Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
16 Mayıs 2009 Cumartesi 14:10:18


Sonu gelmeyen yazılarım var;
Bir gün beraber yazarız belki diye ...
Satırlarımın arasında boşluklar var ;
Bir gün beraber tamamlarız diye ...
ifade edemedeğim kelimelerim var
Bir gün seninle inceler
En güzelini , en anlamlısını seninle bul...

Sensizlik..., @filiz_s20
16.5.2009 14:08:06
Nagihann
@nagihann
16 Mayıs 2009 Cumartesi 12:56:28

Sen anlamazsan eğer,
Seni ne çok sevdiğimi..!
Her gün yaşadığım aclarımı,
Ve hasretinle nasıl yandığı mı..!!

Sen anlamazsan eğer,
Gözümden akan yaşın kıymetini..!
Uykusuz geçen uzun gecelerde,
Sabahlara kadar ağladığı mı..!!

Sen anlamaz...

Nagihann
@nagihann
16 Mayıs 2009 Cumartesi 12:47:52
muhteşen
bölmek istemedim her bir satır sevgi özlem dolu
gönül dolusu tebrikler
sevgiyle kalın..
Nagihann
@nagihann
16 Mayıs 2009 Cumartesi 12:36:36

Gittin ya yaşarmısın sandın artık bende
Sana dair ne varsa sildim attım benliğimden
Gidişinle ben seni değil,
Sen bendeki seni kaybettin.

Soru sormalarım bitti artık,
Gitmiştin çünkü, bekleyecek halimde yok
Bitmişim çünkü.
Gittin ya yaşarm...

Nagihann
@nagihann
16 Mayıs 2009 Cumartesi 12:35:20

Git Diyorsun İki Gözüm
Her Şeyin Bir Sırası Var.
Söylermisin Senden Başka
Gidilecek Neresi Var?

Gün Bu Gündür An Bu Andır
Gören Gözse Yanan Candır
Yanar Durur Kaç Zamandır
Bende SEvda Yarası Var.

Ayrılmaksa Kız Niyetin
Külfeti Var Her...

İki gözüm, @garibanaşık
16.5.2009 11:45:30
Nagihann
@nagihann
16 Mayıs 2009 Cumartesi 12:21:02

Eller ne derse desin, hep seni seveceğim
Nefesimde, anımda; ömrümce öveceğim
Laf eden müfteriyi; sözlerle döveceğim.

Hakkında konuşanı; gözümle vuracağım
Cismini, cismanını; mutlaka saracağım.

Selamını yollasana, dinleneyim sesinde
Sen be...

Mutlaka saracağım, @lebiderya
16.5.2009 12:17:33
Nagihann
@nagihann
16 Mayıs 2009 Cumartesi 12:18:46

hep aklımdasın
örtülecek/sin bir gün üstüme
avuç avuç ama sen olmayacaksın
papatyalar karanfiller güller
sana olan sevdamla fışkıracak
kapanan gözlerim özgür olacak
yağmurun vuruşlarında sesinde
aç bir ruh olacağım o vakit
yapışacağım avuç...

Nagihann
@nagihann
15 Mayıs 2009 Cuma 16:13:20

Hiç gelmeden çoktan gitmiş olmanın burukluğu var nedense,
Özlem bu, neyin özlemiyse...
Hiç gelmedin ki özlenesin...
İmkansız, dar, dipsiz bir umut bendeki,
Kapkara...
Alıp götürecek beni cehennemin dibine,
Korkuyorum ama gidiyorum,
Seve seve...

Nagihann
@nagihann
15 Mayıs 2009 Cuma 15:44:15

Sen ölmedin ki şiirlerin efendisi
Sen ölmedin ki duyguların sözcüsü
Kar oldun dağlarda
Asi bir rüzgarla savruldun
Şiirlerinin hayallerimizi süslediği bir genç sabahta
Gözlerini intihar maviliklere sürüp
Dağlara esen yellerine bırakıp savaşç...

Yusuf hayaloğlu'na, @Erdal İrfan
14.3.2009 22:02:03
Nagihann
@nagihann
13 Mayıs 2009 Çarşamba 23:06:20
gönülden kutluyorum...
Biliyormusun, @kalbimdesin73
9.2.2009 18:37:47
Nagihann
@nagihann
13 Mayıs 2009 Çarşamba 10:11:43
çok beğendim imrendim o esmer yare
hala mı umursamaz esmer kız
çok beğeniyorum yürekten seslenişinizi
Allah kavuştursun diyelim
kutluyorum
sevgiyle kalın..
Canım bir tanem, @monoroza73
13.5.2009 09:59:00
Nagihann
@nagihann
13 Mayıs 2009 Çarşamba 09:14:16


Bana bahsetme artık senli şeylerden
sendeki mevsimin sonu gelmez
Kasırgalar sarıyo
Etrafımı,karmaşık dünyana çekmek için
Ben yerimi iyi bilirim,artık çagırma beni çünki dönmem!


Böylesi Daha Gurur Verici Ve Onur’e Edici....

gönülden ...

Nagihann
@nagihann
13 Mayıs 2009 Çarşamba 09:09:30

senden yana her defteri kapattım
bir daha arayıp sorma ne olur
bir kabus gibiydi geçen yıllarım
birde ruyalara girme ne olur

sende yürekmi var sevda taşıya
sende gönül yokki sevda yaşıya
bir lafım var senin gibi kişiye
başka hayalle...

Nagihann
@nagihann
13 Mayıs 2009 Çarşamba 09:07:01



Ne zamanki kahverengi gözlerin düşse aklıma
Ne zamanki bülbül şakısı sözlerin dolansa dilime
Ne zaman ki konuşsa benimle anımsadıklarım
İşte o zaman
İşte o zaman çıkarım aşkım yakut merdivenlerinden

Kur yapar gözlerin gülen yüzlerinde o ...

Öylesine, @Uçuk Şair
2.5.2009 14:41:31
Nagihann
@nagihann
12 Mayıs 2009 Salı 23:56:35
şiir ve resim harika
gönülden kutluyorum
sevgiyle kalın..
Nagihann
@nagihann
12 Mayıs 2009 Salı 12:02:29

SEN BENİM HEM DERDİM HEM DERMANIMSIN

Ben, her sabah seni görmek için açıyorum gözlerimi,
Ben, her saat seni yaşamak için yaşıyorum,
Ben, her gömleği sen giyersin diye yıkıyor ve ütülüyorum,

Ben, her kahvaltıyı sana senin için hazırlıyorum,...

Nagihann
@nagihann
12 Mayıs 2009 Salı 11:32:25

Bırakıp da gittin kurban olduğum,
Sensiz buralarda yanar ağlarım,
Hasretlik çölünde her gün öldüğüm,
Bedduaya döndü tüm dualarım.

Gözyaşım didemi göle çevirir,
Ahlarım sineni küle çevirir,
İstersen gönlünü güle çevirir,
Haşin yüreğini aşkl...

Nagihann
@nagihann
12 Mayıs 2009 Salı 11:27:30
Düşündükce seni
Aklıma geliyor,
Masum bakışın,
Resimlerine baktıkça,
Tebessüm ediyorsun bana,
Sen yoksun yanımda,
Resimlerinle avunuyorum,
Boğazım düğümlenir,
Dilim tutulur,
GÖzlerindeki masum bakışına,
Nede çok özlemişim seni,
Çıkarıp ba...

Nagihann
@nagihann
11 Mayıs 2009 Pazartesi 23:42:31



Ben sevdim dedin, benim ol demedim
Ben sana geldim, sen bana gelmedin
Ben gerilmedim, sen belki gerildin
Belki sen sevdin, ben seni sevmedim

Sen kandırıldın, Sen sanma kandırdım
Sen bana daldın, ben seni kandırdım
Sen beni saldın, ben h...

Ben sevdim, @cebirin defteri
11.5.2009 00:38:00
Nagihann
@nagihann
11 Mayıs 2009 Pazartesi 18:18:27

Öyle mi sandın,
Oysa bilmelisin, kulak ver,
Sevsen ne olur sevmesen ne olur?
Kalsan ne olur, kalmasan ne olur?
Masalımdaki Perimi sanırsın kendini,
Çıkmışsın da kaf dağına.
Bulunmaz hint kumaşı mı sanırsın kendini,
Paha biçilmezmiş gibi.
Ha...

Sen gidince, @refik_er
11.5.2009 18:14:47
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.224
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL