Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
19 Nisan 2010 Pazartesi 12:42:54
Güzel bir yürek sesi...bir de nineyi okusak bu usta kalemden.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.
Bir dede, @meselci
18.4.2010 17:34:09
neneh.
@neneh-
19 Nisan 2010 Pazartesi 12:40:10
Muhteşem yine...Üstad dizeleri konuşturmuş adeta.Saygılarımla.
Ç i ç e ğ i m, @namikcemal
10.4.2010 04:20:00
neneh.
@neneh-
19 Nisan 2010 Pazartesi 12:38:20
Elinize, yüreğinize, dilinize sağlık Üstadım.Saygılarımla.
Sazım söyler, @tekfuri
19.1.2010 03:51:50
neneh.
@neneh-
19 Nisan 2010 Pazartesi 12:35:11
Haklıya haklı.Doğru söze ne demeli.Kutlamak düştü bize ancak.İyi ki varsınız efendim.Saygılarımla.
Televole kızları, @kul bahri
3.10.2009 21:13:25
neneh.
@neneh-
19 Nisan 2010 Pazartesi 12:19:58
O'nu saygıyla yadeden gönüllere sağlık.Var olunuz.Allah tüm inananları O'nun şefaatine nail eylesin inşallah.Sonsuz salat ve selam Nur Yüzlü Nebiye.Saygılarımla.
Alemlerin rahmeti, @karadereli
19.4.2010 11:12:55
neneh.
@neneh-
19 Nisan 2010 Pazartesi 12:09:10
Muhteşem bir anlatş.Kutluyorum yazan yüreği.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Namaz, @obadi
19.4.2010 00:00:35
neneh.
@neneh-
19 Nisan 2010 Pazartesi 11:56:45
Sonsuz selat ve selam olsun Şanı Yüce Nebi'ye.Kutluyorum kaleminizi efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
19 Nisan 2010 Pazartesi 11:54:43
Muhteşem bir yürek sesi.Okurken yüreğimi titretti.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Bir peygamber ki, @mozturk
15.4.2010 09:44:50
neneh.
@neneh-
19 Nisan 2010 Pazartesi 11:46:38
Sonsuz Selam ve Selat olsun Nur Yüzlü Nebi'ye.Allah O'nun şefaatinden tüm inananları eksik etmesin inşallah.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
14 Nisan 2010 Çarşamba 13:12:25
Muhteşem !..Ömrünüze bereket efendim.Yüce Peygamberimize sonsuz selat ve selam olsun.Allah cümlemizi O'nun şefaatine nail eylesin.Amin.Kaleminiz her daim güçlü olsun efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
14 Nisan 2010 Çarşamba 13:04:52
Muhteşem!..Ömrünüze bereket efendim.Saygılarımla.
Referandum, @SinanKARAKAŞ
6.4.2010 12:19:36
neneh.
@neneh-
14 Nisan 2010 Çarşamba 12:43:34
Dost yine yürekten döktürmüş...Muhteşem!......Ömrünüze bereket Üstadım.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
14 Nisan 2010 Çarşamba 12:28:40
Muhteşem!...Yüreğinize sağlık efendim.Saygılarımla.
Rübailerim-3, @CEMİL DEMİR
12.4.2010 21:40:11
neneh.
@neneh-
14 Nisan 2010 Çarşamba 12:26:42
Of!......Üstadım tam yüreğimden vurdunuz bu şiirinizle.Ömrünüze bereket.Saygılarımı sunuyorum.
neneh.
@neneh-
14 Nisan 2010 Çarşamba 12:23:09
Muhteşem!..Ömrünüze bereket Üstadım.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
14 Nisan 2010 Çarşamba 12:21:04
Muhteşem!..Ömrünüze bereket Üstadım.Saygılar sunuyorum.
Babaya (!) mektup, @bekirce
5.4.2010 23:31:07
neneh.
@neneh-
14 Nisan 2010 Çarşamba 11:50:59
Kutluyorum efendim duyarlı yüreğinizi ve haklıları yazan seçkin kaleminizi.Saygılarımla.
........yumruk, @cosari
14.4.2010 11:35:41
neneh.
@neneh-
14 Nisan 2010 Çarşamba 10:49:43
Muhteşem!..Ömrünüze bereket efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
14 Nisan 2010 Çarşamba 10:46:21
Muhteşem.Yüreğiniz dert görmesin Üstadım.Saygılarımla.
Biz ve onlar, @Toynak
14.4.2010 00:00:13
neneh.
@neneh-
14 Nisan 2010 Çarşamba 10:19:33
Muhteşem!...Allah'ın yakıştırdığını bozanlar ancak birer hilkat garibesine dönerler.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.417
Şiir Okunma
1.349.677
Yazı Okunma
99.216
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL