Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
14 Nisan 2010 Çarşamba 10:19:33
Muhteşem!...Allah'ın yakıştırdığını bozanlar ancak birer hilkat garibesine dönerler.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
5 Nisan 2010 Pazartesi 13:41:41
Sanki Koca Reis ile birlikte aynı yerdeydim.O derece muhteşem güzellikteki şiirinizden etkilendim.Var olsun Kaleminiz.İnanın şimdi ben de üşüyorum yüreğim yanıyor ve ağlattınız beni...Allah gani gani rahmet eylesin inşallah.Cennet bahçelerinde gezins...

Üşüyorum, @kul bahri
7.9.2009 23:45:04
neneh.
@neneh-
5 Nisan 2010 Pazartesi 13:22:08
Mekanı Cennet olsun Koca Reisin.Yürek sesiniz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.

ÜŞÜME KOCA REİS

Ülkem sıcak günleri doyasıya yaşıyor.
Vatandaş olanlara birer birer şaşıyor.
Cahiller ellerinde emzikle emeklerken.
Hainler fesatlıkta her daim ...

Koca reis, @agullu
25.3.2010 00:21:05
neneh.
@neneh-
5 Nisan 2010 Pazartesi 13:01:21
Yakın tarihi öyle güzel anlatmışsınız ki Üstadım.Mütebessim okudum muhteşem şiirinizi.Allah'da sizi güldürsün.Var olunuz efendim.İyi ki varsınız.Saygılarımla.

Çürük çevizlerle tatlı yapılmaz.
Ayinesi iştir lafa bakılmaz.
Beceremedi cin fikirlile...

Hükümet şiirleşti, @bekirce
3.4.2010 16:29:01
neneh.
@neneh-
5 Nisan 2010 Pazartesi 12:54:54
Gönül oyunu çarpar adamı , yaşa başa bakmaz diyorsunuz adeta.Muhteşem bir şiir .Var olsun yazan kaleminiz efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
5 Nisan 2010 Pazartesi 12:14:31
Allah mekanınız cennet eylesin.Bu yürek attığı sürece aklımızdan çıkması ne mümkün efendim.Var olunuz.Kaleminiz daim çağlasın Üstadım.Saygılarımla.

Aciz kaldı lisan-ı dil,
Mahzun kaldı aral,idil,
Ömür boyu oldu adil,
Başbuğum çıkmaz aklımdan.
neneh.
@neneh-
5 Nisan 2010 Pazartesi 10:01:14
Muhteşem!..yüreğe, kulağa hitabediyor adeta...alıp gmtürüyor insanı...Ne müthiş bir özlem...Yürek sesiniz daim çağlasın efendim.Saygılar, selamlar güzel yüreğe.
neneh.
@neneh-
31 Mart 2010 Çarşamba 10:52:46
Muhteşem bir yürek sesi, muhteşem bir selamlama.Sevgi dolu yüreğiniz hiç solmasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
31 Mart 2010 Çarşamba 10:24:12
Muhteşem!..Aslında yaşamın da kuralları var ama kuralsız bir dünya varmış gibi kuralsızca çırpınmak moda oldu efendim.Ders verici dizeleri yazan yüreği kutluyorum.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Dört dörtlük, @Tayyar YILDIRIM
31.3.2010 09:03:39
neneh.
@neneh-
31 Mart 2010 Çarşamba 10:21:19
Muhteşem!..Yürekten kutluyorum efendim .Gönlünüzün köşkündeki çiçekler hiç solmasın.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
31 Mart 2010 Çarşamba 10:18:46
Muhteşem!..Alkışlarımı bıraktım sayfanıza.Usta Kalemi selamlıyorum.Saygılarımla.
Ya rabbi, @aşık obalı
30.3.2010 19:10:17
neneh.
@neneh-
31 Mart 2010 Çarşamba 10:17:06
Muhteşem!...Bahar yenilenmenin simgesi.Herşeye yeniden başlamak.Yaşamdan tad almak, yeniden hayat bulmak...Yüreğinizdeki baharlar hiç eksilmesin efendim.Saygılarımla.
Bahar, @ahmet umut
25.3.2010 17:43:49
neneh.
@neneh-
31 Mart 2010 Çarşamba 10:02:17
Muhteşem!..Ustaca bir anlatım.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
31 Mart 2010 Çarşamba 09:59:20
Ozanca bir aşk tarifi.Muhteşem.Yazan yürek dert görmesin efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
31 Mart 2010 Çarşamba 09:56:11
Muhteşem!..Esprili çok hoş bir anlatım.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.
Pazarlar, @tacettin yıldırım
26.3.2010 09:49:19
neneh.
@neneh-
31 Mart 2010 Çarşamba 09:52:28
Muhteşem!..Havalar hiç bozmasın efendim.Yüreğinize sağlık.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Olağan üstü, @sinan toraman
31.3.2010 00:00:34
neneh.
@neneh-
31 Mart 2010 Çarşamba 09:51:11
Muhteşem!..Git demeler yürek burkar gerçekten.Gitmenin zor olduğu gibi gelmek de zordur.Hele yürek kırılmışsa.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.
*** gurur ***, @Elif Masal
27.3.2010 19:12:04
neneh.
@neneh-
24 Mart 2010 Çarşamba 13:39:07
Duygu yüklü dizeler.Evet bu yurdumda tüm el uzatılmayan yerler için de aynı.Uzatırsınız elinizi biri tutsun sizi karanlık yaşantınızdan alıp aydınlığa çıkartsın diye...Ama duyarsızlar çok olduğu sürece bu süreçte hep geç kalınmışlıklar olur.Ben de gü...

Diyarbakırda çocuk olmak, @andar
24.3.2010 10:37:04
neneh.
@neneh-
24 Mart 2010 Çarşamba 13:21:28
Muhteşem!Yüreğinize sağlık efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
24 Mart 2010 Çarşamba 13:16:33
Muhteşem!...Kutluyorum efendim.Allah yolunuzu açık etsin inşallah.Allah tüm dua ve ibadetlerinizizi de kabul eder inşallah.Dualarınızda yer almak umuduyla Allah'a emanet olunuz değerli dost.Saygı -sevgi ve selamlarımı sunuyorum efendim.
Kabe'ye doğru, @MMehlika Sultan
22.3.2010 13:41:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.423
Şiir Okunma
1.349.725
Yazı Okunma
99.217
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL