Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
8 Temmuz 2009 Çarşamba 12:27:05

aşk bu,aşk be arkadaş,aşk
sazlı,sözlü,cümbüşlü meşk değil
aşk öyle senin bildiğin gibi
lay lay lom hiç değil
kalp işi,gönül işi,yürek işi
öyle
barda,pavyonda,diskoda bulunmaz
sevenin halinden sevenler anlarmış
sevmeyen anlamaz
anlamaz be a...

Nagihann
@nagihann
8 Temmuz 2009 Çarşamba 12:24:05
sana kıyamam kıyamıyorum bozulmasın toprağın rahatın
aslında seni de değil
galiba sana en uygun baharı arıyorum
benim için senden de önemli olanın senin mutluluğun olduğunu
kimseler bilsin istemiyorum
leylak sevme yorgunu olduğumu
şiir yü...

Nagihann
@nagihann
8 Temmuz 2009 Çarşamba 10:14:18

Kalbini öyle bir ateş yakacak ki;
Sen bile ne olduğunu anlayamayacaksın..!
İçindeki sızı, ateş seni öyle kavuracak ki;
Beni sevmediğine pişman olacaksın...!
Pişman olacaksın bana çektirdiklerine,
Yanacaksın beni her hatırladığında bu ateşle......

Sende tükeneceksin, @SUSTUM
8.7.2009 10:12:22
Nagihann
@nagihann
8 Temmuz 2009 Çarşamba 10:05:17
anlamlıydı..
tebrikler...
Okur deyip geçmeyin!, @Kederli
8.7.2009 10:00:12
Nagihann
@nagihann
8 Temmuz 2009 Çarşamba 09:26:55
harika bir şiir okudum kaç kez dinledim saymadım..
yüreğinize sağlık sevinç hanımın da sesine yorumuna ..
gönülden kutluyorum....
sevgiye yakışan güzel dizeler ....
.... gibi!!! yaşam, @dağ gülü
18.5.2009 02:54:54
Nagihann
@nagihann
7 Temmuz 2009 Salı 18:37:02

Şimdi uzun bir yola çıkıyorum,
seni özlemeye gidiyorum,sanki hiç özlememiş gibi.
Ve günün birinde döneceğim olduğun şehre,
belki yine deli deli seversin diye,
ama başkasınıda seversen hiç kızmam sana.
Seni sensiz,seni nefessiz,seni bedensiz ya...

Nagihann
@nagihann
7 Temmuz 2009 Salı 14:56:53



özledim diyecek kadar aşıksan
ne mutlu..


tebrikler..
Sitem, @Asithâne
7.7.2009 14:53:35
Nagihann
@nagihann
7 Temmuz 2009 Salı 13:50:06
anlattımğım o kadar doğru oldu ama benim
en byük doğrum sendin
yanlış olsan bile
senin doğruluğunu istemiştim
artık hoşçakal gerçi hoşçakalmasanda olur biricik doğrum..


tebrikler..

Nagihann
@nagihann
6 Temmuz 2009 Pazartesi 11:08:04


Bir gün çıkarsan karşıma eğer
Utanmış mahçup
Yaramaz bir çocuk gibi
Affetmeyeceğim
Git de demeyeceğim sana
Kal
Kal ve ne yaptığını gör de demeyeceğim
Çöl gibi kurak
Çöl gibi kısır duygularım
Soğudum buz gibiyim
Yanıyorum köz gibiyim
...

Nagihann
@nagihann
6 Temmuz 2009 Pazartesi 10:35:44

Kara kuru bir kız mı aklımı böyle çelen
Kara gözlerden bakış gelip sinemi delen
Gözlerim kaldı yolda ne soran var ne gelen
Mutlu geçen her günü sevgine bağlıyorum.

Gönlümün ortasında değişmez asla yerin
Gözümde bir tablosun ışıldıyor renkler...

Memleketim gibisin, @cosari
6.7.2009 10:22:22
Nagihann
@nagihann
6 Temmuz 2009 Pazartesi 08:50:53

Sensiz hayata yeniden başlıyorum
Yalnızlık yanımda alışmaya çalışıyorum
Kırdığın kalbimi unutarak onarıyorum
Yokluğunda ben mutluluğu arıyorum

beğeniyle okudum kutluyorum...
Nagihann
@nagihann
5 Temmuz 2009 Pazar 22:53:32

Meğer seni severek kendime ihanet etmişim
Sana değil kendime yalanlar söylemişim
Ben yalnızca bilmeden kendimi kahretmişim
Anladım ki seni severek hata etmişim...

sevgili şar hatanın neresinden dönseniz kardır derler
şiirinizi beğen...

Nagihann
@nagihann
5 Temmuz 2009 Pazar 22:44:20

Toğrağın yağmuru sevdiği gibi
Çiçeklerin toğrağı sevdiği gibi sevdim seni
Düşün seni öyle sevdim ki
Öylesine temiz ve masumane bir aşktı
Su misali el değmemiş
Ve kirlenmemiş bir sevda idi
Lakin anlamadın
Nedendir bilmiyorum bilemedin kıymet...

Nagihann
@nagihann
3 Temmuz 2009 Cuma 12:48:37


Ne orta çağ kahinleri
Ne de karşına çıkan bir yürek
Çeviremeyecek seni yolundan
Bende diyorum ki
“İnsanın kendine yaptığını kimse yapamazmış”
Çünkü sen sevdayı görmedin
Sevildiğin bilmedin
Sevmeyi de bilmedin
Ağla şimdi haline..
Al sevd...

Nagihann
@nagihann
2 Temmuz 2009 Perşembe 13:32:50

Ne ihanet umrumda ne de ölümüm;
Boşvermişlik senden bulaştı.
Anılara sarıp fotoğrafları
Postaladım ’isim’siz adreslere.
Boşver; unuturum desem de
Ve hatta vursam da kendimi yollara
Ölüm gibi aklımdasın.
Nasıl ki kaçış yok Azrailden
Gittiğim...

Kaçış yok, @mehmetustas
2.7.2009 13:29:12
Nagihann
@nagihann
2 Temmuz 2009 Perşembe 13:30:29
belli ki o da seviyorum seni hem de çok diyemiyenlerden..
beğeniyle okudum kutluyorum..
Nagihann
@nagihann
1 Temmuz 2009 Çarşamba 14:45:43

az kaldı a canım sabreyle
içimdeki ses diyor az daha bekle
çınlıyor mu kulakların, adını her anışımda
aşkım… canım.. diye sayıklayışımda
inci tanem, karadutum, can sözlüm
çepeçevre beni saran gül yüzlüm

özlemleriniz sona erer inşallah
kut...

Aşkımmm, @aysegül atakli
30.6.2009 02:41:14
Nagihann
@nagihann
1 Temmuz 2009 Çarşamba 14:40:39

Olmadı sewdiğim başaramadım seninle bu aşkı olmadı
yapamadım denedim oysa ki sen beni çok sewdin bn ise;
seni sewemedimmm
denedim olmadı başaramadım ki
seni sewmeyi bnd eisterdim ama işte olmdı
AFFETTT.....
beğeniyle okudum kutluyorum.....

Nagihann
@nagihann
30 Haziran 2009 Salı 14:56:32


“Yoktur sana intizarım,
Yok bu kadere itirazım,
Yaşasamda bir ömür boyu yarım,
Ben sevdanın olduğu yerde varım…”

çok güzel beğeniyle okudum...
Hakkın yok senin, @engin oyanel
30.6.2009 14:22:10
Nagihann
@nagihann
29 Haziran 2009 Pazartesi 10:22:40
ne kadar derin yoğun duygular ....
bu aşk yaşasın hiç bitmesin...
gönülden kutluyorum ...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.198
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL