Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 10:31:40
Muhteşem bir yürek sesi.Hem anlamlı, hem masalımsı ve sürükleyici.Ama hepsi gerçek.Kutluyorum efendim yazan yüreği.Saygılarımla.
Hayalgücüm, @thaliafortuna
24.2.2010 00:04:26
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 10:27:58
Muhteşem şiirinizle kendimi bir iç muhasebede buldum.Meğer ne kadar anlamları ilk bakışta kaçırıyormuşuz.bakınca göremediğimiz neler var neler.Ne büyük nimetlerle donatılmışız elbette ne kadar şükretsek az.Şükürler olsun Yüce Rabbimize...Sizden de Al...

Yaradanı bilmek, @Y. Kaya
24.2.2010 09:49:58
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 10:22:29
Muhteşem yürek dizeleri.Yorum da adeta yüreklere işliyor.Kutluyorum her iki yüreği.Kaleminizi daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 10:20:24
Muhteşem!..Yüreğinize sağlık Üstadım.Saygılarımla.
Kuşlar uçtular, @Cemal Erkoç
24.2.2010 00:00:58
neneh.
@neneh-
24 Şubat 2010 Çarşamba 10:18:39
Muhteşem!.....Saygımla.
Boşluk, @aşık obalı
20.2.2010 22:21:35
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 13:13:52
Şiir de yorum da bir harika.Usta Kalemi kutluyorum.Saygılarımla.

Ağlar yürek hisli hisli.
Hayal tarlası da sisli.
Sevda yolu çok kavisli.
Şiirleri pek ürüşan.

deyiverdim.
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 13:02:54
Muhteşem yine Üstadım.Hislerimize tercüman olmuşsunuz.Var olunuz.Saygılarımı sunuyorum efendim.

Vatandaşın kaderi değil, kederi.
Kıyama dizmişler acı biberi
Beş kuruş etmiyor bunun ederi.
Oylarımız oyum oyum oyuyor.
Vatandaşı enayice soyuyor....

Vatandaşın kaderi, @bekirce
20.2.2010 21:21:48
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 12:51:56
Etkileyici, muhteşem bir yürek sesi.Var olsun yazan yüreğiniz.Saygılarımla.
Ehil kimdir, @ozanali
7.2.2010 14:59:58
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 12:49:08
Muhteşem bir yürek sesi.Kutluyorum bu coşkun yüreği.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 12:46:09
Muhteşem tek kelimeyle!..yazan ve yorumlayan yüreğe sağlık.Kutluyorum sevgi dolu yüreği.Saygılarımla.
Sevgili, @hasret
14.2.2010 01:46:36
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 12:40:21
Muhteşem !..Yudum yudum içilesi bir şiir...Yürek meş'alesinden çağlamış adeta.Kutluyorum çağlayan yüreği.Saygılarımla.
Kör nokta, @Leyla Demirli
22.2.2010 00:29:13
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 12:30:47
Muhteşem bir başlık muhteşem bir şiir!..Kalbimin Kumbarası :) ne güzel bir söz.Tüm güzellikler adına tasarruflar, hele de sevgi adına tasarruflar işte bu kumbarada saklanmalı.Başka söze ne hacet Üstadı selamlıyorum.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygıl...

neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 12:19:43
Derin manalara yelkem açmış muhteşem bir şiir.Adeta he demesi için yakarış var.Şiir bu kadar güzel olunca duygular bu kadar yoğun olunca iyidir umarım seslenilen ve sesi beklenen.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.

neneh. tarafından 2/2...

neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 12:14:58
:) Güzeldi komedide olsa.Bulutların üzerinde en güzel hayalleri kuran düşmeden ilerlermiş derler...Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
Mezar olsun.... :), @GüDüL's
22.2.2010 00:49:17
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 12:11:48
Muhteşem bir yürek sesi..çağlamış adeta Usta Kalem.Var olsun yüreğiniz.Saygılarımla.
G.d haz., @Mahzun Prenses...
14.2.2010 19:49:56
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 12:08:30
Muhteşem!..Ellerdir dostluğa uzanan.Ellerdir yine emaneti kavrayan sahibine iletilmek üzere.Ellerdir en acımasız darbelere siper olan korumak adına uzanan.Eller vedalarda, kavuşmalarda yüreğimizin hareketiyle kalkan ve inen.Ellerdir dualar için en yü...

Elleriniz, @kempol
17.2.2010 00:35:12
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 12:06:10
Muhteşem!..Üstadı yadeden yüreğiniz daim çağlasın efendim.Var olunuz.Saygılarımla.
Mehmet akif ersoy'a, @kul bahri
30.12.2009 09:39:01
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 11:52:18
Muhteşem!..Yüreğinizin sesi daim olsun.Saygılarımla.
Haydar baba'ya cevap, @kenya64
22.2.2010 00:16:32
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 11:50:17
Bu sayfa her gelişimde derin düşüncelere sevkediyor bizleri.Var olunuz efendim.İyi ki varsınız.Saygılarımla.
Çimende sevişmek, @ekremsama
22.2.2010 09:22:59
neneh.
@neneh-
22 Şubat 2010 Pazartesi 11:45:11
Muhteşem!..Duygular bir sağanak misali.Ustayı selamlıyorum.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Aşk bilmecesi, @Hilmi YAZGI
22.2.2010 00:01:31
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.389
Şiir Okunma
1.349.574
Yazı Okunma
99.198
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL