartesi 13:33:34
Muhteşem!..Amin diyorum .Kötülükler son bulsun, bizlerden uzak olsun ne diyelim.Var olsun yüreğiniz.Saygılarımla.
Allah acıya, @Son Damla
30.1.2010 11:54:13
neneh.
@neneh-
1 Şubat 2010 Pazartesi 13:26:55
Muhteşem bir yürek sesi.Kutluyorum duyarlı yüreğinizi hocam.Var olunuz.Saygılarımla.
Türkiyem, @Mehmet Aktaş
27.1.2010 18:20:43
neneh.
@neneh-
1 Şubat 2010 Pazartesi 12:08:33
Bütünüyle muhteşem.Kaleminiz -kelamınız bol olsun Usta Kalem.Saygılarımla.

Niye doğdun? yaradılış sır gibi
Düşün bunu, biraz akıl yor gibi
Doğruluktan ayrılmazsan“er gibi”
Kalp o zaman mutlu olur, unutma

Kalp ne zaman mutlu olur, @cemil
1.2.2010 11:34:32
neneh.
@neneh-
1 Şubat 2010 Pazartesi 12:06:04
Evet her şeyin başı sevgi..Sevgiye doymak huzur ve güvenliğin nişanesidir.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
1 Şubat 2010 Pazartesi 12:01:26
Hep kan ağlıyoruz Usta Kalem, Hep kan ağlıyoruz.Negüzel bir yürek sesi böyle.Ağlayarak okudum muhteşem dizelerinizi.Var olunuz efendim.Kaleminiz hiç susmasın.Saygılarımla.
Gazzeye agit..., @karapece
1.2.2010 03:57:57
neneh.
@neneh-
1 Şubat 2010 Pazartesi 11:59:09
Güzel bir yürek sesi.Sevgiliye söylenen en güzel ninni ...Kaleminiz daim yazsın efendim.Saygılarımla.

Ninnilerle uyuttum kıskançlığı bir zaman.
Uyku bile girmesin kıskanırım ben aman.
Aşk denen şu olguda paylaşımlar çok yaman.
Ninni, güzel gö...

Ninni, @yusuf akyüz
1.2.2010 00:40:42
neneh.
@neneh-
1 Şubat 2010 Pazartesi 11:17:56
Muhteşem bir yürek sesi olmuş yine Usta Kalemden.Gerçekler ancak bu kadar güzel dile getirilebilir.Düdük ile zurnanın akrabalığı çok hoş bir betimleme olmuş.Güldürürken düşündürdü bizleri.Boşa harcanan nefesler düdükten geçer.Zurnada anlam bulmaya ça...

Değişmez bir kaç adam, @bekirce
31.1.2010 23:25:58
neneh.
@neneh-
1 Şubat 2010 Pazartesi 11:10:10
Muhteşem bir şiir olmuş yine.Kutluyorum efendim.Yazan yürek dert görmesin.Gerçeklerin dile getirilişi işte böyle olur.Herkes yapıyor diye yapılmayacak şeyleri yapmak onların mübah olduğunu gerektirmez.Var olunuz.Saygılarımla.

Bakar mısınız şiirin ...

neneh.
@neneh-
20 Ocak 2010 Çarşamba 15:50:01
Muhteşem bir konu, muhteşem bir şiir.Kişiliksizlik desek şuna.Kabahatli çok.Maneviyatsızlık bütün bunların nedeni.Bizlerhala pembe dizilerle evunup mutfakta yemekleri yaktığımız müddetçe çocuklarımız başkaları tarafından yetiştirilecektir.İşte kaçını...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.343
Şiir Okunma
1.349.273
Yazı Okunma
99.187
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL